vrijdag 21 januari 2011

Hallo allemaal,

Het feestje gisterenavond was een groot succes! We voelden ons net in de disco met de aangepaste beat en lichteffecten. Moe maar voldaan kropen we om 23u in ons bed. De juffen hadden het ontbijt om 8u30 gepland maar wij, de jongens, beslisten daar anders over en we waren al om 7u wakker.

In de voormiddag staan er nog 2 activiteiten op het programma: brood bakken en de koffers maken. Natuurlijk gaan we nog uitgebreid afscheid nemen van de dieren en zeker van ons lievelingsdier. We hebben hier een fantastische, onvergetelijke, leerrijke,...week beleefd en dit dankzij Jeroen, Inga en Karin. We willen ze dan ook van harte bedanken.

Tot straks lieve mama's en papa's

23 opmerkingen:

Ada, Jamilla en John zei

Beste Jeroen, Inga, Karin, Helga, Nadine en Nathalie. Dank voor deze fijne week. Jullie hebben er iets heel moois van gemaakt voor de kinderen. Leuke verslagen en door de foto's ook heel goed te volgen wat jullie aan het doen waren. Bedankt en groet Ada, Jamilla en John

celeste en lizge zei

lieve jeroen ik en lizge vinden je niet op fb kun je het voor ons bloggen groetjes celeste en lizge

angie zei

lieve jeroen,inga,karin en alle juffen bedank voor de hele leuke week ik zal het nooit vergeten ,het was de beste (klassen) ooit!!ik ga jullie erg missen :( xx angie ps:het was heel fijn en ik heb me goed geamuseert.

luca zei

beste jeroen inga en karin ,
t'was een geslaagde week met julie
kvond het super tof
en vooral de diertjes
kwil jullie nogmaal eens bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben

ps: jeroen ge weet hé afblijven van inga hé :D

xx luca xx

Jenthe zei

Hoi Jeroen, Inga en Karin,

Ik vind jullie boerderij super.
En...ik vind jullie super.
Dank jullie wel voor alles.
Ik heb héél veel bijgeleerd.
Ik hoop dat jullie zelf onze potten kunnen brengen naar onze school, dan zien we jullie weer.

Hopelijk tot gauw,
groetjes,
Jenthe

jarne zei

lieve jeroen inga en karin bedankt voor de leuke week ik vond het heel leuk en een dikke kus aan pitouche kartouche toto tina banou groetjes jarne ik mis jullie

celeste zei

lieve Karin,Inga en jeroen heeel erg bedankt voor de super leuke week ik zie jullie nog wel eens dan kom ik met mijn famillie daag


liefs celeste

Vincent zei

Hallo Jeroen, Inga en Karin

Ik mis jullie heel fel.
En de dieren natuurlijk ook.
Geef nog een dikke zoen aan het paard Sabrina.

Groetjes Vincent

Natalya zei

Ik vond de boerderijklassen zeer leuk. Het paardrijden vond ik het allerleukste.

Ik mis jullie,
groetjes Natalya

Bruce zei

Ik vond het heel leuk.
Boer Jeroen, ik mis je wel.
Ik zou zeker nog eens willen teruggaan.

groetjes Bruce

Lyana zei

Ik mis Jeroen. Ik vond het fijn dat je ons zo goed begeleid hebt en zo veel spelletjes hebt meegespeeld. Ik hoop jullie nog ooit terug te zien !

Iris zei

Ik vond het super leuk ! Er waren hele leuke en mooie dieren. Ook de activiteiten waren geweldig. Bedankt Jeroen, Inga en Karin. Hopelijk tot ziens

groetjes Iris

Britney zei

Ik heb mij super geamuseerd. Ik zou heel graag nog eens terugkomen. Bedankt voor deze mooie week.

groetjes Britney

Jordan zei

De boerderijklassen waren heel leuk! Het brood maken was heel leuk, en het brood ook heel lekker. Ik heb het al opgegeten. Hopelijk tot ziens
groetjes Jordan

Miguel zei

Het kampvuur was heel leuk !
De dieren voederen en het paardrijden zal ik zeker missen. De koffers terug pakken vond ik minder leuk !! :-)
groetjes Miguel

Michael zei

Hallo,
Pottenbakken en de boerderijstratego waren voor mij de leukste activiteiten. Ik vond het een hele fijne week.
groetjes Michael

Ennio zei

Hallo iedereen,

Ik heb een hele fijne week gehad. De confituur maken vond ik heel leuk !! Ook pottenbakken was super ! Hopelijk tot nog eens. Groetjes Ennio

juf Nathalie zei

Hallo Jeroen, Inga en Karin,

Zoals jullie aan de reacties kunnen zien vonden de kinderen het heel erg leuk. Ook ik heb een fijne week achter de rug.

Bedankt voor alles.

Juf Nathalie

lindsay zei

hey jeroen,inga en karin
het was heel leuk bij jullie
we missen jullie al en jij ?
en bedankt voor alles van lindsay

lindsay zei

laat maar weten daag

lindsay bedankt voor de week zei

hey jeroen bedankt voor de toffe week ik hoop dat je nog iets laat horen en het was heel leuk bij u en ingaen karin en de dieren jullie krijgen allemaal de groeten van lindsay daag

lindsay zei

blog ons terug oke alstublief

lizge zei

Beste jeroen karin en Inga Ik mis jullie superr Veell ik vind het jammer da ik weg ben gegaan ik vond het super leuk en k ga nog eens kome want het twas zo fijn dat k voor men hele leve wou blijve k heb me goed geamuseerd en het was de beste klassen ooit !!! en k zal jullie 3 NOOIT VERGETE