dinsdag 5 april 2011

Na een zware nacht -enkele jongens bouwden een feestje tot half vier :( - stonden de meesten onder ons vrolijk op. Na het ontbijt verdeelden we ons in twee groepen : de ene groep mocht potten bakken bij Jan, de andere groep deed stalwerk. Enthousiast werden enkele kruiwagens vol stro weggebracht. Samen voederden we de dieren en ook vandaag werden zij overvloedig geknuffeld. Deze namiddag maakten we onze eigen zeep en zadelden we de paarden opnieuw op. Gelukkig zijn Selina en Brittany ervaren paardrijders en leren ze ons hoe we echte ruiters of amazones worden. Door regenweer werd boerderijstratego op ons programma geschrapt en deden we een kwis. Vanavond kijken we gezellig naar een filmpje. Op naar een rustige nacht! Groetjes uit Pulle!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo, ik ben het de zus van zakaria, imane ik wou vragen of hij meer op de foto's kan.groetjes aan iedereen!!!

Anoniem zei

hoi kinderen van de boerdeijklassen in Pulle!
Zoveel mooie foto's! Het is daar precies heel erg leuk! En zoveel mooie, lieve dieren.
Jens mist zijn vrienden en rijdt nu alleen op de speelplaats met zijn bus.
Hier op de Sint- Jorisschool hebben we nu veel plaats op de speelplaats om te spelen. Het is hier stilletjes zonder jullie.
Tot vrijdag,
groetjes van de klas van juf Lies

Anoniem zei

Gefeliciteerd juffen en meesters voor de fantastische organisatie en de leuke week die jullie onze kinderen bezorgen!

Vele groetjes uit Ninove van een tevreden mama en papa!!!

Anoniem zei

Kinderen,

Ik lees dat julie het daar tof vinden. Ik vindt het ook fein dat we elke dag naar fotoos kunnen zien.
Ik mis mijn klein sjoeken!

meme nicole zei

hallo kinderen daar in pulle ,
ik zie dat jullie daar leuke dagen meemaken nu nog wat mooi weer voor de komende dagen .
het zijn mooie foto's van jullie allen
bedankt aan de leerkrachten om de foto's op de blog te plaatsen zo zien wij wat jullie daar uitspoken
tot later daag doe de groetjes daar aan iedereen maar vooral aan jendy meme nicole

Anoniem zei

hallo iedereen,
het zijn prachtige fotos het ziet er daar leuk uit hopelijk hebben jullie niet te veel regen veel groetjes aan iedereen en zeker aan giovanni vanwege de mama en papa van giovanni

Frederic (papa van Jason) zei

Hey iedereen op de boerderij,

Aan de foto's te zien hebben jullie niet te veel tijd om jullie te vervelen. Ik hoop voor Jason dat het wat is zoals hij het zich heeft voorgesteld want hij was er al maanden over aan het vertellen.
Proficiat aan de leerkrachten die dit organiseren, echt TOP!!

Groetjes aan iedereen en een dikke knuffel aan men ventje Jason

cindy zei

hallo kinderen en leerkrachten.
ik ben cindy ((de mama van jason )
wat hebben jullie daar zoveel plezier .en dan nog veel geluk met het goede weer .
jullie maken daar ook heel mooie dingen.denk dat jason hem daar heel goed amuseert,als hij maar kan ravotten.zijn zusje mist hem wel.alleen spijtig dat we hem zo weinig op foto s zien.

groejes cindy,rudy siara en yuran.