donderdag 11 februari 2010

Leopold III uit Berchem

Ayo: We gaan nog koekjes bakken.
Ilias: Morgen bakken we brood.
Arif: We hebben confituur gemaakt.
Zakaria: Lekkere warme douches
Anke: De hangbuikzwijnen hebben de namen uit een Disneyfilm.
Tiana: mmmm...lekker zacht brood
Oussama: De dieren zijn schattig.
Elisabeth: Ik ga nu heerlijk douchen.
Abigail: Een doolhof in het donker... Dat is echt spannend.
Roos: De bedjes zijn heel zacht.
Beyzanur: De kinderen zijn allemaal heel lief.
Tiffany: Deze middag aten we lekkere frietjes.
Olivia: De kleine konijntjes zijn super lief.
Doua: Roeren in de confituur was super plezant.
Mayda: Ysjes eten in de sneeuw...was een beetje gek.
Charlot: Het zijn hier leuke douches.
Victor: Je moet hier ook eens naartoe komen.
Rudy: De hondjes zijn superlief.
Dea: Mijn buik zit helemaal vol.
Ian: 't Is hier kei leuk!
Chloë: Het is hier zo plezant!
Valérie: Het is supertof!
Eline: Ik durf de kippen vasthouden.
Selin: We wandelden naar de koeien en de kalfjes.

Als ouder kan je gerust een reactie achterlaten. De kinderen zullen dit ten zeerste appreciëren.

Ayo: Ik heb geleerd om potten te draaien.
Ilias: We gaan morgen naar huis, wat jammer.
Arif: We gaan hier heel laat slapen!
Zakaria: We leerde vandaag koekjes bakken.
Anke: De 3 honden zijn super leuk.
Tiana: De slaapkamers zijn super mooi.
Oussama: We zijn net bij de paarden geweest.
Elisabeth: Ik wil nog veel langer op boerderijklasse blijven.
Abigail: Boer Jeroen is super grappig.
Roos: Ik heb voor de eerste keer op een paard gezeten.
Beyzanur: Het is hier echt kei leuk.
Tiffany: We hebben hard gewerkt en alle stallen schoongemaakt.
Olivia: Ik dacht dat ik heimwee zou hebben aar ik heb het helemaal niet.
Doua: Ik ben zo blij dat ik toch mee kon gaan.
Mayda: De bedjes waren heel zacht.
Charlot: Er zijn heel veel lieve konijntjes.
Victor: We zongen allerlei leuke liedjes aan het kampvuur.
Rudy: De heksenprotten waren leuk om te maken.
Dea: Douchen is leuk hier, lekker warm.
Ian: De pony was een beetje wild vandaag.
Chloë: Alle dieren zijn schattig en we verzorgen ze goed.
Valérie: Alle buiken zijn goed gevuld, ook die van de dieren.
Eline: We smullen elke middag heel lekker.
Selin: Ik was verdwaald in het doolhof maar heb de weg teruggevonden.

juf Marjan: De jongens en de meisjes van de derde klas zijn cool maar die van de tweede klas ook hoor.
juf Frieda: We hebben veel te vertellenaan Iris, wat jammer dat ze er niet bij is omdat ze ziek is. Dikke kus!

Bekijk de fotoreportage.

29 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag allemaal,

Wij zijn blij dat jullie uiteindelijk goed aangekomen zijn en dat het er zo gezellig uitziet. Kunnen jullie zo'n ijsjes voor ons meebrengen, die zien er namelijk heerlijk uit. Wij kijken uit naar de volgende reeks foto's! Groetjes aan alle dieren, knuffel voor jullie, veel plezier nog en tot morgen, mamayda

Anoniem zei

Hallo allemaal!!! Dag Elisa!

Het ziet er superleuk uit bij jullie op de boerderij, zou er best bij willen zijn :-)! En wat hebben jullie al veel gedaan! We zijn benieuwd naar alle verhalen.
Heeel veel plezier!

groetjes en knuffels,
mama van Elisa

kitty zei

hallo lieve kindjes,

leuke foto's en blij te zien dat jullie een fijne tijd hebben !
Mooie slaapkamers, met stapelbedden!
Die frietjes zien er ook wel lekker uit, dat zal wel gesmaakt hebben na het lange wachten gisteren hé !
Nog een fijne tijd samen en genieten van de sneeuw en de dieren !
Groetjes aan de juffen
dikke knuffel voor allemaal en dikke vette kus voor mijn Olike !

groetjes
Kitty (mama olivia) xxx

papa Olivia zei

ziet er allemaal wel super uit ! en vooral hetgeen er in die pot zit waar Ian in aan het roeren is !!!wist ook niet dat jullie een ezel in de klas hadden... of behoort die tot de kinderboerderij ??vele groe(n)tjes aan iedereen en dikke kus aan Olliebollie xxx
Papa Olivia

Anoniem zei

dag kampioenen van LIII, dag Roos,

wat een eerste leuke dag hebben jullie achter de rug zeg ! Bijna iedereen durft de kippen oppakken: zijn die kippen vriendjes van Leonie en Pollet van in de kleuterschool ??

geniet van jullie laatste avond daar in de sneeuw in het Groenhof.

groetje van de horrevorstjes

Kristine en Michel zei

Dag iedereen,
Het ziet er daar allemaal KEITOF uit. Wat een schattige knuffelkonijntjes.Verzorg de rest van de beestjes nog goed.Amuseer jullie nog geweldig fantastisch goed en slaap lekker in die leuke stapelbedden. Tot morgen.

Dikke knuffels aan iedereen van de mams en de paps van Charlot

Alec zei

dag zus,
ik heb je al lang niet meer gezien
ik mis je wel een beetje
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
alec

Anoniem zei

Lieve Abbie
ik mis je heel erg hard!
het lijkt daar erg leuk
liefs Pippa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Simme zei

Hey Roosje,
voor de dieren zorgen, frietjes en ijsjes eten, nog boekjes in bed mogen lezen, de hele dag samen met al je vriendjes van de klas plezier maken ... dat moet een super leuke tijd zijn. Ik ben benieuwd naar al je spannende verhalen. We zien elkaar zaterdag!
Nog een leuke laatste dag.

Kus van je peter Simme

Unknown zei

Dag Eline & Co,

het ziet er allemaal geweldig uit zeg !
Ik hoop dat jullie het thuis nog gewoon kunnen worden...

Groetjes,
Werner

Anoniem zei

hei jeroen en inga hoe gaat het met toto en banoe.goe en met julie ook goe en met de dieren ik mis julie en ook de dieren xxxxxxxxx anke

tiffany zei

dag meester jeroen ik wil terug naar de boerderij omdat ik jou heel hard mis hoor.en ik mis ook inga en nog veel kusjes en knuffels van tiffany van het 3 de leerjaar dag nog veel plezier op de boerderij xxx
en toto en banoe mis ik ook en andere dieren xxx

Anoniem zei

hei jeroen en inga hoe is het met ons is het goed ik mis de honden hedden de konijntjes all een naam ik mis je egt kij kij kij hart

Anoniem zei

hei Jeroen t is hier me Anke alles goe op de boerderij ik Wouw blijven op de boerderij samen met nog andere kinderen en jou toto en banoe natuurlijk inga hoe gaat het met u xxxxxxxxxxxxxx Anke

roos horrevorst zei

dag jeroen en inga

hoe gaat het daar

ik hoop uiteraard dat ales goed gaat gaat met de dieren



dikke kussen roos uit L3

Tiana zei

dag jeroen, ik ben tiana van leopold3. ken je me nog ja of nee? ik vond het echt heel fijn. hoe gaat het?

ayo zei

halo jeroen het was heel leuk daar . ik wul trug op boerderijklassen. ik mis de dieren . ik ben blij dat ik geweest ben. ik mis je jeroen. ik vond het leuk dat we potten hebben gemaakt. de.confituur.het.was.lekker. groetjes.

Anoniem zei

hey ken je me nog zakaria
hoe gaat het met toto en banou
geef dikke kussen aan alle dieren
en ik miss de konijntjes
maar ook die anderen dieren
van zakaria

Anoniem zei

ik wil terug komen en inga hoe gaat het ik mis je egt je bent egt leuk je kan bijna alles uit je hoofd om dingens te maken?
van zakaria

Anoniem zei

hey hoe gaat het daar met de dieren ik mis ze heel hard
en jeroen je was heel leuk en komen er nog kinderen daar?
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hey het is hier met zakaria
we ebben een djembe gemaakt met de
juf en der komen zeker nig kinderen daar he?
groetjes aan inga en jeroen

tiffany zei

hallo jeroen en inga ik wou echt echt echt waar geloof me maar en hoe is het met toto en banoe ik hoop goed.en hoe is het met jullie ik hoop ook goed.metmij is het goed zijn de kleine konijntjes al groot geworden ze waren echt schattig hoor ik hoop dat je det gaat lezen vele kusjes en groetjes van tiffany

tiffany zei

hallo jeroen en inga het is hier met tiffany van leopold 3 ken je me nog.hoe is het met de dieren ik hoop goed.hoe is het met jullie ik hoop ook goed.ik mis de boerderij heel veel hoor.ik hoop dat je dit heel snel leest.vele kusjs en knuffels van tiffany

tiffany x zei

hallo hoe gaat het met jullie met mij alles goed , ik vond het heel leuk op de boerderij , hoe is het met toto, banou en pitouch ? groetjes tiffany xx
xxx
xxxx

Anoniem zei

hallo JEROEN EN INGA HOE IS HET MET DE DIEREN DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKE KUS SELIN

Anoniem zei

HALLO IK KOM 9JUNI NAAR DE BOERDERIJ WANT eline is jarig we gaan het daar vieren
hoera hip hip hoera

Anoniem zei

hallo

Anoniem zei

hallo jeroen en inga ik kom 9juni terug want eline is jaris en dat gaan we daar vieren hip hip hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
selin

Anoniem zei

hallo iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen het is hier met SELIN