dinsdag 16 november 2010

St-Jozef Aalst

Dag 1 + dag 2 bekijk enkele foto's.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeer mooi, blijkbaar niet te veel last van het water zoals hier bij ons.

Alfons Van den Bossche, papa van Jordy

Anoniem zei

Onze dochter was hééél moe ,maar ook héééééél enthousiast !!!Ze kende elk paardje , konijntje ,...bij naam ! We weten zelfs nu welke lakens juf Lutgarde had !!
Ik ben er van overtuigd dat deze boerderijklassen als een mooie herinnering zullen gekoesterd worden !

Echt bedankt voor de goede zorgen !


Ann,mama van Layla

Anoniem zei

ik vond het de leukste week van heel het jaar, ik sliep naast mijn beste vriendin. het was heel leuk.
vooral omdat de meester en jeroen er bij waren

Anoniem zei

zeer mooie echt waar ik zie julie daar tof hebben lindsay knuffel van ons alle ook ik zie jullie naar u zin hebben daar nog veel dolle prett de mama en papa van lindsay