maandag 14 februari 2011

Onze eerste dag op de boerderij!!

Beste ouders,
We hebben het hier heel fijn. We hebben heel hard moeten sleuren aan die grote koffers.
Op de bus zijn er zelfs enkele traantjes gevallen, omdat we jullie al allemaal missen.
Al van bij onze aankomst zijn we hartelijk ontvangen en hebben we kennis gemaakt met de vele dieren.
Er zijn everzwijnen, hele lieve konijntjes, honden, ezels en nog heel veel meer.
Na de heerlijke spaghetti hebben we zelf confituur gemaakt (we zullen er zelfs voor jullie meebrengen).
Paardrijden hebben we ook gedaan! Super leuk was dat!
Meester Guy en meester Jeroen hebben samen met ons voetbal gespeeld op een super groot veld.
Jullie zullen dus al wel door hebben dat we nu doodop zijn van deze drukke dag.
Daarom kruipen we na een lekker warme douche, fijn ons bedje in.
De juffen en de meesters hopen alvast dat de kindjes snel stil gaan zijn.
Allé, beste ouders. Nu kruipen we echt wel ons bedje in. Vele dikke zoenen en knuffels en morgen schrijven we weer wat.
Willen jullie een berichtje sturen naar ons, dan kan je dat hier ook altijd doen.
Ah en tot slot niet vergeten. Bekijk onze foto's eens ;-)
Daaaaaaaaag

Hallo,

Na een rustige nacht hebben we een lekker ontbijt gehad.
Wat hebben we vandaag gedaan : pottenbakken, koekjes en kaarsen gemaakt, paardrijden, dieren verzorgen en eten geven, ...
We spelen de hele dag buiten : het is leuk!
Vandaag hebben we frietjes gegeten. Mmmmmmm .... LEKKER!
Juf Nanda is vandaag op bezoek geweest.
Tot morgen ...

Bekijk hier wat foto's.

20 opmerkingen:

triantou tereza zei

mmmm.... heel mooie fotos groetjes aan fabi van papa,mama en emeline

Anoniem zei

waw wat mooie foto's.groetjes aan nisrine mijn zus.Nisrine ik ben het Ines jouw zus.Ik mis je

Anoniem zei

sarah elouakili

mooie foto's en kawtar le mist ons allemaal

de mama van nisrine zei

hallo nisrine ik ben het jouw mama.
watt ben je mooi op die foto's.
ik mis je.
groetjes de moeder

MAMAN ET SALMA!!! zei

Pour laila el afia

Bonjour c est tes frere et soer et maman qui te parle.
Tu nous manque.
C est calme a la maison quand t pas la et ta laiser salama tou seul , elle c est pa avec qui joué.
T chasonj et ta danse...
Fais des fotos de toi sur le cheval
Et on ta vus sur les fotos
Fais bocoup de foto !!!!!!


ON T AIMES
TOUSE !!

BISOU!!!!!!!!!!!!

kim jespers zei

Dag allemaal,
juf Kim hier van de bewaking
hele mooie foto's zie ik hier ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben.
Hier op school is het heel stil zonder jullie :-)
Tot vrijdag!

MAMAN KHADIDJA 3B zei

salut tout le monde ;les fotos sont tres belles ;essaye de faire une photo sur le cheval puisque c ete ton reves .tu a le bonjour de papa qui tres triste d ailleurs ;;;;;;;;;;;; de aicha et amina et elle te disent que tu leur manque enormement;amusez vous bien.

Moeder Van Soukaina(4A) zei

Hallo, Soukaina

Ik Heb uw foto's gezien en ze waren heel mooi. We missen je allemaal.
Ik hoop dat u veel plezier neemt van deze uitstap.

Groetjes, Uw moeder.

Imaane.x3 zei

Heeeeeeeeeey (:
Ik hoop dat jullie jullie zich amuseren hé ;D
De school is leeg zonder jullie :(
we hopen dat jullie snel terugkomen .♥
Groetjes ,

Imane , Zus van khalil M. :D

maman de el karaoui sophia zei

A sophia
Bonjour ma chérie
TU NOUS MANQUES,tu es trés belle sur les photos.
Je t'aime
Ta maman,ton papa,yassir,hamza,camelia

Gros bisous mon bébé

Jamila zei

Bonjour,
Vous nous donnez envie, vous avez l'air de bien vous amusez tous... Les photos sont très belles et IMANE, essaye de faire plus de photos avec les animaux ma chérie!
Tu nous manques à tous, il y a un vide à la maison sans toi, c très très calme. Allé profites bien de ton séjour gros bisouuuuuuux
MAMAN DE IMANE ( SOEUR DE SAHIR ET ADIL )

cam zus van el karaoui sophia zei

hallo Sophia ik ben het camelia ik mis u mijn kleine zus ik hoop dat je je goed amuseert.

Je krijgt de groetjes van
Hamza,Yassir,Mama en
papa.

U zus Camelia
ik hou van u.

Anoniem zei

chers loubna
nous esperons que tu t'amuse bien avec tes profs et tes copines , tu nous manque boucoup , retire un peux ton bonnets pour qu'ont te voit mieux sur les photo
biseaux ta maman qui t'aime
deg

Anoniem zei

desoler pour le probleme du message que je vien d'envoyer pour loubna .

Anoniem zei

hallo ik ben soukaina (5b) ik will ook naar boerderijklassen gaan maar de school is leeg dag alemaal en amuseren goed dag

ines en de hele familie zei

heeeeeeeeeeey Nisrine ik ben het Ines.je mist ons maar vandaag is het een speciale dag,Het is jouw verjaardag.ik hoop dat je jouw goed amusserd.Als je terug komt is er een grote verassing voor je.daaaaaaaaaaaag:p :)

Amezian zei

Papa Abdullah

Hey Abdullah...maar goede tijden ... je dapper bent om te worden gemonteerd op het paard...

Imaane.x3 zei

Hey Allemaal :D ,
Ten Eerste ; NiSRiNE ; Gelukkige Verjaardag Kleine Nichtje . Ik Hoop Dat Je Je Daar Amuseerd Hé ;)

Ten Tweede ; KHALiL ; Jouw Kleine Zus Wacht Totdat Je Terugkomt :D ;& Je Mist 0ns Erg :O :( ,

Tot Morgen Iedereeeeeeeeeen ;D ♥ .

Kusjes ,

Imane , Zus van Khalil M.

Meryem.ecevit zei

Aleyna je heb ons gemist,ik hoop dat je je goed amuseert.we hebben uw foto's gezien en ze waren zo mooi.Kom zo snel mogelijk terug


Mama,Papa,uw zussen en Mikail
kusje:-)

Anoniem zei

Mama & papa van semih, je hebt mooie foto's ik hoop dat je zo snel mogelijk terug bent we hebben je gemist .