donderdag 17 maart 2011

Hertog Karel

Vanochtend kwamen we in Pulle aan en zagen in de verte Jeroen al staan !
Na het keuren van ons bed begon alle pret.
Lekker gapen naar de schapen, in rechte lijn naar het hangbuikzwijn, in cadans naar de gans, hopla ... in volle vaart op het paard, .....
'Kortom ... Lekker feesten bij de beesten !'

WIJ (Kids, juf An, Juf Shari en Juf Kristel) .... van op de boerderij.

We deden vandaag aan pottenbakkerij en speelden een leuk dierenspel in de wei.
We bakten echte heksenprotten en gingen met de dieren ravotten.
Tot morgen !

Klik hier om enkele foto's te bekijken.

7 opmerkingen:

Joke zei

Geweldig! Ik wou dat ik er bij was! En die frietjes... njam!

Groetjes, Joke, mama van Niel xxx

Anoniem zei

Wow , ziet er daar heeeel plezant uit.Mooi weer , lekkere ijsjes , veel diertjes...wel van de kippen afblijven hé Niel :)))

Groetjes allemaal , Tante Kathy

Marian zei

Het ziet er daar echt supergezellig uit (leuker dan bij mij op het werk...). Geniet ervan!
Veel groetjes aan iedereen en een dikke knuffel aan mijn kapoenen Elias en Jonathan,
Marian

Katrien zei

Dat ziet er daar allemaal heel plezant en lekker uit, zeg! Ik wou er ook wel bij zijn. Ridder Pieter op zijn paard, durfde prinses Sofie niet of is daar geen foto van om in te kaderen naast haar bed?
Dikke knuffel aan mijn 2 ravotters!

Groetjes,
Katrien

ellen zei

liefste Milly,
Wij missen jouw hard bij ons thuis.
Groetjes Ellen,mama en papa

Mies zei

Whaw, supercoole foto's.
Het ziet er daar geweldig leuk uit.
Geniet nog van de pyama-fuif en van de laatste dag morgen.
Vele kusjes voor ons Maudje.

Groetjes aan de juffen.
Mies en Frank Copermans.

Greet zei

Wauw jufkes, prachtig werk

Kus en knufjes aan Lucas

Groetjes van ons allemaal. Tot morgen