donderdag 24 maart 2011

Tweede dag op de boerderij !!

Hallo allemaal !

Hier zijn we terug met wat nieuws van op de boerderij...
Wat was het vandaag weer een leuke dag ! Vanmorgen opgestaan met 7 zonnen, ook deze dag kon niet meer stuk.
Na een lekker en stevig ontbijt zijn we de dag begonnen met de pottenbakker en paardrijden.
Daarna hebben we lekkere heksenprotjes gemaakt, hmmm !!!
's Middags stond er lekkere spaghetti op het menu....
Na de middag hebben we kaarsen gemaakt en de dieren wat eten gegeven.
Als we bij de ezels op bezoek gingen , zagen we dat de stallen super vuil waren en die hebben we dan een goede opruim beurt gegeven. (sommige vonden dat maar niks, teveel geur hinder :-) ) Dan nog wat plein spelletjes gespeeld, lekkere boterhammetjes gegeten, een kampvuur gemaakt en daarna een grondige wasbeurt en daarna allemaal naar dromenland....

Tot morgen !
groetjes van alle rakkers, olifanten, juffen en meester

9 opmerkingen:

juf / mama Greet zei

hoi allemaal !
wat zag het er ook vandaag weer super leuk uit bij jullie op de boerderij ! Ik kijk al uit naar het proeven van de koekjes hoewel de naam niet echt njammie klinkt :) en het potje en de kaars zal ook wel super mooi zijn. Wat een leuke souveniers allemaal. Nog 1x slapen en jullie avontuur zit er alweer op, maar ze kunnen het al niet meer afpakken dat is zeker. De foto's zullen we nog veel bekijken ! Ik kijk toch stiekem uit naar morgen want ik heb mijn kwebbeltje toch wel gemist ! wat zal die knuffel goed doen! nog lekker slapen allemaal
groetjes aan iedereen !!!

Steffie Thys zei

Dag olifanten, rakkers, juffen en meester,
Blijkbaar hebben jullie al veel plezier gehad en ziet het er daar super leuk uit tussen de diertjes!
Het goede weer hebben jullie ook aan jullie zijde! Dat is een grote meevaller! We hebben gezien dat jullie daar zo mooi schoonmaken in de stallen en dat jullie al kunnen boetseren! Die lekkere koekjes zien er ook super goed uit! Daar kijken we met z'n allen graag naar uit.
Het is hier wel héél stil in huis nu dat je er niet bent en daarom zullen we ook blij zijn als je terug thuis bent.
Dikke kussen van mama, papa, zus en broer voor onze Dante!
Ook dikke kussen van meme Lien, William, Marjorie en Florianne. Zij hebben ook al naar de foto's gekeken en ze hebben ook gezien dat je het super naar je zin hebt daar!!
Groetjes aan iedereen!

mama en papa van kenji zei

hey rakkers olifanten en juffen en meesters

het zag er weer een zeer leuke dag uit en de zon was weer volop van de partij das altijd tof he
ik hoop dat iedereen er hem goed amuzeert maar dat zal wel aan de foto's te zien maar we zullen wel blij zijn als wij morgen ons kenjike in onze armen kunnen nemen en eens goed kan knuffeleln want wij missen hem wel en het is hier hier heel stil in huis zonder ons engeltje ik hoop dat jullie je morgen nog goed amuzeren de laatste dag en dat jullie ons veel kunnen vertellen

vele groetjes de mama en papa van kenji

mama en papa van kenji zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
gerry bogaert zei

Hoi Cas, Olifanten, Rakkers, Juffen en Meester,

Wat een leuk avontuur en vooral wat een schit-te-rend weertje: warm zonnetje en staalblauwe hemel.
Dankzij de mooie (& vele !) foto's genieten we mee op het thuisfront!
Vele groeten en dikke kus van grote zus Nell (ze doet de groeten aan geitje Chavroux !), mama Mira en papa gerry

Anoniem zei

Hey Tiany Van Den Houdt
Meme hier. ik zie dat je het daar leuk hebt. je zal je vast en zeker amuzeren met al die leuke diertjes
Tiany men meisje amuzeer je nog goed Tante Tita Hou van je!!xxxx
van yousri en amaurio ook

Anoniem zei

Hoi allemaal!
Wauw wat een prachtige dag hebben jullie weeral achter de rug!!!
Het zonnetje was weer volop aan het schijnen.Wij hebben gezien op de foto's dat jullie heel veel plezier maken en zelf stallen aan het uitmesten waren (stonk dat niet een beetje véél)?Geniet morgen nog van jullie laatste uurtjes daar op de boerderij om dan naar huis te komen.En basje wij missen je hier super hard en zullen blij zijn als we je een dikke knuffel kunnen geven!!!!!!xxxmama papa kato en een kopke van mini :)

voor tiany vdh zei

hey meid mama mist u heel hard en morgen kom je thuis en moet je terug weg:( journey mist u ook hard ze alle iedereen maar je hebt veel plezier ben ik blij om echt waar en het weer is heel goed leuk he dag mijn kleine poppeke hvj xxxxvan broers en zus slaaplekker iedereen daar

Unknown zei

Hey Freya, olifanten, rakkers en juffen + meester.
het ziet er daar echt heel leuk uit. Ik kijk er naar uit om weer eens lekkere heksenprotjes te eten. Deze zijn overheerlijk zoals ik weet van als je broers naar daar geweeqqt zijn. Nu heb ik er nog een mooie kaars bij voor in de kast te zetten. Ik zie dat je je heel goed ammuseerd dat maakt me blij. Het kampvuur zag er ook gleuk uit. Ik wou dat ik erbij kon zijn. Het is altijd leuk aanhet kampvuur. Jij had blijkbaar veel plezier met de meester bij het kampvuur.