woensdag 21 maart 2012

BEESTIGE BENDE, part I

Hallo lieve mama's, papa's, collega's en familie!


Ons eerste dagje hier is voorbij gevlogen! 

De busreis is goed verlopen en voor we het wisten, waren we ter plaatse.

Het weer was schitterend, we hebben deze middag en avond zelfs buiten gegeten! Onze namiddag was goed gevuld; dieren verzorgen, paardrijden, konijntjes aaien, koekjes bakken, vrij spelen,...   En opeens was de dag voorbij. We sloten af met een gezellig kampvuur, waarna we allemaal onze tandjes gingen poetsen en lekker ons bed inkropen.

Slaapwel iedereen! We maken het hier reuze-goed en hebben het beestig naar onze zin!


Bekijk hier de foto's. Klik hier!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Vos photos sont superbes, amusez vous bien les enfants.
Les parents de Bellahcene Marwan

Anoniem zei

photos zijn mooie. Profiteren van mooi weer;kussen aan allemaal. mama van Dikra 2lb

Anoniem zei

Ik hoop dat het een heel leuk uitstapje wordt, zo te zien is het al tof. Amuseer je en ik mis je mij schatje Taylan. Kusjes en groetjes aan iedereen. Mama Taylan

Anoniem zei

jullie foto's zijn gewoon schitterend. Het is tof om al die glimlachen van de kinderen te zien.
(en ook de juffen en meester Tom ;-). wij hopen zo snel jullie andere foto's te zien. Dikke kussen aan allemaal en ons kapoentje Nissrine 2lb.

Anoniem zei

Ohhh what toffe activiteiten...hmm zijn dat Hekse protjes?...ik wil graag één hoor miam :-)

Mooie fotos en mooie sfeer.
Dag aan iedereen en een dikke zoen aan mijn kapoen. de mama van Esteban <3
Amuseert u kindjes.

Anoniem zei

Dag allemaal!!!
Amaaai wat ziet het er daar leuk uit!!!
Zo veel leuke dingen die jullie daar doen en het zonnetje is ook van de partij! :-)
Geniet er maar goed van, want voor jullie het weten is het al voorbij!
Groetjes en tot binnenkort!
Juf Audrey.

Anoniem zei

Dag iedereen,
Jullie hebben het precies heel erg naar jullie zin en het zonnetje dat schijnt is alvast een leuke meevaller!!!
Amuseer jullie daar maar goed op de boerderij, lief zijn voor de dieren en vooral voor de juffen en de meester :-)
Groetjes, juf Ellen

Anoniem zei

Super !leuke foto's
Groetjes en een dikke kus,



Ouders van TUANA | 1LA

http://www.turktech.be/wp-content/uploads/2012/03/tuti1.png

Anoniem zei

Amusser jullie goed,dikke kus voor Aron!!
Broer van Aron.

Anoniem zei

a very useful activity for children. Tuana looks very nice and happy.Thanks...

Anoniem zei

Hallo leuk u te ontmoeten ik ben blij voor mijn princesse TUANA amuseer jullie goed dikke kussen mama van TUANA

Anoniem zei

a very useful activity for children. Tuana looks very nice and happy.Thanks...

Aslı YILMAZ
(Tuana's Aunt)

Latifa moeder van Nassim en Youssouf zei

Kiekeboe,

De foto's zijn tof... en de kinderen amuseren zich zeer goed. Amay, jullie hebben veel geluk met de mooie weer... Veel dikke kussen voor alle kinderen en mijn kapoentjes Nassim en Youssouf...
En dikke kussen ook voor de Juffen en Meesters. Pas op Youssouf, ik zie je, wees lief met iedereen! ;-)

Anoniem zei

hallo allemaal,

de foto's zijn heel leuk,
en wat en toffe activiteiten;-), wij hoppen dat jullie goed amuseerd.

en dikke kus aan onse kapoentje hamza , en ook aan iedereen.

mama van hamza

Anoniem zei

Amai jullie vermaken jullie best hopelijk is er nog veel avontuur op jullie te wachten!

de familie van Riana

Anoniem zei

Dag allemaal,
Zo te zien is het superleuk in Pulle.Ik wil heel graag van die lekkere koekjes proeven, maar ze zullen wel op zijn zeker!
Jullie hebben geluk met het weer, dat moet daar stikheet zijn met al die stralende gezichtjes.
Het is maar stilletjes in gang van onze klasjes. Maak er nog een fijne avond van.
Knuffels en dikke zoen aan iedereen! Tot gauw!
Juf Muriel

Anoniem zei

Zo te zien is jullie uitstap superleuk. Ik hoop dat de kinderen en de leraren zich heel goed amuseren. Geniet ervan! Ik mis al mijn TUANA'ke... Dikke kus aan iedereen. Tante van TUANA 1LA

Anoniem zei

bonjour a tous on voit que vous vous ammusé bien et le beau temps est là .Je vous passe 1 grand bonjour a tous est surtous a mon petit ACHRAF AOUAD 1LB.Merci est bon fin de sejours.