woensdag 30 januari 2013

Erasmus @ the farm

Onze eerste dag op de boerderij

Maanden, weken, dagen telden we af en dan was het eindelijk zo ver: het boerenleven lachte ons vrolijk toe.
De bus had er vandaag niet veel zin in en besloot om de deur niet meer te laten werken, maar dat probleem werd verholpen en dus ... PULLE HERE WE COME!!!
Na enige vertraging zijn we aangekomen op de boerderij.
Na een stevige regenbui kwam het zonnetje piepen en kon de pret beginnen.
We hebben de dieren leren kennen, gevoerd, geknuffeld, paardgereden en zelf verse confituur/jam gemaakt.
Deze middag hebben we lekkere spaghetti gegeten.
Na een vermoeiende, maar toffe dag buiten hebben we in onze zelfgemaakte bioscoop een grappige film gekeken.
Daarna zijn we uitgeteld, maar voldaan gaan slapen.
Tot morgen mama's, papa's, broers, zussen, ... slaap maar op jullie beide oren want het is hier reuzeleuk en alle heimweetraantjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Groetjes van jullie boertjes en boerinnetjes xxx...

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

33 opmerkingen:

beau van rijsbergen zei

Lieve Fae,

Ik heb net de foto s bekeken van vandaag.
Echt leuk op de boerderij met al die diertjes.
En niet te vergeten de glimlach op je gezicht!
Heb je de verassing nog gevonden je fotoalbum van ons ?
En lekker spaghetti op bofkont .
Nou schatje jij ben nu lekker aan het slapen ik ga ook zo .
Tot morgen en veel plezier .
xxxxx hou van jou mamsie

Dave Van Hooydonk zei

Lieve Yana en Noa,

We hebben net de foto's van vandaag bekeken. Het ziet er erg leuk uit op de boerderij. IK denk dat jullie je zeker niet gaan vervelen op deze 3 dagen. Amuseer jullie nog, en we gaan jullie heel hard missen.
Dikke kusjes van Mama - Papa - Emilie en Thomas. XXXX

Anita Jakupovic zei

Hallo allemaal(lieve Jasmina oftewel Isma),

Wij hebben de foto's net bekeken. Zag er super leuk uit vooral met die zon die gelukkig wel scheen.
Wat een drukke dag zeg! Ik werd al moe van het bekijken van die foto's. Ik kan er niet bij dat er zoveel verschillende activiteiten gedaan kunnen worden in een paar uur. Jullie zien er allemaal heel vrolijk uit dus ik kan alleen maar vermoeden hoe leuk jullie het hebben. Hopelijk is het morgen weer een super dag voor jullie! Groetjes aan jullie allemaal, maar vooral aan de aller, aller liefste meid tussen jullie.....Jasmina natuurlijk!

Anoniem zei

Nathalie Weiand zei : Hey Hanneloortje, mama en papa hebben net naar de foto's van vandaag gekeken, wat een leuke en gevulde dag zeg? Ik hoop dat je het leuk vindt en veel plezier hebt. Op naar weer zo'n leuke dag morgen. Ik, mama, had met Hanneloortje een code woord afgesproken nl. "10 hartje", dan weet Hanneloortje wat ik bedoel. Een dikke knuffel van mama, papa en je zusje Angelina, we houden van je.

marina russell zei

lieve amy

ik heb de foto's net gekeken het ziet er echt leuk uit ik denk dat jullie het echt naar jullie zin hebben.
en mama kan straks wel wassen zeg met al die modder maar dat geef niks. ik ga morgen weer kijken naar de nieuwe foto's. nou slaap lekker en veel plezier morgen dikke kus van ons en I love you. xxxx mama papa en jordy. doei poppetje

Unknown zei

Lieve sruthi,
We hebben net de foto s bekeken van vandaag.
Nou schatje jij ben nu lekker aan het slapen ik ga ook zo .
Tot morgen. I love u poppetje !
Dikke knuffel van mumy & Daddy

Anoniem zei

Lieve lieve lieve Nawfal,
Mama heeft net al de fotos bekeken van jou en je vriendjes. En wat vind mama het fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt.Lekker genieten lieve schat en vooral heel veel lol maken, ik hou super veel van je en mama ziet je morgen weer !! Een hele dikke kus en knuffel van mij xx mama

Anoniem zei

mama en papa van lina
lieve Lina
We hebben net de foto's van vandaag bekeken.Echt mooi Jullie zien er allemaal heel gelukkig uit echt toffe om jou daar te zien zo blij,groetjes daar en tot morgen ik hou van jou schat en ik mis jou
xxxjes mama-papa-yennis en yara

Unknown zei

Hoi Hosein, we hebben je foto's gekeken erg leuk en we zien dat jij heel erg naar je zin hebt we zij blij voor jou. je hebt groetjes van tante Gita en Abbas.
we houden heel veel van jou en we zijn trots op jou em we missen jou!
Geniet er maar van en we zien jou vrijdag weer.
Papa en mama

mama en papa van Thibo zei

Hallo lieve Thiboke en alle lieve vriendjes van het Erasmus!
De mama en papa hebben net naar de foto's gekeken van dag 1 en wat ziet het er daar leuk uit seg! Geniet er maar lekker van schatje!
We kijken uit naar de foto's van dag 2! Dikke kus Mama, papa, Kyara, Dario en Keano ;-)
We houden heeeel veeeel van je en missen je, maar dat mogen we niet zeggen he ;-) Maak maar veeeel plezier! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hallo ythe. wat een toffe dag heb je achter de rug...geniet er maar lekker van..... we missen je..... een dikke knuffel van ron,raf en mama en papa....en ne dikke knuffel van bo.... lovyaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Papa Gilly zei

Hoi Jahlisa we hebben samen met jou kunnen genieten van de mooie dag daar op de boerderij.Xavi zegt dat hij toch gelijk had he wat de activiteiten van de dag betreft .We missen je en maak het gezellig samen.

emilie zus yana en noa zei

Hallo yana en Noa!
Hoopelijk is het super leuk op de kinderen boerderij
Het is hier nu wel stil hier in huis hoor
We zij gisteren naar Merksem geweest en ik heb nieuwe schoenen gekregen en een tablet computer je zult hem morgen wel zien :-)
Ik hoop dat jullie nog veel plezier hebben hebt en tot morgen xxx Emilie

Fam Knappers zei

Hallo Duije,

Het ziet er gezellig uit op de boerderij. Zag ik daar nu de zon? Ik hoop dat je lekker geslapen hebt. Heel veel plezier nog de komende dagen.
Groetjes en xxxjes mama, papa, Wietske, Karst en Skout

Unknown zei

Goeiemorgen lieve hosein en lieve juffen en lieve kinderen, hosein veel plezier vandaag ik ga nu jouw kippen voeren en dan gaat papa en mama werken en abbas is bij oma. We zien je fotos vanavond weer.
Groetjes en knuffels

Meester Herman zei

Hey allemaal,

Het ziet er daar gewéldig leuk uit! Geniet van de dieren, van de juffen en van alle vriendjes daar!

Groetjes,


Meester Herman

FATMA,MAMA MERYEM zei

HALLOOOOOOOOOOOOOOO ALLEMAAL,MET DE MAMA VAN MERYEM,SUPER OM JULLİE ALLEMAAL TE ZİEN LACHEN.ONZE DAG KAN OOK NİET MEER STUK NOU JULLİE ALLEMAAL ZO GELUKKİG ZİJN.GENİET ER MAAR VAN DAT HEBBEN JULLİE ALLEMAAL DİK VERDİEND.MERYEM WE HOUDEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VAN JE.JE KRİJGT DE KUSJES VAN AKİN,SUEDA,MİRAC,BERAT,VAN PAPA EN NATUURLİJK VAN MAMA.VEEL PLEZİER

Bianca van hooydonk zei

Dag Yana en Noa, ik zie dat jullie daar veel plezier hebben.
Geniet er nog maar van.
Kus Tante Bianca

Anoniem zei

hallo pieter en kapoenen
leuke foto 's en dieren en lekker eten.
het is een leuke omgeving en maak maar veel plezier met je klasgenoten.
hoop dat het mee valt en dat je klas genootjes niet snurken als een varkentje ga nu sluiten we zien jullie morgen weer.
groetjes aan iedereen daar van je mama Martine

Anoniem zei

dag pieter
je heb al veel gedaan zie ik .
we missen je.
veel plezier daar en we gaan morgen veel te vertellen te hebben.
geniet nog van de twee dagen , doe het rustig aan.
doe ze ginder de groeten van ons allemaal.
tot morgen mijn kapoen .
groetjes mama en broers en zussen .
xxx martine

Anoniem zei

lieve andy
papa en mama missen je heel erg hoor gelukkig dat je morgen weer thuis komt veel plezier nog en zie je morgen schatje xxxx papa en mama love you

Anoniem zei

dag malak, leuk foto's en mooie herinneringen. met dank aan juffen . Groetjes en dikke knuffel van amina (mama van malak)

Unknown zei

Evi,

Leuke foto's het is duidelijk dat het daar leuk is.
geniet ervan popie
dikke knuffels mama papa dida
sean toffie

Anoniem zei

Lieve Nawfal,
Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, en dat je veel plezier hebt ondanks het slechte weer. Morgen kom je alweer naar huis. Mama kan niet wachten om je weer te zien en te knuffelen. ik ben heel benieuwd naar de verhalen die je me te vertellen hebt. Goed luisteren naar de meesters en beleefd blijven. Mama is super trots op jou lieverd.Een hele dikke kus en kroeletje en ik hou super veel van jou. Xxx mama

Anoniem zei

Van; opa en oma Melisse
Naar ; Nawfal Mentink

Dag me klein manneke,
Opa en oma hebben gisteren de hele dag de site in de gaten gehouden, en toen kwamen eindelijk de fotos. wat waren wij gerustgesteld dat wij een grote glimlach op je gezichtje zagen. Opa vraagt of Nelleke het ook zo naar zn zin heeft. Heel veel plezier maken en wij komen jou morgen van school ophalen samen met mama. we missen je en houden heel veel van je kusjes opa willie en oma phil

Anoniem zei

hallo yhte ik heb net de fotos gezien wat leuk maak nog maar veel pezier op de boederij nog een nachtje en ben weer lekker thuis wy missen jou van voke en moeke xxx xxx kusje

Anoniem zei

Lieve Thibo (en vriendjes),

We hebben net naar de foto's gekeken en wat ziet het er daar leuk uit ség!
We hebben al een kaartje naar je gestuurd.
Nog heel veel plezier daar lieve schat.

Dikke kus;
Bompa en Bomma Tineke,
Romy en Kai.
Tim & Tante Daisy
& ook van Moeke natuurlijk!

I LOVE YOUUUU xxxxxxxxxxxxxxx <3

natasha zei

Hey Wimmeke,

Alles goed daar supper leuke fotos met alle diertjes je geniet toch daar aangezien je lacht.
Heb je onze brieven al gelezen.

groetjes van iedereen op het thuisfront

nada zei

Liefste,malak
ik en sabae missen jou heel erg.
ik en sabae maken ruzie over jou bed.veel plezier met de dieren en jou vrinden.en mama heeft voor jou en heel leuk cadau gekocht.alle famillie komt dan gaan we feestje voor je maken`.en mama gaat heel lekker eten voor jou maken lieve schat.veel plezier voor morgen nou ik zie je vrijdag.
groetjes:nada,sabae,mama,papa

christiana zei

liefste malak
veel plezier met boerderij klassen.
we missen je. dikke knuffel.

groetje christiana en vico

yasmina zei


liefste,malak
we missen je supperveel!!!
en wensen je een heel volle.
sucsesmet boerderijklassen.
groetjes:yasmina

Anoniem zei

papa en mama, van HIND.
hallo allemaal,zo te zien op de foto's,is het heel gezellig daar op de boerderij,lieve hind voor jou een
dikke kus van papa en mama,voor straks slaap lekker en tot morgen,

Papa Gilly zei

Nou tegen de tijd dat ik weer eens een krabbel neerzet is de bus reeds op school terug of bijna terug .Ik wil een ieder die bij dit gebeuren betrokken was bedanken voor de leuke dagen voor de kids en voor het weer veilig terug keren .Ik ben ervan overtuigd dat alle kids genoten hebben in het bijzonder Jahlisa
Bedankt bedankt en nogmaals bedankt lieve juffen en meesters