donderdag 27 juni 2013

't vliegertje dag 1

Hallo iedereen, “Wij zijn de boerderijdieren van het Groenhof. Weet je wat we hebben meegemaakt?” “Vanmorgen stopten er twee grote witte bussen. De deuren gingen open en wat zagen we? Een hele hoop kinderen.” Schaap: “Kijk geit er is weer een lading kinderen aangekomen. Ik heb gehoord dat ze van Het Vliegertje zijn.” Geit: “Ja hoor, kijk, boer Koen loopt hen al tegemoet. Amai, zouden die hier heel de vakantie blijven? Kijk naar die grote koffers!” Schaap: “Maar nee kieke, dat is toch maar voor één nacht!” Ondertussen sleuren de kinderen met hun grote tassen naar de slaapzalen. Schaap: “ Alle dieren ATTENTIE!! De kinderen komen ons bezoeken. In je wei blijven en lief zijn hé!” Boer Koen maakt afspraken over de kinderboerderij. Daarna gingen ze kijken in alle hokken en weiden. Gans: “Niet alleen onze maagjes kregen honger, maar ook de kinderen! Ze kregen pasta met spaghettisaus. Wij moesten nog even wachten!” Hangbuikzwijn: “Ik hoop dat ze niet te veel eten, dan mogen wij de rest opsmullen.” Kippen: “Na het middageten van de kinderen was het onze beurt. Ze kwamen aangelopen met emmers voer. Mmmmm dat was lekker! Maar wat weinig, de kinderen hadden echt wel veel gegeten!” Paard: “Toen kwamen ze naar mij en mijn vrienden. De zadels werden op onze rug gezet en om de beurt mocht een kind op mijn rug zitten en een ander mocht mij in de juiste richten leiden. Plots stopte mijn vriendje en de kinderen vroegen zich af waarom, maar ook ik moet af en toe een grote boodschap doen. De kinderen waren zo vriendelijk om het even op te scheppen en naar de mesthoop te brengen.” Na deze spannende gebeurtenis was het tijd voor een koekje en een drankje, maar dat was enkel voor de kinderen! Schaap: nu kregen we even rust… zzzzzz… De kinderen maakten lekkere confituur, terwijl de juffen dit verhaal schreven! Ganzen: Zouden deze kinderen vanavond ook een kampvuur kunnn maken? We zullen het straks wel zien!” Alle dieren: “ SLAAPWEL allemaal…. Geeeeuuww!”  Klik hier!

64 opmerkingen:

fam Zand zei

Dat ziet er superleuk uit.
Amuseer jullie goed!

nog veel plezier

mamma & pappa Evelien

Anoniem zei

Hoi Senne , dat ziet er super leuk uit daar. Geniet nog samen met uw vriendjes van het verblijf op de boerderij. Diertjes goed verzorgen
en lekker slapen na het kampvuur.
Oma en Opa zee

Anoniem zei

Wat was ik graag bij jullie geweest vandaag! Ziet er super uit!!! Ik hoop dat jullie vanavond nog een kampvuur kunnen maken voor jullie naar bed gaan. Jullie zullen vast mooie boerderij- dromen hebben!!!
Dikke kus voor al mijn dikke vrienden!!!
Juf De Greef

Anoniem zei

Hey Senneke,

We hebben juist de foto's bekeken en zo te zien had je al een super leuke dag.
Je zal straks wel lekker slapen in je buzz lightyear slaapzak.
Geniet morgen nog van de dieren samen met al je vriendjes.
We lof joe en tot morgen !!! Dikke kussen van papa,mama en Marieke x x x

Anoniem zei

Dag lieve Liam,
Dat zag er al een leuke dag uit hé!
Was het lekkere spaghetti?
Zoals we hebben kunnen zien op de foto's slaap je boven in het stapelbed, waaauw!
Nog veel plezier morgen met al jouw vriendjes op de boerderij!
Dikke kussen en knuffel van mama, papa & Aiden xoxoxo

Anoniem zei

Hey Arjen,

Wat ziet het er dar super leuk uit.
Fijn dat je zo tussen de dieren kan lopen, ze kan voederen,...
Hopelijk heb je niet te veel schrik!
Ik was net met Kjetil de foto's aan het bekijken, hij wilde meteen komen om alles mee te doen!
Hij vindt het wel raar zonder jou.
Geniet nog maar van een leuke dag morgen en wij ... kijken er naar uit om je morgenavond een dikke knuffel te geven.

Dikke dikke kussen van mama, papa en Kjetil xxx

Anoniem zei

Jana,

Ik zie op de foto's dat je ook een hele fijne tijd hebt!

Kjetil vond de foto's waarop jij te zien was zeer grappig!

Geniet nog van een leuke dag morgen!
Dikke zoenen Tante Inge, Nonkel Ken en je neefje Kjetil xxx

Anoniem zei

Hey Yasmine,
wauw deze dag zag er super uit !!! Ik wou dat ik stiekem in jouw koffer was gekropen zodat ook ik van die leuke uitstap kon genieten....
Maar ja, mama's en papa's mogen niet mee hé. En de confituur zag er heel lekker uit !!!
Geniet nog van de diertjes op de boerderij en verzorg ze heel goed, maar geniet vooral van jouw vriendjes.
Slaap wel lieve schat en nog veel zoete dromen.
Dikke zoen
van mama, papa, broer Yarne en een poot van Sultan.

Unknown zei

Dag Katootje,
Aan de foto's te zien hebben jullie het reuze naar je zin. Nog héél veel plezier en tot morgen.
Dikke zoen, mama en Luna

Anoniem zei

he dag Nathan dikke kussen. Van mams paps en Maxim het ziet er leuk en plezant uit !
Zoals we op de fotookes kunnen zien geniet nog van het gezellige kampvuur en goe slapen he en geniet van je vriendjes en van de juffen dada

Nathan goed luisteren iedereen he

mama en papa en jasper zei

hey Pieter en vriendjes
dat ziet er super leuk uit daar !!
ik had al gereageerd op de blog, maar dat komt er blijkbaar niet op dus ik probeer nog eens !
veel plezier nog daar en tot morgen (ik wou stiekem dat we er bij konden zijn - en je broertje jasper ook - hij wil ook wel paard rijden hoor)
mama papa en jasper

Anoniem zei

Dag Xandertje,
WOW dat ziet er allemaal supertof uit !!! Dat kampvuur is al gelukt. Ik hoop dat jullie morgen net zo'n superdag hebben als vandaag. Ik ben wel een beetje jaloers dat ik niet in zo'n stapelbed kan slapen vannacht...

Dikke kus

Mama van Xander

Mama Katrin, Papa Tommy en zus Julie zei

Dag lieve Charlotte,

Wat ziet het er leuk uit zeg daar op de boerderij.
En wat was je stoer op de zwarte pony.
Ik zag ook spaghetti, choco, hagelslag... allerlei dingen die jij graag lust.
Doe de groetjes aan alle dieren en slaap lekker tussen al je vriendjes !

Dikke zoen en knuffel

Mama, papa en Julie

Anoniem zei

hey sam e vriendjes
wauw dat ziet er leuk uit.
zoveel leuke diertjes en sam op een paard kei cool sam!amuser jullie nog en tot morge!

dikke kusjes en knuffels
mama papa en max

Anoniem zei

Dag lieve Zina, wat ziet het daar superleuk uit zeg !! Je zal je hartje nogal kunnen ophalen met al die dieren daar:-) Ik heb veel leuke en mooie fotootjes gezien van jou op de zwarte pony en bij de konijntjes en nog veel meer. Geniet nog van de boerderij lieveke en van alles wat je nog mag doen. Slaap zacht en dikke kussen van je mama en de poezen.
O ja, Gensi is nog niet bevallen, ik denk dat ze wacht tot je terug bent.

Glenn zei

Dag Lucas,
Dat ziet er wel heel leuk en tof uit. Ik wou dat ik er ook kon zijn. Speel maar leuk, geniet ervan en heel veel dikke kussen van papa !

Anoniem zei

Toktoktok,knorknorknor,iaiaia.
Slaapwel allemaal! En kusjes aan juf Fatiha(en de andere juffen ook)

Noor,Hanan en de prins

Anoniem zei

Hey Mattis,

Ziet er echt super uit wat jullie daar allemaal mogen doen...

Verzorg de dieren maar heel goed dat ze geen hongerhebben.

Dikke knuffel en tot morgen
Papa

Anoniem zei

Dag Senneke,
Amaai is zeker erg leuk ginder tussen al die dieren.Amuseer je nog en knuffel van Bolle en Bompa

Anoniem zei

Dag lieve Arjen, wat fijn dat je met al je vriendjes op vakantie bent in de superleuke kinderboerderij. Nu je niet meer bang bent van Zita, heb je ook geen schrik meer van al de andere diertjes hé! Ik lees dat er 's avonds een kampvuur zal zijn, misschien mag je lekkere snoepjes op een stokje roosteren? Dat zou fijn zijn! Zeg, nog een dikke proficiat voor het halen van je 200 m. zwemmen. We zijn heel fier op jou, en kijken er naar uit dat je ons je brevet kan tonen als we volgende week zondag bij jullie thuis op bezoek komen.
Dikke zoen.
Opa en Oma Vleteren.

Anoniem zei

Caro,

We hebben spijt dat we niet mee mochten gaan. Het ziet er super leuk uit. Je zal morgen veel te vertellen hebben.
Veel knuffels van oma, opa en Cloé. Ze slaapt al.

Anoniem zei

Hey Zhenneke,

Aan de foto's te zien is het daar heel leuk. Amuseer je nog en een dikke knuffel aan alle diertjes daar! Dikke zoen van mama en papa... love you..

Anoniem zei

Dag lieve Lucas (Geurs :-))
Wat heb jij weer een angst overwonnen, gewoon op een pony gezeten! Stoere vent bent jij!
We hebben gezien dat je lekker boven slaapt naast Liam, niet te veel kletsen straks he!
We missen je! Slaap lekker en een hele dikke knuffel
papa en mama

Bompa en bomma van Charlotte zei

Hallo lieve Charlotte,

Zo te zien is het daar wel kei leuk.
Bompa zegt dat je niet aan destaartjes van de varkens mag trekken, maar dat doe jij natuurlijk niet !
Maak maar veel plezier met je klasgenootjes en slaap lekker.

Een dikke knuffel van bompa en bomma
Xxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hello Jana & Arjen
Oma en opa zien op de foto's dat jullie reuze pret hebben. Jullie zijn juist echte ruiters op het paard. Maar wij hebben ook gezien dat jullie goed kunnen werken in de keuken. Dus als jullie de volgende maal bij ons zijn, kunnen jullie best afwassen. En eten klaar maken. Opa is een beetje verdrietig dat hij niet mee mocht.
Want die had het ook leuk gevonden op de boerderij. Slaap nog lekker en morgen vroeg weer goedgezind op en spelen maar
oma en opa

Anoniem zei

Dag Tommy en Jordi,
Het lijkt daar super leuk te zijn.
Tommy, heb je genoten van het kampvuur?
Jordi, zo te zien was het reuze leuk op het paardje;
Lekker slapen en nog een fijne dag morgen!!
Veel groetjes van papa en mama

fam de ceuster zei

Hallo furkan en al de vriendjes
dat ziet er superleuk uit daar en met al die diertjes ik heb leuke foto's gezien en ik heb u zelfs op een pony zien zitten super u broertje vondt dat wel leuk en wou er ook bij zijn daar op de boerderij mama is heel blij dat je u goed amuseert je zult morgen wel veel te vertellen hebben slaap lekker en dikke kus en knuffel

van mama&papa&yasin

Unknown zei

Mama, Papa & Redouane

Hi Sabrine,

Wat een leuke foto's. Vooral die op het paard en bij het kampvuur. Heel veel kusjes en dikke knuffels.

Welterusten en veel plezier morgen.

Valeska zei

Hoi Nona,
wat hebben jullie al een fijne dag gehad! Paardrijden, confituur maken, afwassen ;-),... En dan nog een kampvuur! Veel plezier nog en tot morgen.

Dikke kusjes van mama, papa en Stella xxx

anoniem zei

Hoii furkan hopelijk heb je veel plezier. Dat zal wel met al die diertjes in de buurt. Ik heb je foto al gezien met de kip dat is een leuke foto eh schat. Maak er nog iets leuk van morgen. Ik zie je wel als je terug bent. Xxx Yentl (nichtj)

Anoniem zei

Hey Bruno, vriendjes en juffen,

Leuk dat we hier kunnen meegenieten van jullie avonturen op de boerderij!

Veel plezier, dikke kussen en slaapwel,

mama&papa

Dago zei

Leuk geweest Floris. Ik denk van wel.

XXX Dago

Anoniem zei

Caro,
Wat ziet het er leuk uit. Alle dieren verzorgen, eten geven, ... super tof ! Paardrijden joepie! Hopelijk kunnen jullie ook leuk zingen aan het kampvuur. Opa wou graag mee. Vertel ons er morgen maar alles van! Veel plezier met je vriendjes en dikke knuffel aan de juffen voor deze en alle leuke dagen !

Mooie dromen
Mama en papa

Hedwig zei

Dag lieve Floris

een hele dag tussen de diertjes en de modder!!! Wat heerlijk. We zijn eigenlijk allemaal een beetje jaloers. Op de foto's hebben we gezien dat je al flink hebt geoefend met hokken schoonmaken, paarden mennen en dieren eten geven. Nog even en je bent helemaal klaar voor Planckendael!
We zijn alvast benieuwd naar al je verhalen.
Dikke kus
papa en mama

Ingrid zei

Je meter Ingrid vindt je superstoer op je paard en dan nog even lekker confituur maken!
Maak er een fijne tijd van en geef alle dieren een dikke knuffel
Voor jou ook dikke kussen van Omerreke en je meter Ingrid

Anoniem zei

Dag Xander, vriendjes & juffen

Jullie hebben daar precies al een hele leuke dag gehad en veel nieuwe dierenvriendjes gemaakt.

Dikke kus voor mijn grote kleine prins
tante Conny

omer en ingrid zei

liefste Charlotte,
dikke kussen en maak er nog een superleuke dag van
ik vind je heel flink op je pony, volgens de foto's heb je een reuzetijd
knuffels van Omerreke en je meter Ingrid

opa en oma Gent zei

voor Lucas Geurs,

Lieve Lucas, wat stoer van jou op je Pony. Heel veel plezier op de kinderboerderij en met de dieren.
Dikke kus opa en oma Gent

Anoniem zei

Dag lieve Jana,

ik zie op de foto's dat het daar superleuk is, spijtig dat ik niet mee kon gaan. En ik zag ook dat jij op een echt paard gereden hebt! Wooooohw, super!! Vertel me morgen maar eens hoe dat was. Zoete dromen vannacht en nog een fijne dag morgen!
Joran en mama

Anoniem zei

hey Arjen en Amélie,

Wat ziet het er daar fijn uit. Jullie zijn precies echte ruiters én zag ik ook niet dat jullie de hokken proper maakten? Als jullie hier nog eens komen spelen zal ik de borsteltjes ook klaar zetten om mij te helpen (grapje hoor). Zoete dromen en tot morgen!

moesie zei

Dag lieve Charlotte, pipa en moesie vinden het heel tof dat jij paard rijdt. Superfantastisch ! Het is daar zo leuk, je komt toch nog wel naar huis !?! Dikke kusjes X X X

Pluisje zei

Zeegg, wanneer kom je mij nog eens aaien, kom je morgen met mij spelen ?

Anoniem zei

hier bomma en bompa van Maya Bonroy - eerst en vooral een dikke proficiat voor de fotograaf. Zo te zien hebben jullie een reuze tijd op de boerderij. Spijtig dat we er niet bij zijn. Maya amuseer je nog en verzorg de diertjes heel goed en eet de boer niet de oren van zijn hoofd. Een dikke knuffel van ons voor jou en ook voor de juffrouw die geslaagd is in haar examen !

Anoniem zei

Hallo vrienden van 3K, 1L en alle juffen!

Wat een prachtige foto's! Ik zie dat het daar superleuk is! Ik wens jullie nog een fijne dag op de boerderij morgen en tot op school weer!

Vele groetjes,
Juf Jessy

Unknown zei

Dag mijn dikke vriend Mattis,

Wat ziet het er ginder leuk uit...
Ik hoop dat je veel plezier hebt en ben super trots op jou!!

Een dikke knuffel van je mama, en tot zondag lieve schat! xxxxxxx

Anoniem zei

Hey Nicolas
We hebben alle foto's bekeken.
Het ziet er daar heel leuk uit.
We wisten niet dat je zo goed de afwas kon doen!
Veel plezier!
groetjes van mama, papa, Lola, Liza en Boli

Anoniem zei

dag lieve Jelle,

wauw, zoveel leuke foto's al die we konden zien!
Jullie hebben al paard gereden, en confituur gemaakt... cool! Breng je een beetje mee voor ons?
hopelijk doen jullie morgen nog leuke dingen.
geniet er nog van! We kunnen niet wachten tot je ons de verhalen vertelt.

dikke knuffels en kussen,
mama, papa en Julie
xxx

Anoniem zei

Dag lieve Jelle,

zo te zien heb je al veel dieren verzorgd.
da's goed, dan kan jij ons zaterdag veel uitleg geven als we samen naar Planckendael gaan.

veel plezier nog!
dikke kus, tante, nonkel Tom, Senne en Manou

. zei

Hoi Zhenneke,

Amai, dat is daar tof !! En zoveel dieren allemaal bij elkaar dan heeft Boer Koen waarschijnlijk heel veel hulp van jullie. Geniet van de dieren samen met je vriendjes, en vertel ons alles maar als je terug bent. Dikke kusjes en knuffels

Tanteke, Nonkel Mark, Nevil, Kiana en Mauro

Anoniem zei

Goeiemorgen Liam,
Dat zag er een leuke dag!
Nu je weet hoe je confituur moet maken, gaan we in de grote vakantie wel eens lekkere aardbeienconfituur maken.
Hopelijk heb je goed geslapen en niet teveel gesnurkt naast jouw kameraadje Lucas :-)
Ik duim nog op mooi weer vandaag met veel zon voor jou en al de kindjes!
Dikke knuffel en kus van Tanti x x x

Anoniem zei

Dames en heren, maar vooral BOERTJES EN BOERINNETJES,
Het feest kan alweer beginnen!!!

Goeiemorgen dikke vrienden (kids en juffen :))!
Iedereen lekker geslapen?

Ik,wens jullie nog een geweldige dag samen op de boerderij! Ik zie jullie allen straks!

Dikke zoenen, juf De Greef

Unknown zei

Lieve zus Yasmine,
Ik heb je gisterenavond toch wel gemist hoor toen ik daar alleen op mijn speelmat lag te spelen.
Mama en papa deden heel goed hun best, maar ik miste jouw lange haar om er eens lekker aan te trekken en jouw lichaam om erover te kruipen wanneer we samen rollebollen.
Ik tel af naar 15u30 zodat ik jou samen met mama kan komen ophalen.
Vertel je me dan jouw leuke avonturen zodat ik ervan kan dromen terwijl je vertelt?
Lieve zus, geniet er nog van en tot straks
Dikke zoen
je kleine broertje
Yarne

mama ilse zei

Goeiemorgen Pieter !
heb je goed geslapen samen met je vriendjes en de juffen ?
je broertje Jasper heeft je ontzettend gemist - "waa is Piete ?" vroeg hij wel 20 keer.
en vanmorgen ook al meteen !
hij zal blij zijn als je straks weer terug bent - en mama en papa ook
veel plezier nog
mama, papa, Jasper

Anoniem zei

Dag lieve Keiko,

Dat ziet er allemaal zoooooo leuk uit...,geniet nog maar heel hard van de laatste dag met de juffen en alle vriendjes van de kleuterschool!
Tot straks lieve schat!

Mama, papa, Felix en Sem!

Anoniem zei

Lieve Liam-ke,
Nu ik al de foto`s heb gezien, denk ik dat het een supertoffe boerderij is en dat je veel plezier hebt met al je vriendjes.
Straks kan je ons alles vertellen.

Dikke kus en knuffel van Mamita, ook veel liefs voor je vriendjes en de juffen :-)

Marleen en stefaan zei

He dag allemaal goed geslapen ,
Dag Nathan goedemorgen ik denk dat het daar zeer leuk is .
En watjullie allemaal gedaan hebben zoals we op de fotookes kunnen zien geweldig dikke kus aan de vriendjes en de juffen , we vertrekken nu met Maxim naar school nog goed genieten en tot strakjes dikke kus xxxx mams paps en Maxim xxxxx

Anoniem zei

Aan leonie en alle vriendjes in het groenhof

Zingen jullie mee op het liedje van plons de gekke kikker?
Op de boerderij loopt leonie opgewekt en blij
Van al die stapelbedjes netjes op een rij
De confituur zit in de pot
De haan zit op zijn stok
En na't kampvuur dat mooi brandde
Is't tijd om in't bedje te belanden...
Kwaak kwaak...
Dag leonie en alle vriendjes
Het is een fijne tijd
Bedankt aan alle juffen
Tot straksjes allemaal!
Dikke zoen van mama papa oscar en suzanne

Anoniem zei

Hey Lieve Miepske (Nica),

Wat ziet dat er allemaal geweldig uit! Door de leuke foto's kunnen we allemaal een beetje mee genieten. Ik kan niet wachten tot straks om al je leuke verhalen te horen. Maak je nog maar eens goed vuil en geniet van deze laatste dag. Deze tweedaagse boerderijklasse is een mooie herinnering om nooit meer te vergeten. Met dank aan alle juffen en begeleiders die jullie een onvergetelijk einde van jullie kleuterschoolperiode geven! Nica we houden van je! Dikke zoenen van mama, papa en Vico! XXXX

Anoniem zei

Dag Félice,

Het ziet er heel leuk uit daar.
De foto's zijn ook heel mooi.
Mama mist je..... tot strakjes xxx

Anoniem zei

Senne,

Hopelijk heb je lekker geslapen.
Maak er nog een super fantastische dag van.
Ons marieke loopt je hele tijd te zoeken dus ze zal super blij zijn als je terug bent strakjes,en wij ook natuurlijk. Zoals beloofd gaan we straks als je thuis bent lekker aperitieven met je favoriete chipjes erbij.
Dikke merci aan de juffen om senne zijn kleutertijd zo mooi af te sluiten.
Tot strakjes x x
MAMA,PAPA en MARIE POPPEMIE

Anoniem zei

Hoi Xander vriendjes en juffen ,
Maak er nog een geweldige dag van !!!

Nancy mama Xander vriendjes

Anoniem zei

Hoi lieve SABRINE,

Lekker geslapen?
Redouane heeft je heel erg gemist.
Samen spelen of kijken naar jullie favoriete tv-serie.
Papa en mama missen je ook.
Veel plezier vandaag nog bij de dieren.
Groetjes aan alle juffen en aan alle medewerkers van de kinderboerderij.
Tot strakjes...!!!!

REDOUANE, PAPA & MAMA

Unknown zei

Hey Yasmine,
geniet nog de laatste momenten met je vriendjes en met de juffen.
We missen je en hopen straks jouw verhalen in geuren en kleuren te aanhoren.
Aan de juffen en organisators een dikke merci om de kinderen zo'n geweldige tijd te bezorgen.
Aan de mama's, papa's en de vriendjes van de klas: we zeggen geen vaarwel, maar misschien tot ziens
knuffels
Mama, papa en Yarne

Leo en Lidwin zei

Dikke knuffels en kussen van opa en oma voor onze dikke vriend Nathan.