woensdag 19 februari 2014

de lettertuin dag3

We werden wakker met een stralend winterzonnetje. Na een stevig ontbijt konden we er weer invliegen. We maakten samen overheerlijke confituur. Daarna werkten we weer in een doorschuifsysteem. Eén groep mocht de dieren voederen, stallen uitmesten en de andere groep mocht weer paardrijden. Na deze drukke voormiddag hebben we lekkere frietjes gegeten. In de namiddag hielpen we met het opruimen van de geleverde dierenvoeding en de houtkrollen. Vervolgens gingen we te voet naar de ijshoeve. Daar maakten we kennis met de 'echte' boerderij en we leerden over de koe. Ook kregen we een heerlijk ijsje. Na het avondeten werden we blij verrast met het 'hoog' bezoek van juf An (L1), juf An(L3), juf Hilde en juf Nadine. We speelden een avondspel in het donker. Toen was het weer tijd om ons te wassen en klaar te maken voor de nacht. Welterusten!

Hier zijn alvast wat foto's Klik hier!

36 opmerkingen:

Tanja zei

Hallo Kaliska,

Het ziet er weeral een spetterende dag uit. Wat knap dat jullie dat kalfje hebben gezien dat net geboren was. Dat is uniek. Geniet nog van de twee laatste dagen hé.

Dikke kusjes,
mama, papa, Dyani

bart en nancy en dries zei

Hallo Robbert,
De foto s zien er weer fantastisch uit .Zo te zien amuseert ge u .Ik zal toch blij zijn als het vrijdag is.maak er nog twee leuke dagen van
Groetjes kusjes xxx mama papa Dries en Flor

Anoniem zei

hey Britt,

Jullie hebben al veel gedaan heb ik gezien :-) super!
geniet nog van de dagen dat je daar bent :-D
Lana en Kjentoke beginnen je toch te missen, maar het gaat goed met hun. 's Morgensvroeg is het wel maar stil zonder jou :-)

Tot vrijdag

xxx Karolien en Michael

Unknown zei

Hey Hanne,
super dagje achter de rug:), dat zie je zo:)
Morgenvroeg doen we je kaartje op de brievenbus, dan ga je dat normaal gezien vrijdag nog hebben. Het is hier verschrikkelijk stil zonder u, missen je,
geniet nog van de laatste twee dagen, tot snel schat

xxxxxxx

Anoniem zei

Alessio,

Ik zie dat je hard werkt en nog harder speelt.
Goed bezig!!

Papa

Unknown zei

Hallo Britt
wat een super mooie foto's weer! We zien dat je ervan geniet! Wij zijn vandaag alweer thuis gekomen!
Geniet nog van de 2 laatste boerderijdagen en dan zien we je (joepie!!!) vrijdag weer terug.

dikke kussen van mama, papa en Sanne

SAMET GUL zei

Dag Semi,
Goed gewerkt!
amuseer u de komende 2 dagen nog.

Van neef Samet.

Anoniem zei

Hallo Morgan,

Wauw wat een mooie foto's. Die foto met dat kalfje was echt heel uniek. Als je terug thuis komt kan je ons leren confituur maken.
xxxx mama en de rest

Sandra zei

Hallo Brent

Weeral zo mooie foto's. Fijn om te zien hoe leuk en gezellig het daar is. Ik zie dat je je reuze amuseert.

Het is een unieke ervaring voor je.
Geniet nog van de laatste twee daagjes.
Slaap lekker mijn zoon.

Veel liefs
Mama

ben zei

hey dario,
wat een leuk zwaar dagje dat jullie gehad hebben vandaag ,met vele leuke activiteiten u zus is aan het aftellen nu ze mist je enorm ,en wij u ook geniet er nog maar van zijn blij als het snel vrijdag namiddag is.groetjes en tot morgen
mama papa
Naomi

juf Helga zei

hey sjarelkes :)
Ik zie dat jullie je weer beestig geamuseerd hebben. Toppie. Wel cool dat jullie een "vers" kalfje konden bekijken, daar ben ik wel jaloers op dat ik dat heb gemist.
En wie heeft de kruiwagenrace gewonnen? jammer dat ik nu alles vanop afstand moet meemaken. het voornaamste is dat jullie je amuseren!! geniet nog van de twee laatste dagen.
liefs, juf Helga

Anoniem zei

ilnoba runawayHoi Yani,

Super dat jullie een pasgeboren kalfje gezien hebben en ik zie ook dat je hard kan werken.
geniet van van de laatste dagen en ik kijk al uit naar vrijdag.
Groetjes Mama en Papa

Anoniem zei

Hey Kobe,
Wout, papa en ik hebben weer genoten van de foto's. Zo te zien is het er heel erg leuk en maken jullie veel plezier. Maak er nog twee fijne dagen van. Morgen kijken we weer.
Dikke kussen xxx... van Wout papa en mezelf

Anoniem zei

Hey Britt ,
Alweer een mooie dag geweest voor jou !! Hebben de leuke foto's gezien !!Geniet nog van die dagen op de boerderij samen met al de vrienden !! Groetjes Peter en Mia tot morgen xxx

Anoniem zei

Hoi Tom,
Zo te zien een super actieve dag! Verheug mij al op een croissant met confituur. Maak er nog 2 toffe dagen van. Liefs en een knuffel van Papa en Mama

Arif zei

Hallo Semi ,

Super , ik wist niet dat in de tuin werken je zo in een vakantiestemming bracht. Vanaf nu mag jij al het werk in tuin doen :):) ??? Geniet ervan he . Duizend en vier kusjes , optum.
Mama, papa en Melih.

Unknown zei

Dag lieve Eveline,

Mooi ;-) uitslapen, koken, afwassen,
stal uitmesten, stal inruimen, kalfje geboren, kistkalfjes bekeken, ijsje gegeten, balspel gedaan ...kortom jullie hebben het naar jullie zin daar zo te zien. Wens je een evenzo mooi donderdag toe lieve schat ! xxx pappa Hans

Unknown zei

hello phonsinee
คิดถึงพี่ไอช์จัง รอทำข้าวมันไก่ตอนหนูกลับ นั่งดูรูปพี่ไอช์ อิอิแสดงว่าสนุกมากแน่เลย แล้วเจอกันวันศุกร์นะลูก kus hou van u ;-)

Netje zei

Dag Britt,
Hopelijk hebben jullie het heel fijn daar en valt het logeren ook goed mee voor je?
Zo op de website te zien lijkt het me daar reuze. Fijn als je me straks ook wat leuks kan vertellen. En ook paarden daar, zie ik. Gelukzak !
Tot gauw lieverd,
Knuffel van Netje

Unknown zei

Hallo Armin - hoop jou dag was vol goeie vriende, saam speel en pret kan nie so mooi sien waar jy mee besig was nie maar dat jy wel roomys geeet het :-). Geniet van more want oormore kom julle weer terug en kan jy mamma van alles vertel.
Baie liefde van ons Wihan, pappa, mamma die 5 katte 15 visse en 2 hoenders :-)o ja en 3 skilpaaie

Ettorina Driessen zei

Lieve Xander,
We missen je wel. Jij ons niet denk ik. Je hebt daar geen tijd voor. Goed zo! Geniet nog deze twee dagen.
Juffen, bedankt voor de goede zorgen over onze kinderen! Jammer van juf Helga dat ze vroegtijdig naar huis moest.
Dikke knuf van mama, papa en Christian xxxxxx

gilizar sinan en melisa zei

HEI SERKAN

GENIET NOG VERDER DE TIJD GAAT SNEL OM NOG 2 DAGEN DAN BEN JE THUIS WIJ HOUDEN VAN JOU
IK HOEF NIET VEEL TE ZEGGEN JE AMUSEERT JE HEEL VEEL ZIE IK. IK BEN BLIJ DAT JE LEUK VINDT EN GENIET ER NOG VAN ALLES ZODAT JE ALS JE TERUG KOM DAT JE DAN VEEL TE VERTELLEN HEB IK HOU VAN JOU
SCHATTEKE JE MAMA EN PAPA EN ...JE ZUS

Anoniem zei

Ciao Tiziano
Bonne notte a tutti!

Papa en Mama

moeke zei

Hey Zander,we hebben vandaag je brief gehad.Spijtig van jou juf,hopelijk is ze vlug beter.Nog een heel fijne avond en laatste nachtje en tot morgen.Dikke kus.

Verrijssen Ronald zei

Hoi Brent,

De laatste volledige dag is alweer half voorbij. Ik zie dat iedereen zich super vermaakt en er een waaier aan activiteiten is waar jullie erg van genieten. Morgen keren jullie al huiswaarts maar voor het zover is geniet nog van de laatste dagen. Ook een dikke pluim voor de juffen die er een fijne boerderijklassen hebben van gemaakt, dit moet ook wel eens gezegd worden! Nog veel plezier en tot vrijdag,

Hugs xxx

Papa & Patricia

Anoniem zei

hallo mariano
jullie hebben wel al vanalles gedaan he .fijn !!
nog 1 keer slapen ben je eindelijk terug thuis .we zijn allemaal blij want het is heel heel stil zonder u .
tot morgen lieve schat xxxxx
mama papa france

Unknown zei

Hey Britt
Weer een leuke werkdag gehad op de boerderij?
Vandaag is onze Lana 7 jaar geworden.
Geniet nog van de laatste avond en dag morgen, we gaan heel blij zijn dat je er morgen weer bent.
Tot morgen op school.

Kusjes papa en mama.

Gerrie zei

Hallo Eveline, het is te hopen dat jullie allemaal morgen terug komen naar Opglabbeek...
Aan de foto's te zien hebben jullie het super gehad!
Ik zie je morgen op school xxxx mama

Anoniem zei

LIEVE SERKAN

Ik dank je voor dat briefje , vanmorgen heb ik het ontvangen en was heeeeeeeeeeeeeeel blij geniet nog verder en tot zaterdag hoop ik ,ik hou ook van jou

je oom, Sahin Yavuz

bart en nancy en dries zei

Hallo Robbert
de laatste avond op de boerderij ,geniet ervan ,en tot morgen
groetjes mama papa en dries

Anoniem zei

Hey Britt,
Nog 1 dag te gaan en dan ben je weer thuis ! Slaap goed, zodat je morgen weer kunt genieten ! Wij zijn benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt ! Liefs Peter en Mia x x x

Anoniem zei

hoi Yani
je laatste dag op de boerderij geniet er nog van en zie je morgen
Groetjes kusjes mama

Unknown zei

Hallo Armin
Nog een slapie dan is jy weer by die huis, maak die beste daarvan. Kan nie wag om te hoor wat jy alles geleer het hierdie week nie. Wihan is ook so opgewonde dat sy broer more terug kom.
Baie liefdetjies Wihan, papa en mama XXX die katte, visse, kippe en skilpaaie

Mieke zei

Hey Eveline

Wat ben ik blij om te zien dat je het naar je zin hebt. Je voelt je daar precies wel thuis op de boerderij ☺. Maar wat ga ik blij zijn als ik je volgende week weer zie. Ik kan niet wachten om je verhalen te horen.

Dikke kus van Mieke de zus ♥♥

Unknown zei

Dag lieve Hanneke,
we gaan heel blij zijn als je morgen terug thuis bent, hebben je ongelofelijk gemist :), we zien dat je een super tijd hebt gehad op de boerderij :) maar missen onze spring in het veld hier thuis en uw getetter toch ook een beetje, en Flin en Jack hebben u natuurlijk ook gemist.

Tot morgen lieve schat, mama, papa en Rachel
xxxxx

Unknown zei

Dag lieve Hanneke,
we gaan heel blij zijn als je morgen terug thuis bent, hebben je ongelofelijk gemist :), we zien dat je een super tijd hebt gehad op de boerderij :) maar missen onze spring in het veld hier thuis en uw getetter toch ook een beetje, en Flin en Jack hebben u natuurlijk ook gemist.

Tot morgen lieve schat, mama, papa en Rachel
xxxxx