dinsdag 15 april 2014

crejaksie dag 2

Dag mama's en papa's, vandaag hebben we lekkere aardbeien-appel confituur gemaakt waar jullie thuis de vingers van zullen aflikken. De diertjes hebben vandaag propere stallen gekregen dankzij de hulp van onze boeren en boerinnen. Deze namiddag heeft de één al wat meer groenten geproefd dan de andere in het grote groentenspel. Daarna hebben we nog even onze beentjes gestrekt tussen de soep en de patatjes en de woesh is ook nog eens langsgeweest.
Bekijk hier alle foto's Klik hier!

3 opmerkingen:

Linda zei

hmmm, aardbijen-appel confituur. Dat wordt smullen! :-)

Unknown zei

Graag zou ik een dikke knuffel willen geven aan mijn zusje Amber Dillen die daar momenteel op boerderijkamp zit.
Amber ik ga jou geen brief sturen want het is al te laat om er nog eentje te sturen en heb het zo druk gehad de laatste dagen. Maar langs deze weg zou ik toch willen zeggen dat ik af en toe eens denk aan jou! Vele boerderijgroetjes van jouw grote zus Judith.

Ik zie uit naar het grote communiefeest!

xxx

Zeno zei

Hey zus Jade,

Ik wil ook weer naar de boerderij!
Volgend jaar ga ik weer lekker ravotten bij de beestjes.
Ga je ook mee volgend jaar ikke als rakker en jij als leiding!!
Dikke knuffel Zeno xxxxxx