dinsdag 17 juni 2014

heilige familie dag 1

Onze bedjes waren amper opgedekt of we gingen al op ontdekking! Spelen met de geitjes, kippen vangen en met de laarzen door de modder naar de hangbuikzwijnen!Na de lekkere frietjes maakten we overheerlijke confituur en ook de dieren kregen van ons een lekker hapje recht uit onze handen, kriebel, kriebel,... We maakten een tocht met het paard en de pony's en beginnen stilaan een hongertje te krijgen. Na ons avondmaal, zitten we rond het kampvuur met lekkere marshmellows en daarna zalig dromend over de boerderij in ons bedje! Morgen nieuw boerderijavontuur, wees maar gerust, we missen jullie nog niet te erg! Tot morgen! Groetjes, de boertjes en boerinnetjes van de groene en paarse klas.
Bekijk hier alle foto's Klik hier!

17 opmerkingen:

Unknown zei

OOOOOh zo'n leuke foto's!!! Nog veel plezier daar! Dikke knuffels voor iedereen...mama van Ariadna

Anoniem zei

super! Ze genieten er allemaal van, nog veel plezier en slaap lekker straks. Veel liefs voor iedereen.
Mama Louise

Anoniem zei

Geniet ervan groene en paarse klas. Slaap lekker strakjes en juf Kathleen geef ons Charlotte nog maar een dikke kus. mama en papa van Charlotte

Unknown zei



Dag amir en Vriendjes en vriendinnetjs .
Rami en wij missen jou erg het is erg stilletjes en saai zonder jou lieve schat , zo te zien hebben jullie het superleuk gehad . genieten nog vandaag en tot morgen maar .

RAMI en PAPA EN MAMA VAN AMIR

Anoniem zei

Dag Aline en alle vriendjes en vriendinnetjes en de juffen.
't Ziet er daar heel leuk uit, ik heb al superleuke fotootjes gezien op de computer.
Slaapzacht en veel plezier nog morgen.
Kusjes van de mama van Aline en haar broertje Gilles

Unknown zei

Hopelijk hebben jullie het deze nacht niet te bont gemaakt en hebben de juffen een beetje kunnen slapen. Grtjes aan de juffen en alle kinderen en slaap lekker iedereen .
Amir het is hier donker zonder jou .
we weten het niet of we slaap kunnen krijgen zonder jou Amir .
dikke kusjes van mama papa en Rami en Aseel xxx

we missen jou ...

Anoniem zei

Het ziet er super uit! Geniet nog van jullie welverdiende boerderijklassen! Kusjes van de mama en papa van Arnaud!

Anoniem zei

Dat ziet er superleuk uit allemaal, heel veel knuffels aan al de kinderen, en de dikste knuffel voor ons Ecenazje!
Mama, Papa en Efe

Anoniem zei

dag kindjes en juffen van de derde kleuterklas en in het bijzonder dag lieve Tuur,
Wat ziet het er daar leuk uit, geniet er ten volle van en maak er morgen nog zo een leuke dag van
dikke zoen voor iedereen
papa en mama van Tuur, ook een dikke zoen van je zusje Fien en je broertje Rik

Anoniem zei

Dag mijn lief klein schattig bolleke (Lore) en ook hallo aan de juffen en de vriendjes!
Ik heb mooie foto's gezien en wat ziet het er leuk uit daar!
Geniet nog van jou laatste dag daar op de boerderij maar ik zal toch blij zijn je terug te zien want ik mis jou al!
Dikke knuffels en vele zoentjes van de mama en de papa.
Geef ook een knuffel aan de Willy en varkentje xxx

Anoniem zei

Beste kindjes en juffen, het ziet er geweldig uit! Hopelijk hebben jullie ook goed geslapen.Veel plezier nog en dikke kussen aan Camille van mama en papa en Remi-Julien

Ann Bakelants zei

Liefste Laurence en alle vriendjes en vriendinnetjes van de groene en paarse klas en de juffen,

Ik heb juist de foto's op de computer bekeken en jullie boederijkamp ziet er echt superleuk uit. Jammer dat ik niet mocht meegaan ;-) Jullie hebben al een drukke dag achter de rug met de verzorging van de diertjes en het maken van de confituur. Ik ben erg benieuwd hoe die zal smaken. Heel erg lekker denk ik. Geniet nog volop van jullie kamp. Ik kijk al uit naar al de verhalen. Dikke kussen en knuffel Mama Laurence Ps: Laurence ik zal jou zelfgemaakte ketting aandoen met het luciferdoosje.

mama lola zei

wat had ik vandaag graag een vlieg geweest ...

Maak er morgen samen nog een fantastische dag van!


en Lola, wat is het hier thuis stillekes zonder jou!
dikke knuffel van mama, papa en zus Sam.

juffen, dankjewel !

Anoniem zei

dag lieve kindjes en juffen van de groene en paarse klas . Ik wens jullie vandaag nog een fantastische dag vol modder en pret . We zien elkaar strakjes weer :-)
Mama van Sira ,ik mis je bloem xxxx

Anoniem zei

wanneer zijn ze terug eigenlijke , is dat om 12 uur of pas 15:30 ?

Jamila zei

Lieve kindjes van de paarse en groene klas en de juffen.
Super foto's! Geniet nog van jullie laatste dag op de boerderij. Dikke knuffel aan Farah van mama, papa en broertje Yanis.
(Hij vraagt heel de tijd waar Yaya is)

Kindjes zijn terug rond 16u30

Anoniem zei

Veel plezier!!Tot strakjes xxx Mama Manou