donderdag 31 juli 2014

Kindervreugd dag 4


Bekijk hier alle foto's Klik hier!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey allemaal,

Wat een leuke foto's spijtig dat dit kamp alleen voor kinderen is. Toch blij dat het bijna vrijdag is zodat ik mijn lieve schat terug in mijn armen kan nemen. Maak er in ieder geval morgen nog een leuke dag van en tot dan

Groetjes vicky en yvan mama en papa van Nina

mama van Jule zei

Liefste Juleke,

Wow. Het ziet er een superleuke boel uit. Met al je boerderij ervaring wordt het tijd dat ook onze kippen terug naar huis komen ;). We zien enorm uit naar morgen om jou eindelijk terug te zien en om al je mooie verhalen te horen.

Veel liefs van mama, papa & Cis en een dikke knuffel ook aan Juliette en Joseph


Anoniem zei

he axelleke verhas amai blij terug foto s te zien en wer zoveel leuke dingen ik denk da jij volgend jaar wel zou terug willen ,maar ben blij da ge vandaag terug naar huis,en je hebt goe gedanst ook ja schudden met die poep hihi tot straks vele kusjes

Nonkel Patrick, peter van Axelle Verhas zei

Hé dag Axelle Verhas, amai weer veel toffe foto's. Leuke dingen die jullie daar allemaal doen. Ik ben er zeker van dat je nog eens terug wil gaan. Bedankt voor de mooie tekeningen. Groetjes van Nonkel Patrick en tot zondag op je verjaardagsfeestje.

eline zei

wat leuk om onze foto's te kunnen bekijken nu ik terug thuis ben..
en stiekem mis ik al die schatjes toch al hoor!!! hopelijk tot volgend jaar allemaal!!! het was super!! :D