maandag 20 oktober 2014

de step dag 1

De Step Dag 1 Maandag 20 Oktober 2014 Na wat problemen om al onze bagage in de bus te krijgen vertrokken we richting boerderij "Het Groenhof". We maakten kennis met de geiten, de ganzen, de konijnen, de hangbuikzwijnen en Koen. Het meest werden we aangetrokken door de modderpoelen van de varkens :-) Het welkomstcakeje met het drakenvelletje en drakenbloed heeft gesmaakt ... Dank je Wel Ellen! De dag is om gevlogen : confituur maken, paardrijden, buideltasje maken, dieren voederen, samen spelen ... allemaal superleuk!! Nu naar dromenland ... tot morgen !

Bekijk hier de foto's Klik hier!

13 opmerkingen:

Unknown zei

Dag lieve Noa,
Wauw! De eerste dag zag er super uit. Ik was op zoek naar een 'schapenbeeld' foto maar je kon zeker je lach niet inhouden als je de schapen zag? ;) Hahahaha...
Geniet nog verder van het heerlijke kamp. Ik wou dat ik mezelf stiekem ook had ingepakt!
dikke knuffel en heel veel kusjes,
Mama

kathleen zei

Hoi Till!

Ik moest goed zoeken naar een foto van jou!
Maar de foto die ik van je zag, daar had je wel héél veel plezier op zeg!
Ik had er ook graag bij geweest! Wat een heerlijk kamp lijkt me dit!
Geniet van jouw kamp!
Dikke knuffel!

mama papa wolf

Danny Willems zei

Dag Emiel,

wat een leuke dag heb je gehad! Het paardrijden was wel superstoer!

een knuffel van
mam en pap

Unknown zei

Liara , lieve schat ,
Ik hoop dat je je daar super amuseert.
Dat je een flinke meid bent dat weet ik en daar vertrouw ik op.
Ik hoop dat je lekker vegetarisch hebt kunnen eten.
Slaap nu maar lekker zodat je morgen weer een toffe dan kan beleven.
Ik mis je toch een beetje hoor.
Ik hou superveel van jou!
xxx van mama

özlem zei

Heeey Ersan ....

Hopelijk amuseer je je met je vrienden ... thuis is het wel maar stilletjes zonder jou ;) ... tot morgen

Mama, papa en Bedir

Lies zei

Hallo Febe,

Hopelijk heb je jou al goed geamuseerd en al veel leuke dingen gedaan.

Tot morgen
Dikke kus mama, papa en Jef

Kelly De Vadder zei

Hey Jorentje
ik hoop dat je je super amuseert ondanks het minder goede weer vandaag maar ik denk dat ze je daar wel zullen bezig houden. Amuseer je straks op de fuif :-)
dikke zoen,
mama en papa

Anoniem zei

hallo mattia

mama en papa hebben zojuist de foto's gezien van je eerste dag,ze zien er superleuk uit.
zo te zien amuseer je je zeer goed.
hopelijk is je eerste nachtje op de boerderij goed meegevallen.
geniet nog van deze twee dagen,en dan zien we je morgen terug,met hopelijk veel mooie verhalen over je kamp.
dikke kusjes en knuffels,mama en papa

Anoniem zei

Hey Amber,

Je zus was vanmorgen op zoek naar jou. Ze ging je wakker maken, maar je was er niet ... heel schattig. Toen herinnerde ze zich dat je met de bus was vertrokken :)

Wij hebben al hele leuke foto's gezien en zien dat je je goed amuseert.

Geniet straks nog van de fuif.

Tot morgen lieve meid

Mama

Unknown zei

Hallo Gilles,

Hier wat nieuws van Papa & Mama!
We hebben gezien dat je nu al kan pony-rijden, sjiek zeg!
We zijn benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt als je terug komt,... Geniet ervan en nog veel plezier met je klasvriendjes!
Dikke groepsknuffel vanwege papa & mama en ook natuurlijk MAC xxx

Anoniem zei

Dag lieve Amber,

Hopelijk is het fijn op het kamp, het weer is wel slecht, amuseer je toch maar goed.

Dikke kus van moeke

Anoniem zei

Hoi Seppe en papa

Wat is het hier stil in huis!!
We missen jullie.
We hebben veel foto's gezien met vrolijke gezichten.
Nog een coole fuif straks en tot morgen

Stef en mama

yasemin zei

Dag lieve schat,

Het is bijna tijd om je terug te gaan zien. We hebben je heel veel gemist. Maar zo te zien heb je je super goed geamuseerd!
We houden veel van jouw en tot morgen!!

Mama, papa en Denef