woensdag 12 november 2008

1 en 2 vd De Puzzel op boerderijklassen

Eindelijk zijn we op boerderijklassen !
Het is hier heel erg groot. De meisjes slapen boven, de jongens beneden.
We zijn al bij al de dieren geweest, hebben confituur gemaakt en mochten op
de paarden rijden. De poezen en kippen zijn erg tam. Je kan ze makkelijk
oppakken. Tatjana en Chyna kunnen er niet genoeg van krijgen.
Wij zijn nu onze tanden aan het poetsen (19.45u) zodat om 8u iedereen in
zijn bedje ligt. Heel veel groetjes van Chris, Annemie, Tania en alle kinderen.

Weer een drukke dag vandaag!
om zeven uur kwamen de eerste kapoenen de juf wakker maken, een half uurtje later was de meisjeskamer klaarwakker en om acht uur stonden ook de jongens op... SLAAPKOPPEN! Als iedereen aangekleed was, konden we gaan ontbijten. Heerlijke boterhammen met choco, confituur, kaas of hagelslag. Na het ontbijt onze tandjes even gepoetst en dan onze eerste activiteit. We werden in 2 groepen verdeeld. De eerste groep ging met Swen de stallen uitkuisen, terwijl de anderen de diertjes mochten voederen. Na een uurtje werd er dan gewisseld. Wat een pret! En wat stond er deze middag op het menu? jaja, frietjes!!!!!! Na het eten mochten we nog eens paardrijden, en hebben we ook 'heksenprotten' gebakken. Wat dat is, zullen jullie thuis wel horen (en misschien ook proeven). We hebben nog een kaars gemaakt met bijenwas, die brengen we morgen mee naar huis, ook onze confituur staat al klaar. Na het kampvuur en de boterhammen mochten we van onze allertofste juffen nog een klein stukje film zien, 'Het paard van Sinterklaas'. Doodmoe hebben we onze tanden gepoetst en een kattenwasje gedaan (de douches waren jammer genoeg stuk vandaag!!!!) en zijn we in ons lekker warme bedje gekropen, ditmaal zonder babbelaars... TOT MORGEN!
groetjes van al onze patatjes en ook van Chris, Tania, Evi en Annemie

23 opmerkingen:

Anoniem zei

HEY DAG PUZZELKIDS,
HEB JUIST IS GAAN KIJKEN EN BLIJKBAAR HEBBEN JULLIE AL EEN LEUKE DAG GEHAD VANDAAG.JA SHAKIRA MAMA EN PAPA HEBBEN JE AL OP FOTO,S KUNNEN BEKIJKEN.VERDER GAAT HIER ALLES GEWOON VERDER JE HEBT EEN DIKKE KUS VAN MAMA PAPA SYENNA NAOMI KELLY KEVIN EN BOMA
DAG LIEVE SCHAT

Anoniem zei

Ik hoop dat je morgen ook zo,n leuke dag gaat hebben Shakira.En onthou goed hoe je alles moet maken he dan kan je dat thuis ook is doen grapje he lieverd.
Ik kijk al uit naar de volgende lading foto,s.Slaapwel lieverd en tot morgen in het volgende berichtje
xxxxxxxxxjes mama en papa

Unknown zei

dag kindjes allemaal,
Het ziet ernaar uit dat jullie een leuke dag hebben gehad. En mijn sana ziet er precies genezen uit. Houden zo sana en veel moed en dikke kusjes. Benieuwd naar de foto's van morgen. Je zusje ines geniet ook mee van de foto's.Tot morgen allemaal.

christel zei

Hallo Tatjana,
Wel ik ben blij dat jullie goed zijn aan gekomen Mama was al een paar keer vol spanning gaan kijken op de site maar steeds nog niets en nu joepie een berichtje dat jullie daar al leuke dingen hebben gedaan wij zijn ook al naar de foto's gaan kijken en hebben al goed gelachen dat is wel echt iets voor u he kippen pakken en de poezen knuffelen wij zijn blij dat ze daar ook poezen hebben zo mis je onze 8 poezen van thuis niet zo erg maar durf er geen mee naar huis te nemen he.
Ik heb ook gezien dat je al confituur hebt gemaakt onthoud goed hoe je dat hebt gedaan he dan kunnen we dat thuis ook eens doen.
Nu wachten we vol spanning op de volgende foto's.
Slaapwel lieve schat en tot morgen in het volgende berichtje.
xxxxxxxxxxxjes mama en papa

Unknown zei

Wat heb ik toch spijt dat ik niet mee kan. Maar al die lachende gezichtjes maken heel veel goed. Geniet allemaal van jullie bedjes en laat de juffen goed slapen. Morgen kom ik zelf eens kijken.

Groetjes,
Horst

christel zei

HalloTatjana tita hier he op de site heb ik heel wat leuke foto.s gezien van jou met een kipje bevoorbeeld.
Mama stuurde ook nog een brief voor
jou dus je zal ons ook zeker niet missen he de volgende dag word vast weer heeeeel spannend.Op mijn kaartje heb ik niet veel geschreven he dat komt omdat ik niet veel tijd had om te schrijven maar de volgende dag wachten er weer een heleboel leuke dingen die je met jou klas en met het 1ste weer kunt beleven en geniet er maar van want het duurt niet lang meer voor je tuis bent en figaro zit maar steets te miauwen zo van tatjana waar ben je nu kan ik niet meer met je spelen.
En van pitoe hebben we ook nog wat gehoord maar dat vertellen we je thuis het is niets ergs hoor dus maak je maar geen zorgen. Mama en papa de poeskes de kikers de visjes de hondjes en ik missen je heeeeel erg maar maak je daar maar geen zorgen om en vergeet niet de zandmanetjes waken over jou he slaapwel kapoen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en knuffels van ons alemaal
SLAAPWEL van je zus tita

Anoniem zei

dag Dogukan met mama hier ik en je zus Rojda mis je heel hard.Alee papa mis je ook.je weet dit is de eerste keer dat je zo lang van thuis zij.het is moeilijk voor ons.maar het voornaamste is dat je gelukkig bent dan is het is voor mij oke.zal morgen nog is schrijven he schateke kusjes van iedereen slaapwellll.

Anoniem zei

Hallo Tatjana,
Hier nu een berichtje van papa.
Dat lijkt me daar wel heel erg leuk he met al die dieren en al die lachende gezichtjes van de andere kinderen.
Dat ziet er mij een keileuke bende uit en tot hier toe heb je nog redelijk goed weer gehad.
Zie maar dat je daar goed eet en slaapt zodat je morgen en overmorgen er weer stevig in kunt vliegen.
Wees lief voor de juffen en de andere kinderen en dan wordt dat daar nog een heel leuk weekje.
Vele knuffels van Papa.

Anoniem zei

Dag schatje!We missen.....maar we zijn blij dat je een leuke dag heeft gehad.Amuseert je morgen ook goed.We gaan de nieuwe foto's wachten.Dikke kussen van je mama en papa.
groetjes voor de puzzelskinderen en toffe jufen.

Unknown zei

Hallo kinderen.Dennis en Jessica,we hebben net de mooie foto's bekeken samen met mama .Wij denken dat jullie een hartstikke leuke dag hebben gehad.We wensen jullie alvast een nog leukere voor morgen.
P.S. we wachten vol ongeduld op de volgende reeks foto's!
Hele dikke kusjes van mama&papa
Toedeloe

Anoniem zei

liefste nouria,ik heb je mooie foto,s gezien en heb gemerkt dat je plezier hebt ik hoop dat de volgende dagen ook leuk zullen zijn.we missen jou wel en papa,nassim,nisrine,ismail,nawal sturen veel kusjes en nog veel plezier en tot snel.doei

christel zei

Goedemorgen kindjes en juffen van de puzzel
Hopelijk hebben jullie allemaal heel goed geslapen zodat jullie er vandaag weer stevig kunnen invliegen.
Maak er maar weer een toffe dag van zodat al de mama's en papa's vanavond jullie toffe en leuke foto's weer kunnen bewonderen.
Dag tatjana mama hoopt dat jij ook goed hebt geslapen en dat je daar toch iets beter eet als thuis in die gezonde lucht.
Amusseer jullie daar allemaal nog heel goed.
Tot vanavond voor het volgende berichtje.
Dag lieve schat xxxxxxxjes van mama

Anoniem zei

alberina zei
dag juffen en alle kindjes,
vinden het jullie daar leuk op de boerderij?
ik kon niet komen want ik was ziek.
ik vind dat heel spijtig.
ik heb alle foto's gezien.
Wat gaan jullie vandaag doen?
komen jullie vrijdag terug?
chyna, vind jij dat leuk bij al die dieren?
ik zit nu in het derde leerjaar.
ik doe de groetjes aan jullie allemaal.
tot vrijdag.
Alberina en frans

Anoniem zei

hallo kindjes en juffen
zo te zien hebben ze een leuke tijd!ik heb de foto's bekeken,ze zijn supper mooi!!niki ik hoop dat je van deze momenten kan genieten en natuurlijk iedereen die hier bij betrokken is!!!de zon is vandaag een mooi werkje aan het doen!geniet er maar met zen alle van!!!groetjes mama niki xxx

serpentje zei

dat ziet er allemaal supper leuk uit zo te zien genieten ze nog vn redelijk goed weer amuzeer julli allemaal en dikke kus voo shakira van haar tante bie

Anoniem zei

Hey Zusje,,
Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt? Het is hier heel stil in huis zonder u. We missen je allemaal heel hard. Zelfs je kleine zusje waar je elke dag ruzie mee maakt kan je ni missen!!
Maak nog heel veel plezier daar en ik zal blij zijn dat we vrijdag zijn zodat ik je terug zie!!!
Dikke xxx Van je grote zus..
Hou heel veel van je!!

Anoniem zei

Hallo aan iedereen

Op de foto's zien we dat jullie je allemaal al goed hebben geamuseerd! We zijn heel erg benieuwd naar de verhalen!

Wij kijken al uit naar jullie terugkomst, want we hebben ons grote zus Kiran al gemist!

Kusjes voor Kiran van Lagan, mama en papa

Anoniem zei

Dag Ramzi, was het het vandaag ook zo leuk als gisteren? We hebben gisteren je foto's gezien, ze waren heel mooi vooral die foto op de paard. Nawal mist je heel veel en Souhail ook en natuurlijk papa en mama ook. Wij hopen dat morgen ook zo een leuke dag wordt. Vele kusjes van ons allemaal, slaap zacht.XXXXXXXX
PS. We wachten ongeduldig tot morgen.

Anoniem zei

Hey chyna
Mama ziet dat je het heel leuk hebt heb er nog een fijne tijd we zien u morgen vrijdag terug
Dikke kussen van mama , papa , bomma , bobon , popon , tess ,en sooky

Anoniem zei

Hey dag puzzelkids
Blijkbaar hebben jullie vandaag weer een hele leuke dag gehad.
Ja nog 1 nachtje slapen en dan moeten jullie weer allen naar huis.Voor de meeste zal het wel zo zijn van ik wil nog niet het is hier te leuk.Maar wij als ouders zitten vol ongeduld te wachten op jullie spannende verhalen van al wat jullie daar hebben gedaan.
En weet vraag is aan horst of hij het ook niet zou willen om ook zoveel dieren te nemen in onze school???????????.
OK ik ga jullie laten ,en morgen nog een fijne dag.
Slaapwel shakira xxxxxxxxxxjes van ons thuisfrond

christel zei

Hallo Tatjana
Ik ben eerst de foto's gaan bekijken en dat zag er me daar weer heel leuk uit.
En lekker eten en dan ook nog een ysje jullie worden daar wel verwend he.
Ik hoorde net van horst dat jullie het daar allemaal heel leuk vonden wel als ik die foto's zo zie dan kan ik dat best wel geloven ik denk dat jullie het jammer vinden dat jullie morgen al naar huis moeten komen.
Maar ik denk dat al die mama's en papa's wel blij zullen zijn dat ze hun lieve schat morgen weer zelf kunnen knuffelen ik in ieder geval toch.
Zeg meid maak er daar morgen nog maar een spetterende leuke dag van en dan zie ik je morgen wel aan de school.
xxxxxxjes en dikke knuffel mama en papa

Anoniem zei

Goeiemorgen ramzi heb je goed geslapen je zult nu al zeker wakker zijn we hebben je allemaal heel veel gemist maak er vandaag nog een leuke dag van vele dikke kusjes van mama , papa , nawal ,souhail tot straks schatje

Anoniem zei

Goeimorgend Shakira,
Lekker geslapen?.
Maak er nog een leuke dag van en we zien je straks wel lieverd.
Dikke knufs van ons allen hier.