dinsdag 1 juni 2010

Kleuter uit Berchem

Knor, knor,

41 kleine varkentjes snurken (bijna allemaal). Na een superleuke dag waarbij we al kennis maakten met alle lieve dieren van het Groenhof, mochten rijden op het paard, confituur maakten (super lekker, dat zullen jullie morgen zeker proeven) en heksenprotten maakten,... We voetbalden met meester Wally.
We kregen vanavond lekkere frietjes en dansten daarna aan het kampvuur met natuurlijk...marshmellows en een verhaaltje van Flor de boerderijpoes!
Kei leuk vinden we het hier!
Het weer viel reuze mee. We kijken al uit naar morgen.

Slaapwel lieve mama's en papa's. Tot morgen

de Kleuters van de oranje en groen klas

Bekijk fotoreportage.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai, wat een leuke dag! Veel dieren, lekkere fruitsla. Voortaan mag Manon ook mama helpen met de afwas! En het kampvuur zag er supergezellig uit. Veel plezier morgen!
mama Manon

Anoniem zei

He Seppe,
We hebben leuke foto's van jou gezien ! Mama en papa zijn razend benieuwd naar de naam van je nieuw paardje. Nog veel plezier bij de dieren morgen en een dikke X van Papa, Mama en Tuur

Anoniem zei

Kei leuk, ik wou dat ik ook in de kleuterklas zat :-)
De zon is besteld voor morgen dus hopen we op een mooie afsluiter met veel dierenplezier!
Tot morgen,
papa en mama van Elise

Anoniem zei

Hallo Zlatan,
We hopen dat jullie vanacht flink gaan slapen om morgen van de nieuwe boerderij-avanturen te kunnen genieten.
We zijn blij dat jullie een leuke dag hadden en wensen jullie veel plezier morgen.
Dikke kus van mama, papa en Sara!

Anoniem zei

Hallo Andrija,
Amai,super gezellig,seg...
Ho,wij wisten niet dat jij kon paard rijden.Echte cowboy!
Nog goed slapen,veel plezier morgen en dikke kusjes van tata,mama en Ante!

Anoniem zei

wat een dag, gewoon om jaloers op te zijn, ik reserveer een potje confituur!
geniet er nog van, de zon is besteld en verder een dikke dikke proficiat aan de juffen en begeleidsters
van een bomma in spe

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Hier mama en papa van Arno!
Toen ik deze morgen jullie bracht naar de boerderij had ik heel veel zin om te blijven! Maar ja, er was geen bedje meer over.
Wat een verrassing... zelfs Arno zat op het paardje! Super!
Wat ziet het er weer heel gezellig uit.
Geniet morgen nog van jullie dagje!
Wij kijken uit naar die overheerlijke confituur.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Tom en Nele

Anoniem zei

Hallo Yuna en klasgenootjes,

Het afscheid gistermorgen was een beetje moeilijk maar je lijkt je toch reuze te amuseren. Nils liep gisteravond beetje verloren zonder u. Ziet er allemaal reuze plezant uit op de fotos. Ook bedankt aan de juffen voor deze mooie dagen voor de kids. Amuseer je nog goed vandaag en we kijken al uit om je te komen afhalen en alle spannende verhalen te horen.

groetjes mama, de broers & papa.

Anoniem zei

hallo Hakim,

Uw mama was zo ongeduldig om de fotos te zien maar het wachten was de moeite.
Nog veel plezier daar op de boerderij.

Dikke kussen van mama, papa en bomma

Anoniem zei

Hé Vincentje en klasgenootjes,

Amaai wat leuke foto's zeg! 't Ziet er superplezant uit, ik weet zeker dat de juffen en begeleiding onvergetelijke toffe dingen met jullie doen, waarvoor dank trouwens! Ik hoop dat jullie vannacht goed geslapen hadden en dat iedereen straks met een lachend gezichtje terug naar huis komt, ik sta al te popelen om die leuke verhalen te horen!!

Tot strakjes en dikke kus van mama, papa en pootje van Lunaxxx

Anoniem zei

Dag Liam,
Eens kijken of het nu lukt om iets te versturen.
Zo te zien op de foto's amuseren jullie jullie heel goed. Maar ik had niet anders verwacht: met zo'n toffe diertjes, toffe kindjes, toffe begeleiding, toffe activiteiten...
Nog veel plezier en tot straks.
Dikke knuffel van mama, papa en Maité.

Anoniem zei

Hey Milan en klasgenootjes, Wauw!!!jullie hebben al veel toffe dingen gedaan. Ik wou dat ik daar ook was... Geniet nog van deze laatste dag op de boerderij,want straks kom ik je samen met mama halen. Ik heb je gemist!
Groetjes aan b(r)oer Milan & Co
Van Quinten xxxxxxxx
van mama & papa