maandag 10 januari 2011

Het derde leerjaar van Leopold 3 op maandag 10 januari.

Maxime: "We hebben kippen mogen vastnemen!"
Frederick: "Het is hier super tof! We hebben al veel dieren gezien."
Zacharia: "We hebben de dieren al veel eten gegeven."
Morad: "We hebben vanavond bij een kampvuur gezeten."
Amine: "We hebben met de dieren gespeeld!"
Luca: We hebben eten gegeven aan de kippen en ganzen."
Seryi: "Ik dierf de hangbuikzwijnen niet goed te aaien!"
Giuliano: "We hebben de varkentjes gevoederd."
Ashraf: "Een konijn heeft mij gebeten."
Lily: "We slapen met al onze vriendinnen samen."
Ines: "De konijnen zijn heel lief!"
Kato: "Het was heel lekker eten!"
Eline: "We hebben bij een kampvuur liedjes gezongen."
Pippa: "We hebben vandaag confituur gemaakt."
Beyza: "Ik heb de paarden geaaid."
Lucca: "Ik heb vanmiddag lekkere confituur gemaakt."
Anton: "Het is hier super leuk!"
Dries: "We hebben de hangbuikzwijnen eten gegeven."
Brajan: "We mogen de kippen pakken en de konijntjes ook!"
Damian: "Het is hier heel leuk en ik heb veel honden leren kennen!"
Lou: "We hebben vanavond bij het kampvuur gezeten, ik heb samen met Myrddin het hout gehaald."
Myrddin: "We hebben de kippen gedragen."
Ayo: "Het eten was erg lekker."
Ilias: "We hebben net boterhammen gegeten en met de dieren gespeeld."
Nikita: "We spelen in een doolhof, dat is leuk!"
Nathalie: "We hebben veel liedjes gezongen bij het kampvuur."
Kaoutar: "Er zijn stapelbedden in de slaapkamer. Ik slaap naast Ana-Marija."
Efsane: "Wij mochten de kippen vastpakken."
Ana-Marija: "De konijnen mochten we aaien."
Juf Frieda: "Wat jammer dat je niet hier bent Maxim!Kijk maar naar de foto's, het is hier kei leuk!

Enkele foto's : bekijk ze hier.

28 opmerkingen:

Tony zei

@lucca: amai toffe foto's, ziet er daar heel leuk uit, en naast wie slaap jij? Groetjes en dikke kussen van mama en papa

mama Nancy zei

Dag Anton! Dan allemaal!
Wow! Zo te zien beleven jullie een reuze-leuke tijd!
En de juffen zullen bruingebakken terug thuiskomen woensdag!
Zorg heel goed voor de dieren!
Hebben jullie van de zelfgemaakte confituur kunnen proeven?!
Zal er morgenavond ook een kampvuur zijn?! Ziet er namelijk kei-fun uit!!
Amuseer jullie goed! Groetjes aan jullie allemaal en dikke zoenen voor Anton van Fianna en Victor en papa en mama, XX XX

Anoniem zei

Dag Dries en andere kampioenen van L3,

Keitoffe foto's zene. Geniet van de dagen met je klasgenoten. De zussen hebben al voor een kleine verrassing gezorgd: maar da's voor woensdag...
Veel plezier nog en een warme nacht.
groet je van Roos, Noor, mama Agnes en papa Kris

Abbie zei

Hallo Pippa,
ik heb je een beetje gemist vandaag op school! Heb je al veel paarden gezien? Ik ben benieuwd of jullie confituur net zo lekker is als die van vorig jaar.
Ik ga nu slapen, welterusten ook voor jou en tot snel!

xxxxx
Abbie

Unknown zei

Dag Lou en andere diertjes!
Wow, wat hebben jullie al veel gedaan op die eerste dag. Dat zag er allemaal zeer leuk uit op de mooie foto's.
Niet te lang babbelen in bed, anders vallen jullie morgen misschien in slaap naast dat lieve hangbuikzwijntje. :-)
Dikke knuffel van mama, papa en Lola.
XXX

Karin zei

Hallo Pippa en alle klasgenoten en juffen.

Mijn examen is klaar, nu kan ik eindelijk kijken wat een leuke dingen jullie allemaal al hebben gedaan! Ik geloof dat ik wel een beetje jaloers ben...
Wat een groot kampvuur zeg - jammer dat er geen geluid bij de foto's is, dan had ik jullie kunnen horen zingen.

Heel veel plezier morgen, ik kijk nu al uit naar de foto's!

Dikke kus en knuffels (ook van papa)!
mama

juf Saskia zei

Lieve kinderen en juffen,
De kinderen hebben al kennis gemaakt met het harde werk op de boerderij zie ik! Knap van jullie!
De juffen, die zijn er precies een beetje van aan het profiteren...luieren in de zon, zich later vervoeren in een kruiwagen door de kinderen...Ik denk jufkes dat jullie je daar goed laten verwennen. Volgend schooljaar zal ik maar 1 juf moeten meesturen als begeleiding:)
Het ziet er daar weer ongelooflijk fijn uit. Het zal een ervaring worden die de kinderen nooit zullen vergeten.
Bedankt juffen!

Anoniem zei

Hallo Kaoutar

We hebben net de foto's gezien mooi hoor! Zo te zien is het daar heel leuk. We missen je heel erg. Groetjes en kusjes van mama,papa,Haroun en tante Fatima

Mama van Ashraf zei

Dag Ashraf, dag aan alle andere kindjes en dag aan de juffen.
Ik heb gelezen dat er een konijn jou gebeten heeft, ik hoop dat het niet te veel pijn heeft gedaan.
Ik heb op de foto's gezien dat je al een supper leuke eerste dag hebt gehad. Ik weet zeker dat de volgende dagen ook zo leuk gaan zijn, geniet er van en voorzichtig met de dieren.
ps: papa zei, als de konijn jou bijt gewoon terugbijten!
Groetjes en dikke kusjes van mama, papa, Imad en Meysa... We love you!

jufkes zei

Hallo mama's en papa's,

Wat fijn dat jullie nog wakker zijn en reageren! Alle kinderen liggen natuurlijk al in bed en kunnen jullie berichtjes niet lezen nu. Maar na het ontbijt mogen zij al de berichtjes samen lezen. Iedereen heeft genoten van een fijne dag en ze kijken al uit naar morgen. Die eerste dag was veel te kort! Morgen krijgen jullie nog meer foto's te zien, tot dan.
Groetjes en geniet nog van jullie vrije momentjes...
juffen Frieda, Sarah en Marjan

Unknown zei

Hoi Myrddin en vriendjes,

Het ziet er daar heel leuk uit. Wat flink dat je zo goed hebt geholpen met hout verzamelen. Dat mag je deze zomer nog doen op kamp.

Berit zegt heel veel dat ze je niet mist maar we geloven er niet veel van. Ze zal blij zijn als ze morgen alle mooie foto's kan zien!

Hopelijk hebben jullie morgen ook mooi weer. Veel groetjes van mama, papa en zusje Bee

david zei

Hey Dries,

Ik hoor net dat je op boerderijklas bent! Heb net de foto's gezien, het ziet er allemaal heel leuk uit. Geniet ervan en dat zwijntje ziet eruit alof het altijd honger heeft !

groetjes david

Anoniem zei

Goedemorgend kids en juffen,
Voor Lucca een hele gelukkige verjaardag!xxx
Maak er allemaal terug een super leuke dag van!
groetjes van mama en papa Lucca

Anoek zei

Goedemorgen Kato en alle andere L 3-ers!
Wat ziet het er daar super leuk uit!
Jullie zullen wel goed geslapen hebben na zo'n drukke dag.
Als de zussen straks thuis komen , laat ik ze de foto's zien.
Dikke kussen van mama en papoe!

Unknown zei

Hip hip hoera voor Lucca!! Geniet van je verjaardag jongen!

Myrddin, geniet van t paardrijden. daar wil ik wel graag meer over horen als je thuis bent.

de mama van Myrddin

knoutien zei

prachtig!! zoveel toekomstige boeren en boerinnen!!!
alleen stralende snoeten gezien....

genieten maar

Papa Lily zei

Hi Lily - das sieht ja nach sehr viel Spass aus ... tolles Wetter, viele Tiere und leckeres Essen (sogar selbstgemachte Marmelade). Nimmst Du das Huhn mit nach Hause ? Ich wuensche Dir einen fantastischen zweiten Tag - wir denken viel an Euch. Vielen Dank fuer die schoenen Bilder. Bis morgen - Daddy

Lily's Mom zei

Lily -

I hope that you continue to have a wonderful time with your friends and teachers! I especially loved the bonfire ... wasn't it fun to sit around and sing together!

Much love,

Mommy

ralf zei

papa frederick,

hallo frederick, dag allemaal! Dat ziet er inderdaad supertof uit. Frederick, hopelijk kan jij vanaf nu ook het avondeten bij ons thuis klaarmaken in plaats van papa...

Dikke knuffel van mama, papa en raffa

roos zei

hallo Dries

wij missen je heel erch
wat heb je al alemaal
gedaan
heb je al een ijsje gegeten
of al pottjes gemaakt
ik hoop dat je nog veel
leuke dingen gaat doen
veel liefs en
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ROOS

bonma boechout zei

dag Dries Horrevorst,
bompa en bonma van Boechout groeten u.Leer maar vlijtig en maak het ook plezant.
daag

Lola zei

mijn lieve broer Lou,
Het ziet er daar heel leuk uit met al die diertjes. Breng je een diertje mee?
Ik mis je, tot woensdagmiddag.
Veel liefs van Lola

Anoniem zei

Lieve myrddin,

Ik zou graag weten wat je allemaal hebt klaargemaakt vandaag. Ik mis je wel wat.

liefs berit

Anoniem zei

dag ilias ,en kinderen

we hopen dat je het leuk vind.We hebben je op de foto's gezien je hebt zeker wat beleeft, en heb je de zelfgemaakte confituur geproefd
en vonden jullie de kampvuur leuk
eindelijk kom je morgen terug want we misten jou .groetjes,van mama papa lina mahira younes xxx

Mama Nikitq zei

Dag mijn lieve schat! Het ziet er allemaal heel leuk uit. Hopelijk komen jullie geen rust tekort. Verzorg jezelf goed en ook de dieren. Ik mis je heel erg. Mama, papa, oma, opa en Emily XXX Groetjes aan de juffen en alle kindjes!

mama Renata zei

Dag Nathalie!
super fotki!
nie boisz sie kur?
bawcie sie dobrze!
pozdrowienia dla wszystkich!

eline van het tweede leerjaar zei

hoi alles goed met jullie en ik mis
jullie dag xxxxxx

eline van het tweede leerjaar zei

hallo het is het einde al weer jammer maar ook al is het nog maar een dag ik mis jullie alle maal en zeker de JUFFE HOOPELIJK HEBBEN JULLIE ER VAN GENOTEN TOT MORGEN EN SLAAPWEL JUFFE EN KINDEREN MIS JOU XXXXXXXXXXX