dinsdag 11 januari 2011

Het derde leerjaar van Leopold 3 op dinsdag 11 januari

Damian: het paardrijden was heel leuk!
Brajan: De diertjes hebben eten gekregen van mij.
Lucca: We hebben veel feest gevierd. Ik ben super verwend geweest vandaag!
Nikita: Ik heb een mooie kaars gemaakt.
Nathalie: We hebben met klei een potje gedraaid.
Ana-Marija: De douches zijn hier lekker warm!
Lou: Ik heb alle konijntjes opgepakt en ik heb heel goed geslapen.
Ayo: Ik wil nog niet naar huis want het is hier leuk.
Dries: De konijnen kunnen kunstjes. Ik ben nieuwsgierig naar de verrassing van de zusjes.
Ilias: We hebben koekjes gemaakt die heten heksenprotjes!
Myrddin: Het pottenbakken vond ik heel leuk!
Anton: Het eten is hier super lekker.
Kaoutar: We hebben paardgereden vandaag.
Efsane: We mochten de dieren voederen. De ganzen hebben het meeste gegeten.
Pippa: Het paardrijden was echt leuk.
Ines: Een schaap was achter mij aan het lopen!
Lily: De konijnen zijn heel zacht.
Eline: De bedden lagen deze nacht heel goed.
Amine: We hebben lekkere koekjes gebakken.
Zacharia: Het was heel leuk vandaag, het pottenbakken zeker!
Ashraf: Brood geven aan de honden was heel leuk.
Seryi: Ik mocht eten geven aan de kippen en schapen.
Beyza: Het was een leuke dag vandaag!
Luca: We mochten allemaal rijden op Sabrina, het paard.
Kato: We hebben heksenprotjes gebakken vandaag! Mmmm...
Frederick: Het is hier heel leuk, we hebben alle dieren al gezien!
Maxime: We hebben allemaal op een paard gereden.
Giuliano: De stallen uitmesten was tof!
Juf Frieda: Alle kinderen genieten volop! Ze zijn braaf en werken goed mee. Er is niemand die heimwee heeft. Misschien blijven we nog wat langer weg...
Juf Marjan: Het is hier superleuk, maar toch mis ik de kindjes van het 2de leerjaar.
Juf Sarah: De kinderen genieten echt van het gezelschap van de dieren en doen allemaal leuk mee met de activiteiten! Ze beleven hier een reuze leuke tijd!

20 opmerkingen:

Berit en papa Myrddin zei

hoi Myrddin,

Jullie hebben wel een leuke dag gehad! Zoveel plezierige dingen gedaan en gemaakt.

Berit wil weten wat de naam is van het paard waarop je hebt gereden. Ze vond het een heel mooi paard.

liefs
papa en berit

Familie Senoussi zei

Hoi Zacharia,

Het lijkt me leuk die koekjes maken die potten bakken. Je leert veel bij hé.
Hebben jullie de kippen niet bang gemaakt? ocharme.

Het lijkt me er heel tof en plezierig.
Amuseer je en doe de groetjes aan iedereen! De foto's vinden we tof!
Doei en tot morgen!
Liefs papa en mama

Abbie zei

hallo pippa

jullie hebben al heel veel leuke dingen gedaan !
en wil je de groetjes doen aan jeroen?

tot morgen
xxxxxxxxx
abbie

Senoussi Noor zei

lieve Zacharia.
ik hoop dat je het fijn vind.
ik mis je heel hard.
ik hoop dat je alle koekjes mee neemt.
en val please niet flauw van de stank van de varkentjes!


daaaaaaaaaaaag!!!!
van je zus Noor.

Anoniem zei

Hallo Lucca,

Zo te zie hebben jullie een super leuke dag gehad vandaag.
Die heksenprotjes willen wij ook eens proeven.
We zijn blij dat je een toffe verjaardag hebt gehad!
Leuk paardrijden kan je.

Dikke kusjes van mama en papa Lucca

hannah zei

Hey lily!
Looks fun i never got to do that so cant wait to hear all about it.
Nothing going on around here.
That pony is so cute whats its name was it fun?
Miss you!

Your big sister Hannah

papa Kaoutar zei

Hallo Kaoutar mijn kleine prinses.

Het was zeker een hele leuke dag vandaag. je hebt paardgereden,pottengebakt leuk hoor. Ik ben zelfs een beetje jalours ik wou dat ik daar was, je kent me een echte dierenvriend. We missen je heel erg en zijn blij dat je morgen terug bent. groetjes en kusjes van papa,mama,Haroun en natuurlijk tante Fatima.

mama Nancy zei

Dag allemaal!
Sabrina de flinke witte pony heeft een extra wortel verdiend, vinden Fianna en ik!
Waren de heksenprotjes lekker?!
Blijven er nog enkele over om mee naar huis te nemen?!
Wij vinden het superleuk dat er zoveel foto's zijn, op die manier weten we al een beetje wat jullie zoal allemaal uitspoken!
Dikke kussen en geniet morgen nog van jullie laatste dag!!!
Dikke kussen Fianna,Mama,Victor en Papa!!xxxx

Unknown zei

Dag Lou met de mooie slaapmuts en vriendjes van L3,

Wat een leuke dag weer! We vinden het zeer fijn om al die foto's te zien. Lola vindt de diertjes heel leuk. Ze kan niet wachten om ooit ook op boerderijklassen te gaan.

Dag mutsje, we zien elkaar vlug weer,
dikke knuffel van mama, papa en Lola

mama Dries zei

Dag kampioen Dries en klasgenootjes,

Leuk zeg dat we zo mooi kunnen volgen wat jullie doen: stallen kuisen, kippen opnemen, heksenprotjes maken (stinken ze ??). Geniet van woensdag en 's woensdagavond zijn alle horrevorstjes terug thuis.

groetjes van Roos, Noor mama en papa.

Malou zei

hallo kato ,
Ik ben benieuwd naar jou verhalen die je hopelijk gaat vertellen.hier gebeurt niet zo veel.
Dus je bent hier niets aan het missen.
ik wens je nog een leuke dag morgen.

kusjes Malou

en ook van laura, papu en mama

Karin zei

Hallo lieve Pippa,

wat hebben jullie veel gedaan zeg en wat zat jij prachtig op Sabrina! Ik hoop dat het weer wat meegevallen is.

Wens Lucca nog maar een hele goede verjaardag!

Heel veel plezier nog morgen op de laatste dag! Stiekem zijn we toch wel erg blij dat je morgen weer terug gaat komen!

Dikke zoen,
mama en papa

jufkes zei

Iedereen ligt in bed. Enkele kinderen willen nog een feestje bouwen... Oei maar de juffen staan op wacht! Dit wordt spannend... Zouden ze ons horen? NATUURLIJK horen wij jullie!!! Hoe gaat dit aflopen? Dat merken jullie morgen wel aan onze oogjes, hi,hi!
Dikke kus nog en bedankt voor jullie lieve berichtjes, tot morgen.

Mama van Ashraf zei

Dag iedereen, zo te zien aan de foto’s hebben jullie vandaag weer veel plezier gehad.
Ashraf…ik ben echt blij dat jij je amuseert maar ik mis jou heel erg, ik kijk al uit naar morgen!
Ik heb samen met Imad iets gemaakt voor jou dat je heel lekker vindt, dat wordt smullen morgen.
Kusjes van mama, papa, Imad en Meysa.

jeroen zei

Hoi Beyza,

Ik hoop dat je al twee fijne dagen achter de rug hebt. Ik vind het wel tof dat jij ( natuurlijk ook de andere kinderen)de diertjes zo goed verzorgd en vertroeteld. De diertjes zijn mij persoonlijk komen zeggen dat de kindjes van de Leopold 3, de liefste, de schattigste en de grappigste kindjes zijn die ze dit jaar gezien hebben!
Vergeet natuurlijk ni om ook de juffrouwen af en toe eens te verwennen, want ze verdienen het. Helaas pindakaas, is het morgen je laatste dag. Geniet er nog met volle teugen van.

vele groetjes aan de andere snotneuzen daar en ik zie jullie morgen. Zeg je wel tegen de andere kindjes dat ze wa minder hard moeten snurken deze nacht, een dronken olifant is er niks tegen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx aan alle kindjes en natuurlijk ook aan jullie zotte juffrouwen.

juf Saskia zei

Lieve kinderen en jufkes,
Wel, wel, wel die juffen kunnen dan toch werken zie ik! En ze verrichten hard en zwaar werk...
Ja, ja, jullie zijn dus in de wieg gelegd voor hard labeur. Dat zal ik onthouden en opnemen in jullie functiebeschrijving.
Wel oppassen voor hernia's, tennisellebogen,...Deze worden niet erkend als arbeidsongval.
Lieve kinderen,
Jullie hebben ondertussen kennis gemaakt met het leven op de boerderij en ik zie dat jullie dat heel goed doen en heel leuk vinden.
Ik kijk er naar uit om morgen al jullie prachtige werk te kunnen bewonderen en jullie verhalen over Groenhof te kunnen horen.
Geniet nog van jullie laatste dagje en TOT STRAKS!!!
Dikke kus juf Saskia

Saskia zei

Lieve kinderen en juffen,
Wel, wel wel ik zie dat die juffen toch kunnen werken! En jullie verrichten hard en zwaar werken.
Ja, ja ik zal dit goed onthouden en opnemen in jullie functiebeschrijving. Denk er wel aan hernia's, tennisellebogen, gekneusde ribben,...tellen niet mee als werkongeval!
Lieve kinderen,
Jullie hebben kennis kunnen maken met het leven op de boerderij en ik zie dat je dit heel leuk vonden!
Ik kijk er naar uit om al jullie prachtige kaarsen en potjes te bewonderen. Mag ik misschien ook eens proeven van jullie lekkere heksenprotjes of jullie confituur?
Geniet nog van jullie laatste dagje en TOT STRAKS!!!
dikke kussen juf Saskia

david zei

Dries met de supermuts!

Ik lees dat dit jullie laatste dag is, dus geniet er maar nog met volle teugen van.

groetjes david

Anoniem zei

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhi

mama van kimberly zei

nhuflkoh