maandag 26 september 2011

Berichtjes van de derde klas van Leopold 3

Soufyan: We hebben zelf kaarsen gemaakt.
Maria Clara: We keken naar Tom en Jerry tijdens het wachten voor de douche.
Salwa: Ik vind het zo fijn dat we de konijnen mogen pakken.
Nathan: We gaan na het eten rond het kampvuur zitten.
Jules: Ik vind het hier heel leuk! Er is super veel te doen. Ook is er een hondje.
Jordy: We hebben gesmuld van de frietjes.
Juliette: We hebben paard gereden. Dat was super leuk!
Lina: We hebben hard gezongen bij het kampvuur.
Dina: Ik vind het hier leuk want er zijn veel dieren.
Alec: Ik slaap naast Soufyan.
Chayenna: Ik heb al een konijn en een kip gepakt en gestreeld.
Israel: Ik slaap naast Youssef. Ik vind het hier tof!
Arthur: Na het kampvuur gaan we douchen.
Nelson: We gaan straks gezellig rond het kampvuur zitten.
Nobel: Het is hier echt cool. We hebben leuke liedjes gezongen.
Nour: Dit is leuk: We maken zelf confituur.
Youssef: Het was lekker eten. Ik heb 3x frietjes genomen.
Barbara: We koken hier lekkere confituur met appeltjes.
Mert: We hebben op een pony gezeten.
Owen: Na het douchen gaan we slapen.
Thibo: Het zijn leuke bedden. Ik lig in een stapelbed.
Alyssa: De kamer is heel mooi, zelfs met een tv.
Neo: Ik vind het leuk om Jeroen terug te zien.
De juffen: Dit was al een fijne dag; de kinderen hebben genoten. Veel gespeeld, gewerkt en de dieren                
                 geknuffeld. Hopelijk een even fijne nacht... Tot morgen! Klik hier om enkele foto's te bekijken.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede morgen jongens en meisjes van leopold 3.
Wij hebben naar de foto's gekeken,en het zag er weer heel plezierig uit daar op de boerderij.
Met al die mooie dieren,en ik heb gelezen dat jullie confituur hebben gemaakt van appels....mmmm lekker!!!
het kampvuur zal zeker leuk geweest zijn,en ook warm he!!
Hopelijk hebben jullie allemaal goed geslapen voor een tweede mooie en leuke dag op de boerderij!!
nog veel groetjes en dikke kusjes aan iedereen, zeker aan owen....en speciaal aan onze jordy een knuf en kus van mama en papa,een pootje van roxy en een likje van chazza.xxxx
tot woensdag!!!!!

mama en papa van neo zei

Hallo allemaal,
Wow, dat klinkt allemaal super leuk wat jullie vandaag gedaan hebben. Dat wordt morgen ongetwijfeld weer een leuke dag met de dieren het bakken confituur maken enz.... Hou ons zeker op de hoogte want het is leuk om jullie avonturen te lezen. Aan iedereen vele groetjes en speciaal voor neo een hele dikke knuffel en kus van mama, papa en Gilles.

Anoniem zei

Dag jongens, meisjes en juffen,

Wij hebben ernom genoten van de foto's en jullie kleine berichtjes. Jullie lijken net al echte dierenverzorgers, en die appeltjes confituur ziet er erg lekker uit!
Wij sturen nog vele zonnetsraaltjes en dikke knuffels,
mama Inge, papa Joeri en broers Michiel en Mathieu

Anoniem zei

Hey boerkes en boerinnekes in spe,
Het lijkt me daar ongelofelijk leuk, wij zijn hier stikjaloers op het thuisfront. Vergeet zeker die lekkere confituur niet mee te brengen!
Amuseer jullie nog te pletter en tot woensdag!
Alyssa je zusje mist je verschrikkelijk, ze heeft al wat traantjes gelaten.
Dikke kussen, mama & papa Alyssa

mama en papa van Alec zei

Hallo Allemaal!
Wat hebben jullie het druk zeg... de dieren verzorgen, paardrijden, kaarsen maken, frietjes eten, een kampvuur stoken...dat zal wel vermoeiend zijn! Maar de bedden zien er gelukkig heel comfortabel uit!
Stiekem zijn we natuurlijk een beetje jaloers op de supertoffe tijd die jullie daar hebben!
Heeeeeel veel plezier nog op de boerderij!
Veel groetjes voor de hele klas en een dikke knuffel voor Alec!

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Wij hebben met veel plezier naar de leuke foto's gekeken!Zoveel leuke activiteiten ,toffe dieren en zoals ik kon zien heel lekker eten!Ik hoop dat vandaag ook een hééééél leuke dag wordt en geniet met volle teugen!Vele groetjes en een dikke knuffel speciaal voor Barbara xxx Tot woensdag!

Anoniem zei

Hallo Jordy en kinderen van de derde klas van Leopold 3

Dat ziet er daar op de boerderij heel gezellig uit. Jullie treffen het met het mooie weer. Het zou me niets verbazen als enkelen van jullie binnenkort ook één van die leuke dieren in huis zouden willen.
Veel plezier en geniet nog van jullie verblijf daar, en lieve groetjes en knuffels van bompa en bomma

Anoniem zei

Hallo Allemaal,

Hier, mama, papa en de twee broers (Burak en Arda)van Mert

Wij hebben alle foto's bekeken, mooie dieren, zalig weer en een prachtige omgeving, wat kan je nog meer wensen...

Groetjes aan iedereen en Mert we missen je heel hard...