dinsdag 27 september 2011

berichtjes van de derde klas van Leopold 3

Neo: Dank u voor alle leuke brieven. Alyssa: We gaan nog eens paardrijden. Thibo: Ik heb een speciale kip gepakt. Owen: Ik heb lekker gegeten. Mert: Iedereen heeft de zwijnenstal schoongemaakt. Barbara: We spelen hier super leuke spelletjes! Youssef: Deze middag at ik lekkere pasta! Nour: Ik heb vandaag lekker geslapen. Nobel: We heben de dieren gevoederd: brood en maïs. Nelson: Ik heb het kippenhok schoongemaakt. Arthur: Hier staat een grote notenboom, mm lekker! Israel: Het was leuk onder de douche met Nobel. Chayenna: Ik heb het mooiste konijn gepakt, kijk maar op de foto. Alec: Ik mocht met Jules onder de douche; dat was fijn. Dina: Het is straks filmavond; mmmm lekkere chips. Lina: Straks kijken we nog een leuke avondfilm. Juliette: Ik heb al een konijntje gepakt. Jordy: Mijn ploeg had daarnet het boerderijspel gewonnen. Jules: Ik heb samen met Soufyan een kamp. Nathan: Ik heb de grote haan gepakt. Salwa: We hebben spannende spelletjes gespeeld. Maria Clara: Ik vind het leuk dat ik mag helpen. Soufyan: We hebben potjes gedraaid. De juffen: De kinderen vinden dit een vijfsterrenboerderij, ze worden erg hard verwend en vinden het jammer dat ze morgen naar huis moeten. Juf Marjan: Ik vind het hier super leuk zoals altijd. Maar toch mis ik een beetje mijn tweede leerjaar. Tot donderdag! Juf Frieda: Mama's en papa's, jullie mogen trots zijn op jullie kinderen. Ze gedragen zich super en gunden ons een zeer fijne nachtrust. Het zijn schatten!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Weeral prachtige foto's, echt gezellig...
Tot morgen mijn schat, Mert

Anoniem zei

hey iedereen

het was vandaag weer een toffe dag op de boerderij!!
de foto's waren weer geweldig,en iedereen heeft zijn best weeral gedaan om flink mee te helpen en vooral....braaf te zijn!!!
morgen kunnen jullie alles zelf vertellen aan mama of papa.
tot morgen allemaal!!!
dikke kus en een knuffel aan onze jordy.xxx

mama en papa neo zei

Super jaloers zijn wij hier als we al die verhalen horen. Geniet nog van jullie laatste dag in de boerderij en wij kijken er al naar uit om jullie morgen terug te zien. Dikke kus aan neo. Mama, papa, en gilles.

papa en mama en zus van Alec zei

Weer zo'n fijne dag op de boerderij... in het zonnetje!
We kijken er naar uit om alle verhalen morgen te horen!

Dag allemaal, veel groetjes en tot morgen!

papa en mama thibo zei

het ziet er allemaal heel avontuurlijk uit!!! we zouden graag die groene koekjes eens proeven

papa en mama van Arthur zei

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de foto's gezien en het lijkt wel super toffe dagen op de boerderij.
Dikke kus aan Arthur van papa en mama