woensdag 11 april 2012

Crejaksie, dag 2

De ochtend stond heeft goud in de mond. We werden gewekt met de geluiden uit de film ‘The Lion King’. Ook de zon was aanwezig toen we wakker werden. Snel onze kleren aan een stevig ontbijt en beginnen met het werk op de boerderij.

Eerst de dieren voederen want die lusten ook wel een goed gevuld ontbijt. Kijken of onze paardrijkunsten nog niet verleerd zijn na zo’n nachtje rust. Mmm… zand… koekjes… Jaja we maken lekkere zandkoekjes om op te eten tijdens het 4 uurtje.

Boer Koen en boer Jeroen zorgen dan voor het lekkere eten: Frietjes met curryworst en lekkere boerenkost.

Na de middag neemt Sebastiaan ons mee in de wereld van het kaarsenrollen. Mmm.. . wat ruikt die bijenwas toch lekker. En wat mooie resultaten hebben we na deze workshop.

Na het kaarsenrollen is het tijd voor een groot spel. Boerderijstratego !!!

Ons avondspel was mega bangelijk cool. Via spelen moesten we seconden verdienen om daarna de paaseidieren te vinden.

Slaapwel en tot morgen voor een nieuwe dag vol avonturen.

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook vandaag weer super leuke en mooie foto's, en wat een beetje zonneweer toch nog zoveel mooier maakt. ben eigenlijk een beetje jaloers op al dat leuke wat jullie doen, spelletjes spellen, dieren verzorgen, kaarsen maken, koekjes
ik wou dat ik een vlieg was om bij jullie daar te zijn! Gwen je foto waar je superbreed bent is wel megacool. knuffel mama en papa gwendoline

Anoniem zei

gwendo, heb je nog naar je tshirt gevraagd, ging het om maatje groter te hebben 152 ipv 140. Vergeet hem zeker niet aan te doen he !! dikke dikke knuffels en tot morgen, voor jullie volgende reportage vanop de kinderboerderij
mama

Anoniem zei

voor hilke en frauke,
Amaai jullie amuseren jullie goed. lekker vuil maken dat doen jullie graag he.De foto's zijn mega cool. Hopelijk morgen ook mooi weer. Kusjes van mama en papa xxx

Anoniem zei

Neil,
Eindelijk!
Ik begon te wanhopen want ja met de PC werken is voor mij niet zo gemakkelijk. Maar toen nonkel Johan ook niets vond wist ik dat er nog geen verhalen en foto's op de blog stonden. Maar nu zie ik je voor mij op prachtige foto's die mij duidelijk maken dat je je ferm amuseert en zo heb ik het graag.
Neil, een dikke knuffel en vergeet nooit dat ik van je hou!
Tante Mieke.

Anoniem zei

Zo mooi weer, hier was het het minder hoor, veel regen en onweer. zo mooie foto's, boer Frederick kijkt ook naar de foto's. zo een mooie kaars, je weet dat mama dat graag ziet hé. Heb jij ook een t'shirt gekregen, ik heb gezien dat ik dat toch gevraagd had. hopelijk vandaag ook goed weer en amuseer je maar goed. kusjes mama, papa, lander en tineke

Kristof en Jessika zei

Hallo Leen en iedereen!
Weer een nachtje voorbij, hopelijk slapen jullie goed zodat iedereen er weer tegenaan kan voor een nieuwe dag op de boerderij. De blog en foto's zijn superleuk. Het zonnetje schijnt deze ochtend, ik hoop bij jullie ook! Maak er weer een toffe dag van. Groetjes mama en papa

Kristof en Jessika zei

Hey Leen, bedankt voor je brief! Make heeft gisteren al post gehad en stoefen dat ze deed omdat zij de eerste brief kreeg! Die miljoen kussen en knuffels zijn voor zaterdag hé. Groetjes en veel plezier!! Mama en papa.

MONI Yannick zei

Dag ouders van de kindjes in Pulle
Wij vinden jullie reacties super tof cd
Blijf ons zeker verder volgen op de blog en op onze facebookpagina van crejaksie

Groetjes Yannick

P.s: aan onze kindjes, weet dat jullie een toffe groep zijn ;)

Anoniem zei

Daag Jonas,
Hoe gaat het daar??Vind je het leuk?Je briefje is gisteren goed toegekomen!!Hier is het slecht weer,zodat we niets buiten kunnen doen...Tot zaterdag Grtjs Van Frederik,Dominiek en Bernadette,

virginie zei

Hey Julie
Ik zie dat jullie weer veel plezier hebben gehad, het doet mij deugd om dat te zien. Jullie hebben echt mooie kaarsen gemaakt ook. Nog 2 nachtjes slapen en het zit erop

dikke kus

mama

Familie Bultinck zei

Aan Hilke en Frauke,
Jarne en Hanne volgen jullie op de voet, ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van het slechte weer. Zo te zien amuseren jullie, jullie wel, zo een beetje "poep" opkuisen enzo ;-) Allé amuseer jullie nog en tot zaterdag, Jarne heeft er al veel zin in om jullie te komen halen hoor!!!
Groetjes tante angel, nonkel Kris, Jarne xxx en Hanne xxx

Anoniem zei

Hallo Gwendolinetje
Hier een briefje van oma en pépé uit Stokrooie. Zo te zien amuseren jullie je daar héél goed. Hopelijk is het zonnetje morgen nog van de partij.Maak nog maar heel veel plezier met je vriendjes en vriendinnentjes. Dikke kustjes en een héle dikke knuffel van oma en pépé. Groetjes en tot zaterdag

Anoniem zei

Gwendolineke sorry voor de schrijf fouten. Kustjes = kusjes. Nog een fijne avond en slaap lekker. Oma en pépé

Nancy zei

Tante Nancy
Dag Leen wat een leuke vakantie heb jij daar als ik die foto's van je zie zou ik ook willen meedoen.
Er zijn wel veel verschillende dieren om te verzorgen op de foto zie ik zelfs een kip op je arm zitten dat zou ik nooit durven doen.De konijntjes en de pony vinden het ook allemaal even fijn dat jullie daar zijn.Maak er nog een fijne vakantie van en doe de diertjes de groetjes van ons.dikke kus xxx

Jeffrey ve zei

Dag Yannick en Dominick :p
Hoe is het daar om moni te zijn?
Het ziet er een leuke groep uit :)
Nog veel plezier van ulle broer en tot zaterdag :p