donderdag 26 april 2012

Een drukke dag in weer en wind

Hallo iedereen! Vroeg opstaan met regen, sloeg dat even tegen. Onze boterhammetjes waren nog niet binnen, of het poepscheppen kon beginnen. De kruiwagens waren snel vol, gevuld met verse paardendrol. Na dat uurtje met stinkende drollen, gingen we onze eigen kaarsen rollen. De ene was recht, de andere wat krom, maar het was echt plezier alom. Ook in de regen ritjes op het paard, het weer bracht ons niet van de kaart. Ieder een toertje rond de wei, daarna stonden we voor het eten in de rij. Frietjes met worsten, komkommer en tomaat, snel eten, want anders wordt het te laat. In de namiddag speelden we een heel leuk spel, met groenten en fruit, je lust het wel. Had je een stukje look in de hand, dan werd het natuurlijk wat minder plezant. Muesli, havermout, suiker en een ei, daar nog wat geheime kruiden bij. Heksenprotjes maken was heel fijn, Het ene koekje groot, het andere zeer klein. Na het spelen in de plassen, moesten we ons heel goed wassen. Aan het kampvuur dolle pret, nu het laatste nachtje slapen in ons stapelbed. Vele zoentjes, van jullie kapoentjes!

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk zie ik jullie terug weer, in het begin zei ik amai dat woord lang en misschien zullen onze kinderen wat verdrietig of moe worden maar zeg, dat is super fantastisch dagje gehad, ik ben erg blij en trots op onze kleine kapoentjes, hebben jullie hard gewerkt, genieten jullie nu van lekker slaap, dikke kus voor alle kindjes tot morgen mon trézore CH. Rayane.
Xxxxxxxx

Anoniem zei

Hey Liefste Lamya,
Zo te zien aan de foto's hebben jullie er een tweede supper leuke dag gehad op boerderij .
ik ben echt blij voor je schat je verdient het .maak er nog een leuke dag van vrijdang dan kan je blij weer naar ons terug komen want wij missen je heel veel en oemaima vraagt veel achter je en mist je we houden van jou lieverd en tot morgen love you xxx

Anoniem zei

he iedereen, zo te zien kunnen jullie ook frollen scheppen en Arne flik hoor zo een dikke drolle !! ik hoop dat je hebt genoten van Uw tweede dag op de boerderij, slaap lekker en tot moergen he ! De bomma mist je nu al, maar morgen kom je naar huis ik hoop dat je de drollen daar laat en niet mee naar huis brengt!!!
Groetjes aan iedereen
bobba van Arne Neven

Anoniem zei

vandaag komen jullie terug maar ik denk met een klein hartje als het aan jullie ligt zou je nog willen blijven denk ik maar we missen je en het was hier stil zonder u ze deacon maar ben blij dat je dan toch mee bent gegaan en dat je het toch leuk vond het zijn prachtige foto's.zoveel leuke dingen het ene al wat leuker dan het andere denk ik he tot straks me zoontje xxx

Anoniem zei

Hey Bilal,jullie hebben zo te zien een fantastische tripje achter de rug1
Nou jullie verdienen het allemaal hoor!!! Tot straks we kunnen niet wachten...
Mama..

Anoniem zei

Hoi allemaal, wat ziet het er daar superleuk uit op die boerderijklassen.
Mijn dochtertje telt nu al volop af naar haar kamp met de school!