woensdag 25 april 2012

We gaan nog niet naar huis, bijlange niet...

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan met ons eerste verhaal; kennis gemaakt met de dieren en hun manieren.
We hebben op een paard gereden, dat was wel hoog, van zijn rug tot beneden.
Een pony was er ook al, wat een geluk; nu is de rug van ons juf nog niet stuk.
Appeltjes snijden, rabarber en aardbeien in de pot, roeren, roeren, roeren, wel een uur.
En toen... hadden we confituur!
Soep, spaghetti en vanavond brood à volonté, iedereen buikje rond en super tevree.
De regen kreeg ons niet klein, we vonden het al heel fijn.
't Was vandaag al dolle pret,
toch liggen we nu al in ons bed.
Na een hele dag plezier, veel geravot en vertier,
vallen onze oogjes toe want we zijn ontzettend moe.

We missen jullie een klein beetje ;-)
Dikke kussen,
jullie kleine kapoentjes
xxxxxxxxxxxxxx

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve Mariem
Ik zie dat je je goed amuseert en dat je het naar je zin hebt, toch hoop ik dat het snel vrijdag wordt, we missen je allemaal, Nassira & Illias, MAMA en PAPA - vele kusjes

Anoniem zei

dag umut en allemaal

ik ben heeeeeeeeel blij dat je veeel plezier heb
en het leuk vindt en we houdenn veeeeeel van je
geniet ervan we missen je wel he


veeeel kussjes van mama en papa tunahan en zumra

Anoniem zei

Hey kids,

Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben.
Aan de foto's te zien zijn jullie, jullie goed aan het amuseren.
Echt plezant dat jullie met de diertjes over weg kunnen.

Dacht dat ze beetje bang zouden hebben van de dieren, maar op de foto's te zien is het volledig het tegenovergestelde!! Ze houden van de boerderij!!

Nog veel plezier op de kinderboederij & braafjes zijn héé :-)

Groetjes,

Sihem & Malik

Anoniem zei

Ohjaah Norhane,

Ik mis jou echt!!! hopelijk beleef je een leuke tijd.. veel speelplezierr op de boerderij...

Hopelijkk is het snel vrijdag dan krijg je een dikke knuffel & kusss van me!!

Vele xxjes van Sihem & Malik

Anoniem zei

Hi, Noëmi.
We hebben je gezien met je konijntje en je vruchten. We wensen je een goede nachtrust, veel boerderijplezier morgen en....
vele kusjes van mama, papa en Claudia.

Anoniem zei

liefste boeren en boerinnen,aan de foto's te zien weet ik hoe tof het is; ik ben er trouwens ook geweest en heb er leuke herinneringen aan dus GENIETEN MAAR! en aan mijn zus MARIEM tot binnenkort - trouwens ik mis je en vele kusjes van Illias, mama en papa VAN NASSIRA:)

Anoniem zei

Hey lieve bilal en alle andere kindjes, leuk dat jullie het naar jullie zin hebben..geniet ervan we missen je erg bilal..

Tot vrijdag dike kus van Papa ,Mama, Walid en Rodayna

Anoniem zei

dag lieve kindjes,blij om te zien zoveel plezant is daar ,genieten jullie nog maarn, samen met jullie toffejuffen,we missen je allemaal,lina,sami ,papa en mama, tot vrijdag mn liefeschat rayane .

Anoniem zei

dag lieve kindjes,blij om te zien zoveel plezant is daar ,genieten jullie nog maarn, samen met jullie toffejuffen,we missen je allemaal,lina,sami ,papa en mama, tot vrijdag mn liefeschat rayane .

Anoniem zei

Hé Rayanneman

Jullie hebben het echt naar jullie zin zo te zien! Houden zo en we kijken er al naar uit om je terug te zien.We missen je en vooral je broertjes Safouane en Haytam

Een dikke kus

Mo & Siham en je broertjes

Anoniem zei

hallo narjiss.
hoe gaat het ermee.ik denk dat je heel veel plezier daar beleeft met alle dieren.
jullie hebben al heel leuke foto's gemaakt.
mbarki mist je een beetje en je hebt de groetjes van papa en mijen veel groeten van bassma.
zo ik verlang tot morgrn bij het blijde weerziens.en daar nog eens goed slapen e.slaapwel en tot morgen namiddag
mama narjiss

Anoniem zei

Onze kindjes komen daar niks te kort, dat is duidelijk! Geniet er nog maar van, hopelijk een rustige nacht. Een dikke knuffel voor zieb
van ali mama en papa

Anoniem zei

he amani ben je blij dat je dichter bij de dieren bent.en vind je het leuk amai het is hier heel rust in huis en je zus vraagt naar u we missen u en hard nog een nachtje en je bendt weer bij mama en papa en je kleine zus nog veel plezier ..........kus kus kus mama van amani belgharbi

Anoniem zei

Hey Bilal, je broertje heeft net de foto's gezien en nu mist hij je meer dan gisteren zegt hij...dus kom maar snel terug zegt walid!!

Geniet ervan lieverd en tot morgen
we kunnen niet wachten tot morgen het is wel grijs in huis zonder jou. Dus kom maar snel zonnetje ;)

dikke kus Pa,ma, Walid en Rodayna

Anoniem zei

Hallo mijn lieve Ikram.Ik heb de fotos bekeken en ik zie duidelijk dat je gisteren een leuke dag hebt gehad.wij zijn een beetje jarloes maar we gunnen het u mijn lieve schat.maak er nog een leuke dag van en tot morgen.xxx MAMA EN PAPA VAN IKRAM.

Anoniem zei

Hey nargiss!

Wat leuk zeg die foto's. Het ziet er naar uit dat je heel veel plezier hebt! Ik zie daar veel diertjes, heb je al een favoriet? Misschien eentje die je aan iemand doet denken =P.

Dikke dikke koes,
Je nicht, Ikrame

Anoniem zei

Groetjes aan Arne, alle kindjes en juffen!

Als ik kan zien op de foto's maken jullie daar veel pret! Maak en morgen nog een fijne dag van en zal blij zijn je dan terug te zien.

Dikke X-jes en knuffels van je mama, papa, amber, axel, bomma en bompa

juf Wendy zei

hey lieve schattebollen van het 1ste,
We hebben gelezen en gezien dat jullie je ook goed amuseren.
Geniet nog van de laatste dag, de lekkere bokes, ...
en Geef de dieren nog een dikke knuffel van ons
De kindjes van het 2de, juf Wendy en Meester Paul

Anoniem zei

Dag Stelvia en Melvia,

Papa en Mama zijn echt trots op jullie, wij hebben alle foto's gezien maar er miss iets ik heb jullie nog niet in contact kommen met dieren. En Papa weet dat jullie beetje bang van dieren zijn.

Wij missen jullie echt veel, hopelijk word snel vrijdag,

Kusjes van Papa, Mama en Suriel.....

Anoniem zei

dag safae en ibtihal met mama en papa hier.ik zie dat jullie veel plezier hebben,dat doet ons veel deugd.wij missen jullie.tot vrijdag lieve schatjes.veel kusjes van mama en papa en je zusje nouha.

Brahim zei

Hey liefst Lamya
Wat een leuke foto's van jou en de andere kindjes ik zie dat jullie een leuke tijd daar samen hebben en dat gun ik je van hart ik hoop dat je ons ook mist want wij missen je héél veel lieve schat ik hou van jou (Oemaima vraagt constant naar jouw)papa mist jou kusjes en Imraan ja hij begrijpt er toch niets van hihi zo lieved we zien je morgen gauw dikke dikke kus je mama&papa zusje en broertje