dinsdag 25 september 2012

de derde klasjes van Leopold 3 in Pulle

Hier zijn we weer. Neen, we liggen nog niet in ons bed hoor! Maar we zijn zo flink geweest en verdienen een filmavond. Met de kinderen is alles goed en we zien de hele dag blije gezichtjes. Ook wordt er hier flink gegeten. We zijn heel blij met alle reacties, dank je wel hoor en tot morgen!
Noor: We hebben een kaars gemaakt, net zoals Dries heeft gedaan.
Nina: We hebben net koekjes gebakken: heksenprotjes.
Lina: We hebben vandaag potjes van klei gemaakt en mooi versierd.
Romy: We staan allemaal samen onder een reuzedouche. natuurlijk de jongens en meisjes apart.
Luca: Er zijn hier geen koeien.
Arend: We gaan liedjes zingen rond het kampvuur.
Axel: Ik heb de dieren gevoederd. De graantjes vinden ze lekker.
Eni: Ik heb de kippen eten gegeven en ze ook gevangen.
Mateusz: Ik heb lekker geslapen. Ik slaap naast Axel.
Xander: De labrador is mijn lievelingsdier, ik durf hem aaien.
Salma: Het zijn superleuke dieren;
Maissae: Ik kan al goed paardrijden.
Julie: Hier zijn heel, heel schattige zwijntjes.
Manon: Rond het kampvuur vond ik het heel leuk.
Dante: Ik heb een potje in de vorm van een raceauto gemaakt.
Casper: We rolden zelf een kaars van echte bijenwas.
Lars: Het was tof om kaarsen te maken.
Tessa: We hebben lekkere koekjes gemaakt, heksenprotjes.
Staf: Leuk dat we potjes uit klei maakten.
Xavier: Ik heb vandaag met het kleinste konijntje gespeeld.
Liam: We maakten lekkere heksenprotjes.
Natalia: Kaarsen rollen vond ik het fijnst!
Alper: De kippen aten zomaar uit mijn hand.
Bekircan: Vingers aflikken na het koekjes bakken was super!
Efdal: Na het dessertje (appel) mochten we de klokhuizen aan de honden geven.
Alexia: Ik heb vandaag de lieve ezel verzorgd.
Alicia: Het was heel leuk om op het paard te rijden.
Chadia: Ik vind het paard het leukste dier op de boerderij.
Elsa: De jongens nodigen ons uit voor een cinema-avond.
Emma: We hebben mooi potjes gemaakt uit klei.
Matthias: Ik ben heel flink hoor!
juf Marjan: Ik doe heel veel groetjes aan mijn lieve klas. Volgend jaar is het jullie beurt!
juf Frieda en juf Bibian zijn trots op de kinderen. Ze zijn zelfstandig en werken goed mee. We zijn wel moe maar genieten heel veel van ons verblijf hier met jullie kinderen!

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

20 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo allemaal en speciaal Luca,
Ik zie boeren en boerinnekes die vannacht heel goed zullen slapen ! nog een fijne dag gewenst morgen en ik hoop dat we eens van die lekkere confituur zullen mogen proeven. bedankt juffen om je zo met hart en ziel in te zetten. Dikke kus aan luca, van sylvie ( mama luca)

Anoniem zei

Hey cowgirl Manon en vriendjes
Ontzettend bedankt voor jullie leuke reacties en foto's
Het lijkt me heerlijk op de boerderij! Geniet van je laatste dag en adem nog maar eens een flinke teug boerelucht in! Psst Manon: steek dat iniminie zwijntje maar in je koffer en neem hem mee naar huis, ik wil het knuffelen (en jou ook natuurlijk)! :)
Liefs
Xxx
Mama en papa van Manon
Ps:bedankt juffen voor onze kinderen een onvergetelijke ervaring te bezorgen!

Koen zei

Dag kids, hallo Nina,

Ik heb net jullie foto's bekeken, tof zeg!
Lijkt me geweldig om bijna de hele dag buiten te zijn. Zorgen jullie er wel voor dat die kleine zwarte varkentjes morgen niet mee op de bus springen...?
Slaapwel, Koen (papa van Nina).

PS. Nina, voor jou nog een dikke knuffel en een zoen van je oma. Ik moest opschrijven dat ze je gemist heeft vandaag.

Anoniem zei

hello everybody, i can see you guys are having nice time. Alexia it was good that you took care of that lovely Animal, my baby Alexia i can't wait to see you tomorrow and give you a big kiss. phil have been asking of you. i want to say big thanks to all the teacher's that too care of you over there.Dikke kus aan Alexia (mama van Alexia)

Mama Thalia zei

Wat is het heerlijk genieten van jullie berichtjes en die blije gezichtjes en toffe activiteiten op de foto's. Bedankt juffen en Groenhof voor de goede zorgen!! Slaap wel iedereen en maak er nog een hele fijne laatste dag van morgen. Héle dikke zoen aan Dante.

Zussen Liene en Sara zei

Liene en Sara missen hun grote zus Nina hoor! Ze willen allebei ook zo graag mee op boerderijklassen met de derde klas en koekjes bakken. De foto's zijn zo leuk om naar te kijken!

Geniet nog allemaal van een hele leuke boerderijdag en een dikke kus van mama Ellen voor Nina.

Natasha zei

Super TOF! Elsa - veel groetjes van Tipi en Timmy, Kesha en Pluisje en natuurlijk mama! Hoe heet dit zwart lief varkentje? kan je hem mee nemen? groetjes! mama

Inge zei

Dag Arend en vriendjes,
was het een mooie film gisteravond, zag er wel spannend uit! Nog veel plezier op jullie laatste dagje op de boerderij. Ik kijk al uit naar een dikke knuffel straks,
mama, papa, Roos, en Max

mama Katrien zei

Lieve Xavier
ik hoop dat aales is goed afgelopen,want toen zag ik je in de bus huilen,ik vond dat heel erg!Maar nu zie ik op de foto's deat je super blij bent.
geniet van elk moment!We wachten met spanning op u terugkeer. Kussen van mama papa en Olivier

juf Saskia zei

Hallo lieve kinderen en fantastische juffen,

Jullie lijken het daar heel erg naar je zin te hebben. Ik zie hardwerkende boeren en boerinnetjes: met de kruiwagen en grote schoppen, vers stro leggen, eten geven aan kippen, konijnen, varkens,..., paardrijden, koken en nog veel meer. Ik wist niet dat jullie dat allemaal konden!!!KNAP!
Als jullie terug op school zijn dan weet ik al wie het kippenhok zal mogen proper maken...
Een hele dikke kus, nog veel genieten en spelen en tot straks!

Juf Saskia

Ouders van Alicia zei

Hola Alicia,
We genieten heel veel van de vele fotos; het ziet er allemaal wel heel leuk uit. Geniet nog van je laatste dag en tot straks. Kusjes van Mama, Papa en Pablo.

Ken en Tuya zei

Wat zijn jullie creatief geweest, die kookkunst en bovendien werken op het erf! Als we de foto's zien krijgen we ook zin om te gaan tuinieren! Patatjes en tomaatjes in de tuin... Moeten we aan beginnen, niet?

mama Xander zei

Goedemorgen,
Als ik die foto's zie, moet ik toch zeggen dat jullie echte gelukzakken zijn. Die goede buitenlucht zal er wel voor gezorgd hebben dat jullie lekker geslapen hebben. En leuke filmavond gehad ( met chips)?
Dikke knuffel aan Xander!

grts,

Cindy zei

Wat een fijne dag alweer!
Het is zo fijn om al jullie lachende gezichtjes te zien, al zien we ook al wat vermoeide oogjes...
Supertoffe foto's (dank juffen!) We kunnen zo fijn mee genieten!
We zijn zo benieuwd naar al die toffe verhalen en dingen die jullie daar gemaakt hebben.
We kunnen niet wachten tot vanmiddag!
Geniet nog van de laatste uurtjes...
Dikke kussen mama, papa Casper en natuurlijk broer Ado (die zit nu al op school, maar mist jou geweldig veel!)

Anoniem zei

Dag lieve Dante en vriendjes en vriendinnetjes! Wat een leuke boerderijklassen toch! Ik ben nu al benieuwd naar al die mooie, stoere en grappige verhalen over de dieren en jullie ervaringen daar! Geniet nog van jullie laatste dag en tot heel snel "raceauto" Dante!! Dikke kus van nonkel Steven vanuit Spanje!! xx

Anoniem zei

Dag flinke kinderen, lieve Tessa en Matthias,
Wat een mooie dingen maken jullie allemaal, fijn hé zo in de natuur met al die dieren !
Hoop dat de heksenprotjes geen geurtje hadden :o)
En wat een prachtige kaarsen en potjes, denk dat het daar super is, denken aan jullie XXX Mama, Spencer en Yuna

Unknown zei

Dag Lieve Dante,

Ik merk nu pas dat ik ook een reactie kan nalaten, wellicht een beetje laat. Dante ik zie dat je er hard van geniet. En ik ben benieuwd naar je gebakken autootje.

Ook een dikke proficiat aan de juffen.

Papa Dante,

Unknown zei

Dag Lieve Dante,

Ik merk nu pas dat ik ook een reactie kan nalaten, wellicht een beetje laat. Dante ik zie dat je er hard van geniet. En ik ben benieuwd naar je gebakken autootje.

Ook een dikke proficiat aan de juffen.

Papa Dante,

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.