maandag 24 september 2012

De klasjes van Leopold3 in Pulle

Dag lieve mama's en papa's. Onze eerste dag zit er op. Het was een fijne dag, genieten jullie mee?

Eni: Het is hier heel leuk! Het doolhof zeker.
Nina: Ik heb net de pot confituur uitgelekt. Keilekker!
Mateusz: Ik heb vanmiddag op het paard gereden.
Arend: We mogen de dieren eten geven.
Maissae: Ik slaap naast Salma, op het bovenste bed.
Noor: Ik kreeg vanmiddag mijn lievelingseten: spinazie met vissticks.
Lina: We hebben vanmiddag appelconfituur gemaakt.
Romy:Het is hier super leuk, vooral het paardrijden doe ik graag.
Luca: Ik vind het hier tof. De dieren voederen doe ik graag.
Axel: Op het paard was ik eerst een beetje bang maar daarna vond ik het leuk.
Xander: Ik heb een kip gepakt en was niet bang!
Manon: Ik kreeg al 2 briefjes. Daar ben ik heel blij mee.
Julie: Max, het bruine paard heb ik ook geknuffeld.
Salma: Ik amuseer mij heel goed, ik wil hier nog wat blijven.
Liam: Het is hier heel leuk!
Efdal: Ik heb vandaag voor de eerste keer op een paard gereden.
Elsa: De kippen vangen was super!
Casper: Het paardrijden en de dieren eten geven was geweldig!
Alper: Walnoten rapen en eten, zeker na een hevige windbui.
Emma: Er zijn hier veel leuke dingen en we mochten op een paard rijden.
Dante: Het is hier heel leuk en ik wil nog niet naar huis.
Staf: Ik heb een kip opgepakt.
Bekircan: Met de hond spelen was leuk!
Matthias: We hebben ook een konijntje gevonden dat heel schattig is.
Tessa: We leren hel veel dingen over het eten, hoe we het moeten maken.
Alexia: We zijn bij de paarden, ezels en konijnen geweest.
Lars:We hebben veel noten geraapt.
Natalia: Ik heb konijntjes geaaid en er was ook een babykonijntje.
Xavier:Met de konijntjes spelen was het leukst.
Alicia: We hebben veel schattige konijntjes geaaid!
Chadia: Bij de konijntjes was het super!


Bekijk hier de foto's. Klik hier!

22 opmerkingen:

Natasha zei

Super mooie Foto s ! En GEEN regen! Wat een geluk! tot morgen, 1000 kusjes!
Natasha, mama van Elsa

Inge zei

Het ziet er heel leuk uit! Veel plezier morgen en verzorg de dieren goed. Arend, breng je wat confituur mee naar huis of misschien een konijntje voor Max?? groetjes van de mama en papa van Arend

Anoniem zei

dag boeren en boerinnekes !
Aan de foto's te zien hebben jullile al heel veel leuke avonturen beleefd. Geniet er nog van. Dikke kus van de mama en de papa van Noor

Ellen zei

Liefste boerekes en boerinnekes,

Paard rijden, confituur maken, schapen knuffelen, kippen vangen, afwassen,... wat kunnen jullie veel! Het ziet er allemaal ontzettend leuk uit.
Wanneer mogen de mama's en papa's op boerderijklassen?

Lieve groetjes en amuseer jullie nog goed!
Ellen, mama van Nina

Mama Thalia zei

Hey Dante en vriendjes en juffen,
Wat een leuke foto's. We zijn heel blij dat het daar zo leuk is!! 'k Had me toch in jouw koffer moeten verstoppen! Nu ga ik duimen voor veel zon morgen.

Nog veel plezier en veel kusjes van mama, papa en faye. We denken aan onze zoon x

Anoniem zei

Dag lieve boerkes en boerinnekes
wat ziet het er allemaal leuk uit!
en wij waaiden bijna weg in Antwerpen.
we kijken uit naar het vervolg morgen.
dikke kus van de mama en papa van Julie

Tuya en Ken zei

dag derdejaarskinderen, Tessa en Matthias,
Wij hadden graag ook een massage besteld! Krijgen wij ook een potje rabarberconfituur? lijkt me erg leuk daar! tot morgen x
PS: kan je voor Tuya een paard meebrengen aub? Niet te groot hé.
Papa Ken

Anoniem zei

hello Alexia, het was goed dat jij was bij de paard. ik miss us veel kusen. mama van Alexia.

Anoniem zei

Alexia my sweet heart, am happy you are enjoying your plating with animals, mama and papa miss u alot. alot of kisses from phil and latoya. mama from Amexia

Anoniem zei

Alexia my sweet heart, am happy you are enjoying your playing with the animals, mama and papa miss u alot. alot of kisses from phil and latoya. mama from Alexia.

mama xander zei

Wow, zoveel mooie foto's! Xander, je hebt het daar echt wel naar je zin, dat is duidelijk.
Maar er nog twee superleuke dagen van. grts, mama, papa en zus.

Anoniem zei

Dag Liam en allemaal,
De fotos zijn heel mooi! Liam, ik vind jou kip super schattig (en je ook ) Geniet er van de rest van u verblijf! Een dikke kus van Mama, Papa en Owen

Anoniem zei

Lieve Manon en vriendjes
Wat een leuke foto's! Hopelijk hebben jullie het daar allemaal naar jullie zin!
Geef alle dieren maar een dikke knuffel van ons :)
Liefs
xxx
mama en papa van Manon

Anoniem zei

Het ziet er geweldig uit ! Geniet er met volle teugen van en laat al het lekkers smaken. We wachten met ongeduld op jullie verhalen over varkens, konijnen en massages. Dikke kus en tot gauw Tessa & Matthias
X mama

Anoniem zei

hallo, wat is dat daar leuk! we zien het op de vele foto's.
hebben jullie een beetje kunnen slapen? Snurkte de juf niet te luid?Geniet van de dieren en geef ze allemaal een dikke knuffel van oma en opa van MANON
xxx xxx

Papa Liam zei

Dat klinkt allemaal zeer leuk.
Hopelijk worden jullie niet nat en kunnen jullie nog veel fijne dingen doen.
Volgende keer zou ik wel graag mee gaan!
Ik kijk al uit naar die confituur.
Tot morgen,
Papa Liam

Beata zei

Hallo,
Het ziet er fantastisch uit!Zo veel mooie foto's!Zo veel plezier!Wie wil terug naar naar school?Nog fijne dagen.Groetjes van de mama en papa van Mateusz

roos zei

dag noortje is het daar een beetje plezant
heb je al veel lekkers gemaakt
of al op een paard gereden
ik krijg ook weel wat van dat lekers he
dikke kussen roos

Cindy zei

Wat ziet het er allemaal ongelooflijk tof uit!
Hoeveel activiteiten op 1 dag! Ben al benieuwd voor het volgende verslag (van vandaag)
Lieve schatten allemaal, geniet er nog van...
Casper, we geloven hier onze ogen niet! (op een paard!!!)
Dikke dikke kussen XXX
mama, papa Casper & broer Ado

Kathleen zei

Blozende kaken en lachende gezichten, meer hebben we niet nodig om te zien dat jullie het ongelofelijk naar jullie zin hebben. Geniet nog van de boerderij!!
Dikke kus van mama en papa van Romy, Felix en Rinus
x

broer van noor zei

dag noor

heb jij al op een paard gereden?
dat is wel goed dat jij jou lievelings eten hebt gegeten.
hoe is het met pitoech?
wij hebben maandag spagetti gegeten.doe de groetjes aan juf Frieda,juf Marjan en juf Bibiane !!

groetjes jou lieve broer!!!

Anoniem zei

Dag luca en vriendjes ! Het ziet er mega-tof uit ! En, hebben jullie al hard moeten werken bij de boer ? Tot gauw ! Dikke kus, sylvie (mama van luca)