vrijdag 26 juli 2013

kindervreugd dag 5

Gegroet iedereen,,, Hier zijn helaas de laatste foto's die jullie te zien gaan krijgen... Ook deze keer was het een drukke dag. In de voormiddag hebben we echte heksenprotten gemaakt en zout mogen kleuren. Na het middageten stond er een wandeling op het programma naar de ijshoeve. Dan even de dieren nog knuffelen voor we gaan eten. Nu vlug douchen want we mochten onze mooiste kleren aandoen voor het grote ( en zeer geslaagde) één tegen allen spel. Dit hebben de kinderen perfect uitgevoerd, dus mochten ze later gaan slapen en nog een danske plaseren. Om te eindigen hebben we nog rond het kampvuur gezeten en daar lekker gezongen en afgesloten met een verhaaltje. Tot morgen lieve mama's en papa's  Klik hier!

14 opmerkingen:

Nancy, mama van Jens zei

Lieve Jens,

Wat een fantastisch kamp!! Was ik maar terug kind :)!
Geweldig georganiseerd ook door de monitors. Proficiat! Morgen is het alweer voorbij en alhoewel de week voor jou voorbijvloog ben ik hééél blij dat je morgen naar huis komt.
Maar volgend jaar mag je zeker teruggaan.
Nog een laatste computerknuffel tot ik je morgen een echte kan geven.
Dikke kus en slaapwel. Mama x

Anoniem zei

Joehoew! Wat veel boeren en boerinnen en opgestoken duimen zeg. Dat zag er weer een megatof dagje uit! Ik denk dat jij vanavond zonder 'morren' naar je bedje zal willen. ;-) En ik ... euh?!? ... ook .... ben stiekem langer opgebleven om naar de foto's te kijken. hihi. ssssssst, niet voortvertellen hè?
Tot straks hoor lieve schat.
mama van Kiera

mama en papa Lutin zei

WAAAUW kampvuur, Amelie en Elise, super! Daar gaan jullie nog lang over praten denken wij! Wij tellen zo af om jullie straks es goed te knuffelen! Tot zo lieve meiden
Tijd ook om die lieve begeleiders in de bloemekes te zetten: DANKJEWEL voor de goede zorgen en de fun die jullie onze kids bezorgd hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mama & Papa

Unknown zei

amai die laatste dag zag er ook weer super uit :-)maar zo een zwarte voeten dat je liet zien
Ik kijk er zo naar uit om je straks een dikke kn uffel te geven killian
amuseer je laatste dag nog heel goed, tot straks xxx

Bert, papa van Kiera zei

Amai, ik denk dat er volgend jaar eentje terug op kamp wil ... mag ik dan mee als varken?

Geniet nog van je laatste dag!

PS Breng je voor mij een zakje heksenprotten mee?

Mama,Papa en broer van Pieter zei

Amai, Pieter ik zie dat je je reuze geamuseerd hebt.En zeker met dat lieve roze varkentje!!! Fantastisch!Ook een dikke merci aan alle begeleiders om van dit kamp en onvergetelijk kamp te maken voor onze kids. Ik ben wel heel blij dat ik je straks terug zie. Geniet nog van deze laatste paar uurtjes en tot strakjes!!!

Dikke knuffel,
Mama, Papa en Philip

Anoniem zei

goeie morgen kevin!
vandaag terug naar huis
we hebben je gemist
het zag er weer leuk uit op de foto s
kusjes sven mama en mike xxx

Sylvie zei

Hey Prutsemie,( Axelle )

Wat een fantastisch kamp heb jij achter de rug.. volgend jaar terug?

Zalig zo'n kampvuur..

Het zit er bijna op poppemie en hoewel jij nog langer zou willen blijven ( denk ik toch ) zal ik heel blij zijn om je seffens terug te zien

Nogmaals bedankt aan het fantastische team van begeleiders !

Dikke knuf van mama

Anoniem zei

Hoi Ziya poppemie!

Wat een super toffe dag weeral aan de foto's te zien!
En wat een mooie boeren en boerinnen rond het kampvuur!
Dikke merci aan de begeleiders! En...Ziya, wij zien je strakjes terug, jeej!
Knuffel, Zeno, mama en Zorro

Gwen zei

Hey Tjip

dat zag er weer een toffe dag uit. Benieuwd naar al je verhalen.
Ook een dikke merci voor alle begeleiders voor de fijne week en de leuke fotoreportages.
@ Erwin : volgend jaar een varkenspakje mét airco ?

Dikke knuf en zoenen
Mama Tjip

Anoniem zei

Dag Céline en andere kampgenoten, wat was het weer leuk om naar al die foto's te kijken. Al die boeren en boerinnen waren weer aan het lachen en iedereen had veel plezier. Wat een tof kamp en dan dat kampvuur met gitaar als afsluiter. Dat kan helemaal niet meer stuk. Ik denk dat jullie allemaal genoten hebben van dit grote avontuur. Bedankt aan de fantastische begeleiding en geef elke dier maar een dikke knuffel. We kijken ernaar uit om je zelf een dikke knuffel te geven. Tot straks mama en papa van Céline

Anoniem zei

Hoy Céline

Dankzij de foto's hebben wij iedere dag kunnen meegenieten van je fantastisch boerderijkamp.
Dank aan alle monitoren voor de goede zorgen en inzet om jullie zo'n fijne week te laten beleven.
De goede sfeer straalde er van af.

Veel lieve knuffels Céline van Opa en Oma.

Dette, mama van Tyra zei

Dag Tiertje,

wat ben ik benieuwd naar alle verhalen! Ik hoop dat e je heel hard geamuseerd hebt met je schoolvriendinnetjes en misschien wel nieuwe vriendinnen..? En je heb een kip vastgehouden, super!
tot heel gauw lieverd.

dikke kus
mama

Anoniem zei

mama en papa Charlotte Engels:
daarstraks een super voldane dochter opgehaald !!!
Super bedankt aan allen voor het toffe kamp !
Charlotte , mama en papa van Charlotte