maandag 23 september 2013

Onze eerste dag!

Lieve mama's en papa's,
Onze eerste dag zit er al op. We hebben genoten van een zalige dag.
We maakten kennis met alle dieren en sommige kinderen hebben al een favorietje. We tonen trots de kippen die we pakten en de hangbuikzwijnen die we streelden. Iedereen heeft al een ritje op het paard of de pony gemaakt. Dat was spannend! Maar de andere activiteiten waren net zo leuk. Geniet maar mee en let vooral op de stralende gezichtjes.
Nog een dikke knuffel van al de boertjes en boerinnetjes.

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

39 opmerkingen:

Anoniem zei

Wah fantastisch! Het eerste dat ik zag was juf Marjan en juf Frieda lekker in 't zonnetje. Ik dacht dat juf Frieda vertelde dat het best wel zwaar was voor de juffen... ;-)

Maar wat verder zag ik hoeveel activiteiten er waren en hoe actief die lieve juffen waren om nog niet te spreken over de massa superleuke foto's die iemand heeft moeten nemen en laat 's avonds uploaden zodat het thuisfront kan meebeleven en een beetje jaloers kan zijn ;-) Bedankt!!!

Indrukken van de foto's:
*er slapen meer jongens boven dan beneden?
*wat ziet die fruitsla er heerlijk uit!
* Simon, zo'n kleine pony - niet teveel eten voor het rijden, he ;-)
* he jullie durven kippen vastpakken - brr
* wat een leuke bende!

Geniet er nog van!!
Lies

Anoniem zei

Amai, dat ziet er tof uit! Ik wil ook naar de boerderijklassen! Groetjes, Edo (papa van Gilles)

mama van mathias zei

Het zit er heeeeel leuk uit! Er allemaal goed van! Ik mis je en ik hou van je!Mama van mathiasxxx

Anoniem zei

Wow superleuk! Het ziet er daar heel gezellig en fantastisch uit.De foto's zijn heel mooi. Ik zou zo ook op boerderijklasse willen. Het lijkt wel of de dag eeuwig heeft geduurd, zoveel hebben jullie al gedaan de eerste dag!
Ik denk dat Gilles wel in zijn nopjes was met het kampvuur ;-)!
Volgens mij liggen jullie nu allemaal lekker te slapen na zo'n zalige dag. Geniet ervan, een dikke knuffel voor Gilles en vele groetjes aan de anderen, Hilde (mama van Gilles)

kati mama v mathias zei

Het ziet er allemaal heel leuk uit!Nog veel plezier allemaal! Leuke foto's!Bedankt aan de juf voor de goede zorgen! Ik mis je en ik hou van je mathias! groetjes van Kati mama van mathias

Anoniem zei

Hey leerlingen en juffen van leopold 3.
Amai ziet er allemaal kei leuk uit en een geluk dat jullie hebben met z'on mooi weer!
Dikra je bent op een paard gaan zitten super want ik weet dat dat voor jou een grote stap is en nu hopen dat je een kippetje durft vastpakken hihihihihi!!!
Jullie hebben ook al goed gefeest de gelukzakken gelukkige verjaardag Azra 3 dikke kusjes xxx
De foto's zijn prachtig ik kan niet wachten op de volgende lading foto's.
Slaapwel iedereen geniet van jullie boerderijklassen!

Dikke groetjes van Karima ( Mama van Dikra )

Unknown zei

Tante van Azra,

Wat een mooie foto`s !!!!
Azra mooie hoed en dank aan de juffen om je in het zonnetje te zetten vandaag op jouw verjaardag. De chocoladetaart zag er heeeerlijk uit om te smullen. En wat een heerlijk zonnige dag met al die vrolijke kindjes met die dieren:) Slaapwel allemaal.... morgen nog een dag...geniet ervan !!!! Groetjes van tante Fa,

Anoniem zei

Hoi lieve kindjes, juffen en natuurlijk mijn Meryem.
Je hebt het precies naar je zin daar.Meryem ik zie dat je je reuze amuseert, geniet ervan. Sorry Meryem ben vergeten u pantoffels mee tegeven. Hip hip hoera voor de jarige Azra,dikke proficiaat.Dikke dikke kusjes van ons allen aan Meryem. Geniet er met volle teugen van lieve kindjes.

Groetjes Naima(Mama Meryem)

Veronique zei

Geniet er allemaal van, het zonnetje gaat nog heerlijk schijnen morgen! Veronique (mama Eline)15

Anoniem zei

Ziet er super leuk uit! Nog veel plezier daar tussen de dieren en dank u, juffen, voor de vele foto's! Nu hopelijk een zo rustig mogelijke nacht voor iedereen! Bart & Sylvie (mama en papa van Lu-Si)

Unknown zei

Dag Leopold 3-tjes,

Wat een leuke foto's! Fijn dat het zo'n mooi weer is.
Jullie hebben al zoveel leuke, verschillende activiteiten gedaan en dat op 1 dag. Top!
Nee Lola, een hangbuikzwijntje is ECHT te groot voor onze tuin. :-)
Mooi ook zijn al die roze laarsjes aan het kampvuur...

Dankjewel voor de mooie foto's en de leuke blog,
Veel plezier!

Ellen (mama van Lola)

Anoniem zei

Het ziet er daar gezellig uit. Wat een mooie foto's! Het paardrijden leek heel leuk, en wat een schattige hangbuikzwijntjes... veel plezier allemaal! groetjes van de mama en papa van Berit.

Papa van Mathias zei

Hey Mathias, heb je naast de kip ook een ei kunnen vangen? En je zag er uit als een echte cowboy op het paard. Geniet er nog volop van. Het eten zag er ook wel lekker uit, de fruitsalade, de chocolade. Houdt wat bij voor papa hé :)
Dikke knuffel van papa, oma en Anthony

saida f zei

Amai, amai wat een plezier bij jullie zeg!!!!!En zulke mooie fotos van je lekkere taart azra!DIKKE KUSJES!Dit verjaardag ga je nooit vergeten mijn princessje.En jullie doen zoveel leerrijke activiteiten zeg!Arza durf jij al op zo'n grote paard????Dat durf ik niet hoor,zelfs als grote mama!!Geniet er heeeel veel van en zorg goed voor jezelf grote meid.We(papa,hamza,tante,oma...)zitten hier in spanning te wachten om al de avonturen te horen van het boerderij-kamp.En voor de juffen,bedankt voor de goede zorgen.Zeeeeeer mooie fotos.Hopelijk bestaat er een mogelijkheid om hiervan enkele te verkrijgen?DIKKE KUS AZRA en vele groetjes aan je vriendjes en de juffen.En wij wachten OOOK op een volgende lading fotos's!!mama,papa en broertje hamzake)

juf Saskia zei

Lieve kinderen en juffen,
wat leuk daar op de boerderij!
Jullie hebben ook al veel geleerd volgens mij: paardijeden, konijnen verzorgen en knuffelen, kippen vastpakken, overheerlijke confituur maken, poetsen, ....
Dat zal fijn worden als jullie opnieuw naar school komen :-)

Verder wil ik Azra ook nog een heel dikke verjaardagskus geven. MMMM wat een lekkere taart!!!
maak nog veel plezier en tot blogs!

Anoniem zei

Wauw.... leuk!!! Wat is het toch fijn zoiets met de school/klas mee te maken. Dit maakt het voor de kinderen nog leuker om naar school te gaan.

Maar hoe dan ook, Ik hoop dat alle kids het naar hun zin hebben. Otmar (3A) en Kyra (3B) ik mis jullie en geniet van elk moment dat jullie daar zijn.

Kusjes en groetjes van de mama van Kyra (3B)

katrien (mama lene) zei

hmm, jullie eten daar wel heel lekker. Ik krijg al zin in taart...

wat een toffe foto's! Het ziet er daar geweldig uit.
Hier is het plots stiller dan anders, maar dat zal bij jullie wel anders zijn:)

Ben benieuwd hoe lang jullie de juffen gaan laten slapen morgen...

groetjes
en voor Lene een dikke kus
Mama en papa van Lene

Papa van Mathias zei

Hey Mathias, heb je naast de kip ook een ei kunnen vangen? En je zag er uit als een echte cowboy op het paard. Geniet er nog volop van. Het eten zag er ook wel lekker uit, de fruitsalade, de chocolade. Houdt wat bij voor papa hé :)
Dikke knuffel van papa, oma en Anthony

Anoniem zei

hallo juffen en kinderen en iclal, leuke fotos op de fotos zien we dat jullie je amuseren. iclal mama en papa missen je heel veel. we zien op de fotos dat je veel plezier hebt. veel kusjes. en groeten aan de juffen.

Anoniem zei

hallo iclal mama terug sorry lieve schat ik ben je pantoffels vergeten mee te geven. dikke knuffel en kusjes. mama iclal

Anoniem zei

Hallo imad,ik heb samen met mama naar de foto's,je hebt je zeker goed geamuseerd en je hebt goed gekose om op die grote paard te gaan.Daag imad en nog veel succes.
GROETJES en kusjes van Ashraf en Sami.DAAG

Unknown zei

Hallo Roos en co,

Nu weet ik waarom je kriebels in je buik had, het ziet er daar superleuk uit. Ik wil me bij deze kandidaat stellen als begeleider voor de boerderijklassen. Maar ik denk dat de juffen het ook heel gezellig vinden ;-)
We zien alleen maar lachende gezichtjes :-) Top!
En het was dubbelfeest, een jarige op kamp. Het was precies lekkere chocoladetaart want alle bordjes waren zo goed als leeg. Met hoog bezoek van het varken van de boerderij - haha.
Ik vraag me af wat jullie vandaag nog allemaal gaan doen want het zag er me al een goed gevulde dag uit. Jullie hebben zelfs al op het paard en pony gereden. Zelfs kampvuur... Tof tof.
Hopelijk hebben jullie allemaal lekker geslapen en zijn jullie weer in topvorm om eraan te beginnen. Toch niet te vroeg moeten opstaan om de koeien te gaan melken ;-)?
Ik sta nu al te popelen om al de verhalen aan te horen. Ik ga vanavond zeker nog eens naar de blog kijken voor nieuwe nieuwtjes.
Groetjes en héél véél plezier!
kus kus kus en dikke knuffels xxx

mama (van Roos Lansloot/Greet)

Anoniem zei

Mama van Imad

Dag lieve schat.Sorry dat ik gisteren geen serieuze afscheid heb kunnen nemen, een mama had me gevraagd om te helpen, ze kan geen nederlands spreken en mama moest vertalen maar het gesprek bleef maar duren en toen ik buiten kwam waren jullie al vertrokken. Ik vond het zo erg, ik voelde me gisteren zo slecht. Echt sorry, sorry, sorryEmoji. Vandaag heb ik de foto's gezien en voel me al veel beter, je hebt het echt naar je zin. Nog veel plezie en je weet het, Ik hou zoveel van jou!

Duizend kusjes van mama, papa, Meysa, Ashraf, henna en onkel Khalid!


Anoniem zei

Dag Ruben,
dat ziet er daar geweldig uit. Uw zus staat hier al te springen om ook op boerderijklassen te gaan. hopelijk stopt ze straks :).
Papa vindt het maar een klein paard, maar die weet er natuurlijk niks van. Zo voorbeeldig aan het afwassen! En een kampvuur! Ik ben benieuwd naar al die verhalen.
dikke kus
mama

Anoniem zei

Dag Roosje,

het ziet er superleuk uit! Arend is wel een beetje jaloers en wil ook nog eens op boerderijkamp! Was je niet bang van de kippen? En vond je het leuk op de pony? Maak nog heel veel plezier. Een superdikke knuffel van mama, papa, Arend en Max!

Mama van Lynn zei

Dat zag er allemaal heel fantastisch en plezant uit; we wachten vol ongeduld tot je weer thuis bent om alles te vertellen!
Dikke knuffel van mama, papa en Axel.

Anoniem zei

ziet er allemaal heel tof uit en al zoveel gedaan die eerste dag:

verjaardagsfeest !

fruitsla gemaakt,

dieren verzorgd: kippen gepakt, op de paarden en de pony's gereden

nog veel plezier

geert - papa van roos

Anoniem zei

hoi allemaal:

ziet er heel leuk uit en al heel veel gedaan die eerste dag !

al een verjaardagsfeestje !

fruitsla gemaakt,

de dieren verzorgd, de kippen vastgepakt, op de paarden en de pony's gereden,

nog veel plezier

geert - papa van roosje

saida f zei

Goeiemorgen azrake.Hopelijk heb je goed geslapen?ga vandaag maar weer eens goed uit den bol met de diertjes!!!!!!We missen jou zo erg en wachten vol ongeduld op jou morgen.Hamza wil ook al heel graag naar de boerderij,hij wil ook op de grote paard!
Vandaag zal weer ongetwijfeld een leuk gevulde dag worden keileuk.Heel veel plezier verder schattebol en ik ga vanavond op blog.Veeel dikke kusjes vanuit je thuisfront.xxxxxxxxxxxxxx

saida f zei

Vergeet je laarzen niet aan te doen azrake anders heb je ze voor niets meegenomen. dikke kus mama azra.

sophke zei

Hey Emma,
Dag juffen en alle kinderen,

Wauw...wat een leuke bende!
En zoveel foto's, dat is suuuuuperleuk om te bekijken.
Zo zien wij welke avonturen jullie allemaal meemaken en jullie lieve lachende snoetjes bewijzen dat het daar mega-plezant is!
Hopelijk heeft iedereen goed geslapen, want er staan zeker nog drukke dagen voor de boeg...
Geniet er van!
Speciaal voor Emmouli: duizend dikke kussen van mama xxxxxxxxxx

Unknown zei

dag allemaal, lieve kindjes en juffen en mijn lieve Sinan!
jammer genoeg kan ik de foto's niet zien. maar van de reacties van anderen weet ik dat jullie zijn jullie heel goed aan het amuseren.
ik wens dat de boerderijklassen onvergetelijk zijn voor jullie allemaal.
Sinan, we missen jou heel veel, papa,mama en kleine Fidanneke. ik hou van jou heel veel, kus en dikke knuffel voor Sinan van mama en groetjes aan de anderen.
Ulviya,mama van Sinan

Unknown zei

Hei sinan! het is me gelukt. Ik heb de foto's gezien. leuk echt leuk. Ik hou van jou, geniet er van! mama

Anoniem zei

tante Dikra dag mijn lieve schat heb je foto's gezien je staat er heel mooi op en amuseer je dikke kusjes van je tante en Ahlam

Anoniem zei

Nicht Dikra

Hey dag schat.
Ik zie dat je 't heel erg naar je zin hebt op de foto's! Geniet er nog van want morgen is het al woensdag!!(wat gaat dit vlug!)
Dikke xxx Lila (en tot morgen)

Anoniem zei

die foto's zien er leuk uit ..denk dat er wel velen nu even weer 8 willen zijn..en gelukkig wordt er ook aan gezond snackjes gedacht ;-) ..heel veel plezier daar op de boerderij..wij kijken alvast uit naar de volgende foto's
bedankt juffen voor de goede zorgen en die gekke bekken van al die kapoenen
vele knuffels (mama Moira, Euan en daddy)

Lou zei

Dag Lola,
wat een leuke foto's.
Ik herinner me het witte konijn nog!
Ik heb een verrassing voor jou gemaakt.
Groetjes Lou

An mama van Hannah zei

Piep lieve Hannah, dag allemaal,

Dank je voor de mooie foto's, presies kei-leuk ginder. Wat 'n leuke bende op de boerderij in volle actie! Genieten jullie naar hartelust en bedankt lieve juffen voor de goede zorgen.

Hannah wat is uw favoriete diertje? Ik heb een kaartje gestuurd naar jou, maandag heb ik het gepost.
Bindt je haartjes bijeen,anders gaat het erg knopen hé.
Wat gaat de tijd toch snel, nog 1 nachtje slapen in de slaapzak. En een dag vol belevenissen op de boerderij. Daarna kom ik je afhalen en krijg je een dikke knuffel.
Amuseer je nog en groeten aan iedereen! Kijk alvast uit naar de verhalen.
Heel véél liefs, xxxx
Mamma, Papa ook de groetjes van Inne en Freddy > hij zei zeg tegen Hannah: 'zie dat je ni van dat varken valt'

Anoniem zei

Dag lieverd,
We hebben de foto's gezien en we zien dat Uw zich heel goed amuseert.Houden zo.We wensen Uw nog veel plezier en maak er nog wat van.Kocham Cie Balwanku na caly swiatek.We zien ons binnenkort.Zaneta,Przemek-ouders van Natalia