dinsdag 24 september 2013

Onze tweede dag!

Hallo lieve bloglezers,

Allereerst hebben we met plezier jullie berichtjes gelezen. Sommige waren erg lief, de juffen moesten soms een traan wegpinken.
Imad is nu heel blij met zijn knuffels en ja mama, Azra heeft haar laarzen aangetrokken! Ook vandaag was iedereen weer cowboy maar ook stalknecht. De stallen blinken weer, gelukkig kunnen foto's geen geur doorgeven!
Onze dag was weer te kort, de kinderen willen wel 2 weken op boerderijklassen komen. Dan moeten enkele mama's de pantoffels maar opsturen. Geniet nog van een rustige avond, hopelijk gunnen de meisjes ons ook wat nachtrust. Wat die allemaal te vertellen hadden, ...
Tot morgen en kusjes van al de kinderen!

Bekijk hier de foto's. Klik hier!

27 opmerkingen:

Noor en Quinten zei

dag Lene,

Wat ben jij daar aan het koken? is het lekker?
Durf jij de geitjes aaien?

mmm lekkere frietjes!!!

tot morgen

Anoniem zei

Het zag er weer een erg leuke dag uit vandaag! Zonder de gekke Varkens-man weliswaar... maar wel met mooie kaarsen!

Nog veel plezier, cowgirl Lu-Si en tot morgen/vandaag!

En alweer bedankt, lieve juffen, voor het verslag en de vele foto's!

Mama & papa van Lu-Si

Anoniem zei

hey Dikra, ik zie dat jij je weer goed heb geamuseerd vandaag. Het ziet er allemaal kei tof uit.
Maar ik zie je niet veel bij de diertjes hhhhhmmmm hoe zou dat komen.
Ik heb gezien dat al heel veel kindjes een brief of een kaartje hebben gekregen ik hoop jij ook? We hebben hem toch op tijd opgestuurd.
We missen je enorm het is hier heel stil in huis zonder jou!!!
Ik dank de juffen voor de goede zorgen voor onze kindjes want hier is mijn hart maar leeg zonder mijn oudste dochter!
Geniet morgen van jullie laatste dag en we wachten jullie morgen wel op aan school.
Dikke knuffels aan alle kindjes en dikke kusjes voor de juffen!!! xxx

groetjes van Mama,Papa,Nihad en Rayan xxx we houden van je Dikra!!!

mama Lene zei



We hebben weer genoten van die toffe foto's!

Dat is daar niet alleen een boerderijkamp maar ook een sport-, kook-, en knutselkamp.
En Lene maakt er precies ook een avontuurkamp van door in een boom te klimmen:)

Wist niet dat jullie allemaal zo een flinke werkers zijn, knap hoor. Kan ik jullie inhuren als ik nog eens klusjes in de tuin heb?

Als jullie vanavond niet als een blok in slaap vallen.... De juffen alvast wel denk ik:)
Het zal morgenmiddag wel stil zijn tijdens de busrit naar huis (of zitten er snurkertjes bij?)

Maak er nog een fijne dag van morgen allemaal.
En moest ik het morgen vergeten, nu alvast een gemeende dank u aan de juffen voor deze fijne dagen!

Groetjes
en voor Lene een dikke knuffel


mama en papa Roos G zei

Hallo allemaal,

ongelooflijk wat jullie allemaal doen op 1 dag! Ik hoop dat jullie nog iets van de lekkere dingen (koekjes) meebrengen naar huis zodat we ook eens kunnen proeven! Ook de kruiwagen-race zag er heel erg leuk uit.
Nog een dikke knuffel voor Roos, we zijn heel benieuwd om al je verhalen straks te horen!

mama en papa van Roos

sophke zei

Dag lieve Emma,
Hallo lieve juffen,

Wederom een mooie fotoreeks vandaag!
En de meisjes blijven tateren in de slaapzaal? Op 3 decennia is daar dus niks aan veranderd ;-)
Emma, dat deed jouw mama ook hoor!

Ik wens jullie nog waanzinnig veel plezier en sorry op voorhand voor morgen Emma, ik ga je platknuffelen!!
Mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hallo Ruben,
En diertjes euh... kindjes op de boerderij.
ZOooo veel plezier dat jullie daar allemaal hebben en allemaal zo hard aan het werk. Ik kan Ruben al direct aan het werk zetten als hij thuis komt.
Het paard is intussen gegroeid en het varken z'n buik hangt precies nog lager, zie ik.
Zelf ochtendgym! Verzorg de juffen maar goed; zo'n bende diertjes, sorry kindjes dat vraagt veel energie!
Je hebt dikke knuffels van 2 kleine varkentjes (zonder hangbuik) en een 'dag lieve schat'-kus van papa.
Uw kip heeft niks gezegd en ook niets gelegd.
Dikke kus,
mama

Papa van Mathias zei

Hey Mathias, wat is dat daar allemaal? Ik zie alleen maar lekkere dingen. Dus heb je toch wel lekker gegeten hé? Heb je goed geslapen? Niet gedroomd van de konijntjes of de kippen? Viel iedereen direct in slaap? Of viel er iemand uit zijn bed? Het kampvuur gisteren zag er heel gezellig uit. Laat alle dieren maar ginder hoor, zeker niet proberen dat paard in je reistas te steken.
Dikke knuffels van Anthony, Papa en oma.

Ashraf Dighou zei

Hallo imad met ashraf, ik hoop dat alles goed gaat. Wat heb je veel moeten werken vandaag, ik heb medelijden met jou. Je had beter een gasmasker moeten meenemen om de stallen proper te maken, hahaha!

Groetjes van Ashraf en Sami.

Ashraf Dighou zei

Hallo imad met ashraf, ik hoop dat alles goed gaat. Wat heb je veel moeten werken vandaag, ik heb medelijden met jou. Je had beter een gasmasker moeten meenemen om de stallen proper te maken, hahaha!

Groetjes van Ashraf en Sami.

Unknown zei

Hallo lieve Roos L,

Amaai, wat een weertje... Jullie hebben zo veel geluk. Ik hoorde van Maria Luisa van de nabewaking dat het vorig jaar wat anders was. Héél koud.
Op de foto's te zien, zag het er alweer een fijne dag uit, maar precies toch iets meer "gewerkt" vandaag. Stallen uitkuisen, met de kruiwagens rijden,... maar ook een ritje op de pony's. Dat zal al veel goedgemaakt hebben. En frietjes! njammie.
Jullie zullen nu al lekker liggen knorren, van de gezonde buitenlucht wordt je moe.
Morgen is het alweer voorbij maar ik denk dat jullie nog lang zullen nagenieten.
Bedankt juffen, bedankt school (=juf Saskia) en hopelijk kunnen we dit nog lang blijven doen!!
slaap lekker allemaal en tot morgen, liefs mama Roos L x

Anoniem zei

Hi Meryem,
amai jij ziet op een grote paard, jij hebt zelf geen schrik van, wouw super. Ik zie dat je u reuze amuseert, doe zo vort. Ik mis u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel, en natuurlijk Papa en de broers ook. Love you. Ich liebe Dich. Tot morgen

Anoniem zei

Mama van Imad

Dag Imad, dag vriendjes en dag juffen.
Amai, wat zien de foto's er weer geweldig uit en wat kunnen jullie allemaal hard werken zeg!
Ik heb echt gelachen met die ei op tafel, hahaha...wat was je eigenlijk van plan? Stallen proper maken...euhhhhhh, das toch niets voor mij...liever afstoffen, stofzuigen en poetsen!
Imad...ik heb al lekkere tiramisu gemaakt, dat wordt smullen morgen! Slaap lekker en nog veel plezier morgen. Ik mis jou, dikke kusjes van mama, papa, Meysa, Ashraf, henna en onkel Khalid.
Love you!

Anoniem zei

Bedankt voor alweer zoveel en zo'n toffe foto's. Wat een stralende gezichten! En wat een flinke werkers.
Simon, zo'n reuze pompoen. Hebben jullie daar ook iets mee gekookt?
2 weken boerderijklassen mag enkel als de ouders en broers/zusjes ook eens mogen langs komen voor een kruiwagenrace en een dikke knuffel :-).
Geniet nog van jullie verblijf en tot morgen!!
Groetjes en een knuffel voor Simon, Lies

Anoniem zei

Dag lieve Sidney,

Ik zie dat jij de tijd van je leven hebt !;-)
Wat een heerlijke beestenboel is me dat daar!
En jullie doen ook zo'n leuke dingen de hele dag; de kippen en konijntjes verzorgen, op Shetlanders rijden, hangbuikvarkens - ècht de max ! - verzorgen, heuse modderbaden maken - nog meer de max !, kaarsen maken, koekjes bakken, de afwas doen ;-), kruiwagenrace, .... een kampvuur met straffe verhalen-vertellen, ... .
Ik ken er hier thuis die ook heel graag op die boerderij zouden willen zijn ! Django zou dat modderbadje zeker eens uitproberen. ;-)
En wat een geluk hebben jullie met het mooie weer !
Morgen zie ik je weer met een mooie blos op je wangen en kan ik je in mijn armen sluiten !

Dank je wel, juffen, voor de goede zorgen van onze kapoenen, de korte nachten, de inzet en de ZEER VELE prachtige foto's ! We genieten er enorm van !

Tot morgen en geniet nog van je dag !
Ik hou van je.
Dikke kus en knuffel,
mama, papa en de 3 monsters (Nelson, Holly en Django)
xxx

Anoniem zei

Dag allerliefste.
Ik ben benieuwd hoe de specialiteiten zullen smaken dat Uw naar huis zal meenemen?
Kochamy Cie.Tot ziens.

kati mama v mathias zei

dag,Mathias!ik bedankt de juffen voor de mooie foto's! Ik zie dat iedereen weer goed geamuseerd,leuk om te zien!Je mama die veel van je houd en je veel mist! dikke kusjes en knuffel's aan iedereen

Anoniem zei

Hoi kindjes,

Het zag er naar uit alsof jullie weer een succesvolle dag hebben gehad.

Vooral jij mijn popje Kyra, zal thuis zeker veel van die verhalen horen. Otmar schatje hoop dat jij ook veel plezier daar heb.

Mis jullie enorm, ben blij jullie weer morgen te zien. Hoop dat jullie nu lekker slapen.

Dikke kus en knufel van mama van Kyra

Anoniem zei

Dag lieve Gilles,
Het ziet er voor de 2de dag op rij fantastisch uit. Onvoorstelbaar hoeveel leuke dingen je allemaal doet op 1 dag! Ik vind het zo ontzettend leuk naar de foto's te kunnen kijken en te zien hoe gelukkig je bent en hoe je geniet van de belevenissen op de boerderij. Dankjewel lieve juffen, jullie enthousiasme straalt er van af. Jullie bezorgen de kinderen een onvergetelijke tijd.

Gilles, we kijken er naar uit om je morgen terug te zien maar maak er eerst nog een hele fijne dag van morgen!

dikke kus van mama papa en Neo
en we love you ;-)

saskia zei

Lieve juffen en allerliefste boertjes en boerinnetjes,
Jullie bezorgen mij de beste avond van mijn leven als ik al jullie gekke bekjes en stralende gezichtjes zie op de foto.
Jullie hebben daar wel hard moeten werken: stallen proper moeten maken, dieren verzorgen, paard rijden, koken, een kruiwagenrace,...Ik denk dat als jullie op school komen ik voor jullie ook wel wat werkjes heb:-).
Hopelijk hebben jullie de juffen deze nacht wel wat laten slapen!
Geniet nog van jullie dagje in een stralende zon en ik zie jullie strakjes op school! dikke kus voor iedereen, juf Saskia

Anoniem zei

mama van Natalia zei...

blijkbaar hebben jullie goed genoten van deze avontuur..spijtig genoeg is het alweer voorbij;met dank aan onze lieve juffen!!!

Natalia ik sta morgen al klaar om je te komen afhalen want heb je erg gemist;ben benieuwd naar je boerderijverhalen;

dikke kussjes voor iedereen

Anoniem zei

Wauw Sam, dat ziet er supertof uit! Wat een geluk dat het zo'n mooi weer is. En wat een geluk dat jullie zo'n megatoffe juffen hebben die altijd met raad en daad klaarstaan.
Woensdag krijg jij dikke knuffels van mama Evy, papa Aliou, stiefpapa Ronald. Ook poes Oliver zal blij zijn dat zijn baasje terug is. Veel kusjes!

Anoniem zei

Sidney, wat een feest!!!
Veel koken, lekker eten, veel plezier, veel vriendinnetjes en vriendjes, veel geurtjes, kruien met de meisjes, propere stallen,
hartstikke moe zijn, pony's roskammen en berijden, tjonge tjonge wat een weelde.
De foto's getuigen van heel leuke dagen.
Iets om nooit te vergeten. Binnenkort willen wij jou verhaal horen in alle geuren en kleuren.
Dikke knuffels.
Omi en opa

saida f zei

Wat ben ik trots als ik naar jou kijk,
Want dan zie ik een Zelfstandige
Lieve jonge meid..

veel plezier en tot morgen ins xxx baba Azra

sylvie zei

ik heb je gemist mijn baby Damaris, maar toch ben ik blij voor jouw,want je wou toch paard rijden. ik zie je morgen weer.

ps.love you mi amore, groetjes van papa en Azariah

koen van de boerderij zei

hoi liefste boerkes en boerinnekes!

ik vond het supertof dat jullie me zo hard hebben geholpen om voor de dieren te zorgen.
En jullie blije gezichtjes, het spelen in de modderpoel en het wandelen met de paardjes,... vond ik héééééééél plezant!
Dat verdioent zeker en vast een ijsje!!!!!!
groetjes van Koen van de boerderij

Anoniem zei

Hallo mijn liefste Barbare, wij hebben veel aan je gedacht. Ik hoop en wens dat jij zo’n mooi avontuur gaat beleven en ik zie het ook op de foto's dat je goed heb geamuseerd ,jullie vrolijke zonnestalende gezichten.... wat een schattige klasgenootjes....
Bedankt iedereen voor alles wat jullie voor de kinderen hebben gedaan!!!
Geniet van je laatste avond *****
Tot morgen ,heel veel groetjes en een dikke dikke vette kusjes van mama en papa
***Wij zijn de trotse ouders***