donderdag 22 mei 2014

de tandem tweede leerjaar dag 2

Weer enkele leuke verslagjes van onze boeren en boerinnetjes Vandaag hebben we heksenprotjes gemaakt en ook confituur. Ik heb ook de konijnenkotjes proper uitgemest. We mochten ook paardrijden en ik heb een brief van mama gekregen. Dat vond ik leuk ! We hebben weer paardgereden en we hebben mooie potjes gebakken. En we hebben het heel leuk gevonden voor iedereen. Einde .... maar niet voor lang ! We zijn de konijnen hun kotjes gaan schoonmaken en ik heb paardgereden. We hebben ook lol gemaakt met het potjes maken. Love XXX Lieve mama en papa . We beleven hier vele dingen . Morgen kom ik terug . Ik ben benieuwd wat je van mijn verhalen gaat vinden? XXXX Van je kapoen !
Bekijk hier alle foto's Klik hier!

7 opmerkingen:

Tineke Verbruggen zei

Wow echte pottenbakkers zijn jullie al en de snijkunsten zijn ook goed van pas gekomen precies.

We zien dat je ervan geniet Sam en we zijn reuze benieuwd om al je verhalen te horen. Ik heb je wel nog niet op een paardje zien zitten…of zijn ze misschien ni groot genoeg :).
Maak nog maar veel plezier met iedereen daar!

dikke knuffels mama, papa, Jess & Shari

Anoniem zei

wat hebben jullie weer veel leuks gedaan en lekkers gemaakt! Mogen wij daar ook van proeven?
Jullie hebben al we rare manieren geleerd daar hoor : zo achterstevoren op een paard zitten!
geniet er nog van en tot morgen!

Lieve groetjes aan iedereen en een dikke knuffel voor Flore
Elke, Tom en Jente

Anoniem zei

Hey Flore,

ik heb gezien dat je al heel veel leuke dingen gedaan hebt. ik ben je zelfs een paar keer tegengekomen te paard :) je bent een echte amazone, ik zou het zelf niet beter kunnen. Heb je trouwens ook op het grotere paard gezeten? geniet nog van de leuke dingen die jullie nog gaan doen morgen, kusjes aan iedereen en een dikke knuf voor jouxxxxx

tante ann
xxxx

Anoniem zei

yes, ik heb nog iets gezien, pottenbakken is precies ook iets dat heel goed is gelukt, kan ik mijn potje al bestellen dan?

Nogmaals Tante Ann
xxxxxxxxx

Anoniem zei

Wat een heerlijk zonnige gezichtjes daar... Geniet nog van het boerenleven en de leuke dingen die morgen nog op het programma staan!

Dikke kussen
Bart, Liesbeth, Oskar & Arthur

Anoniem zei

Er wordt echt wel gewerkt op die boerderij, maar jullie genieten er wel van. Morgen nog een leuke dag, wat zal het snel voorbij zijn. We zijn benieuwd naar je verhalen Jules.
Dikke knuffels van opa en oma

Anoniem zei

dag tweedeklassers, wat lijkt het leuk daar. fijn dat julie zoveel toffe dingen doen. wij zijn benieuwd naar alle verhalen. nog veel plezier en een dikke knuffel voor Kato!

liefs van Pieter en Elsebie (mam en pap Kato
tot morgen!