woensdag 21 mei 2014

de tandem tweede leerjaar dag 1

Dag iedereen, Hier volgen enkele verslagen van onze kinderen: - Ik ben de dieren gaan eten geven en ik heb lekker gegeten. Ik vind het hier tof. Ik wou dat ik hier elke dag kon zijn! - Liefste mama en papa en ..., we zijn veilig aangekomen. Toen we aangekomen waren, kregen we een rondleiding. We hebben dan op paarden gereden. Maar ik heb mijn paardrijlaarzen voor niks meegenomen want ik mocht ze niet gaan halen. - We zijn goed aangekomen. We hebben konijntjes geaaid en de diertjes eten gegeven. We hebben ook op paardjes gereden en de kippen geaaid. - We hebben al veel gespeeld. We hebben ook met de konijntjes gespeeld. We zijn de dieren gaan voederen en we hebben spelletjes gespeeld.
Bekijk hier alle foto's Klik hier!

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo beste en lieve boerderijvrienden,
Wat fijn om iedereen zo goed bezig en blij te zien, het kruiwagenspel was precies ook heel plezant!
Geniet allemaal maar goed van het boerderijleven, leef als boeren en boerinnen en maak er een fijne boel van. Wij kijken al uit naar de foto's van morgen en willen ook graag op boerderijklassen....
een hele dikke kus aan allemaal en in het zeer bijzonder aan ons liesje wiesje piesje... dikke kus van anna, elias, papa carolina en mama wim

Emma Havermaet zei

dag juf en klasgenootjes,
volgens de foto's is het leuk op boerderijklasse. ik mis jullie. ik wou dat ik er bij was. jullie hebben precies leuke bedden.
ik wens jullie nog heel goed weer en veel plezier de volgende dagen.
Lieve kusjes van Emma.

Anoniem zei

hallo iedereen!
amai, dat zijn al veel foto's voor de eerste dag! Jullie hebben al veel plezier gehad zo te zien!
We kijken al uit naar al jullie verhalen!
Lekker slapen zodat jullie morgen terug met volle teugen kunnen genieten. En 's avonds kijken we weer terug mee naar jullie avonturen!
Heel veel groetjes aan Flore en alle tweedeklassertjes (en de juffen natuurlijk ook)
Elke, Tom en Jente

Anoniem zei

Dag boeren en boerinnen (en juffen),
wat hebben jullie daar veel plezier! Jullie komen nog terug als volleerde ruiters en amazones! En als er nog eens in de tuin moet geholpen worden met een kruiwagen, weten we jullie wel te vinden!
Nog veel plezier!
En voor Martha, nog een dikke kus en knuf!
Groetjes, Helena, Norah, Katleen en Jeroen

Anoniem zei

Dag iedereen!
Wat een dolle pret is het daar!
Geniet ervan, we kijken al uit naar de volgende foto's.

Veel groetjes aan Basil en alle andere boertjes en boerinnetjes!

Bart, Liesbeth, Arthur en Oskar

Anoniem zei

eindelijk nieuws van de boerderij! Niet dat we ons zorgen maakten, maar we zijn gewoon super curieus! Fijn te zien dat alles daar zo goed gaat en wat zijn jullie al actief geweest! Jullie zullen wel moe zijn, maar die paarden evengoed. Jerome wilde nog laten weten dat wij frietjes hebben gegeten, zonder Jules! veel plezier daar nog jongens!

jan, erika, jerome & fonzie
xxx

Anoniem zei

Dag jongens en meisjes van het 2de leerjaar,

Hopelijk hebben jullie even veel plezier als de kindjes van het 1ste leerjaar. Ik ben alvast heel blij dat ik vandaag op de boerderij ban geweest!
Geniet ervan!
Tot maandag!
Juf Ilse

Anoniem zei

Dag kindjes en juffen,
Wat een mooie foto's, veel plezier gemaakt maar toch ook wel veel geleerd. Jules,we hebben je deze namiddag wel gemist hoor, maar op de boerderij is het zeker leuker dan thuis.
Dikke knuffels van oma en opa

Tineke Verbruggen zei

Dag boeren en boerinnetjes,

Wat ziet het er daar leuk uit. Zoveel beestjes om te knuffelen en te aaien.
We zien aan jullie gezichtjes dat jullie genieten en dat is fantastisch. Maak er een super tijd van daar op de boerderij.
Sam je zusje mist je al enorm, nu heeft ze niemand om te plagen. Wij missen je natuurlijk ook al….het is hier zo stil.

Dikke kussen en knuffels en wat aaikes voor al de dieren daar.

Jess, Shari, Mama en Papa

Anoniem zei


dag met zijn allen

ik geloof dat het daar reuze plezant is,zelfs het zonneke is van de partij,en al die dieren die je mag knuffelen,ik wou dat ik erbij was

moeke van jules

Anoniem zei

Hallo lieve kindjes en juffen,

Zo te zien aan de vele foto's hebben jullie jullie stekje al gevonden.
Vele blije gezichten laten zien hoe plezant het daar is.
Dieren verzorgen en knuffelen is toch super!!
Morgen er weer flink tegenaan!
Wij kijken al uit naar de volgende foto's.

Dikke knuffel voor Amélie van Lore, Myrthe, mama, papa en Minoe

Anoniem zei

Hallo allemaal!!!
Aan de fotos te zien is het daar heel plezant, ik wou dat ik er bij kon zijn. We kijken al uit naar de fotoreportage van morgen. Heerlijk dromen vannacht om morgen volop te genieten van het mooie weer, het lekkere eten en het boerderijleven.
Heel veel groetjes aan iedereen!!!
Mamie en papie van Flore

Anoniem zei

Hallo allemaal!!!
Aan de fotos te zien is het daar heel plezant, ik wou dat ik er bij kon zijn. We kijken al uit naar de fotoreportage van morgen. Heerlijk dromen vannacht om morgen volop te genieten van het mooie weer, het lekkere eten en het boerderijleven.
Heel veel groetjes aan iedereen!!!
Mamie en papie van Flore

Anoniem zei

Hallo allemaal!!!
Aan de fotos te zien is het daar heel plezant, ik wou dat ik er bij kon zijn. We kijken al uit naar de fotoreportage van morgen. Heerlijk dromen vannacht om morgen volop te genieten van het mooie weer, het lekkere eten en het boerderijleven.
Heel veel groetjes aan iedereen!!!
Mamie en papie van Flore

Koen van de boerderij zei

Dag liefst boerkes en boerinnekes!

De eerste dag op de boerderij vond ik het alvast héél tof dat jullie bij mij waren. Ik zie er écht naar uit om nog twee dagen samen met jullie voor de dieren te zorgen en nog veel meer leuke dingen te doen.
En euh... wie de eerste nacht het grappigste scheetje heeft gelaten krijgt morgen de langste friet!!!

groetjes van Koen pompoen van de boerderij

Tineke Verbruggen zei

Ik ben al benieuwd wie het grappigste scheetje heeft gelaten :-).
Amuseer jullie vandaag...hopelijk werkt de zon een beetje mee.

Dikke knuffel voor Sam van mama.

Unknown zei

Hey kids en juffen!
Het leven op de boerderij ziet er super uit!Geniet ervan.Nog heel veel plezier...Tot vrijdag.
En Leonoor, gelukkig kan je ook paardrijden met allstars hé.
Dikke kusjes mama-Astrid,Joost, Maritt en Erynn xxx

Anoniem zei

Hey allemaal,

Wat 'n foto's zeg! Jullie amuseren je daar blijkbaar heel goed. Mogen jullie van de boer ook mee de dieren verzorgen? Ben al benieuwd naar de straffe verhalen.
Nog veel plezier en vooral vele groetejs aan Jules Konings vanwege tante Lieske

Anoniem zei

Hallo lieve kinders en juffen,
aan de foto's te zien zou ik volgende keer precies graag meegaan. Jullie zien er allemaal super content uit, jullie hebben dan ook heel veel geluk met het weer.
Lieve Mats, onze toerist, geniet ervan kerel, dit is helemaal je ding! Loesje vraagt maar naar Pats en Vic is een beetje verloren zonder je. En wij, wij zijn gelukkig dat je het naar je zin hebt. Vele dikke kussen aan iedereen van Loes, Vic, Ellen en Remy

nieuwe marc zei

van opa en bonneke
veel groetjes aan Sam.
Op de foto's zien wij een Sam die zich tussen de dieren amuseert. Geniet ervan jongen.
Wij kijken al uit naar de volgende foto's maar vooral naar je verhalen als je terug bent.

Nancy Bastiaenssen zei

dag boertjes en boerinnekes!
Jullie zullen allemaal nogal in de tuin moeten werken als jullie terug thuis zijn, nu we gezien hebben hoe goed jullie met een kruiwagen overweg kunnen. Jules, vanaf nu mag je ook bij ons de kippen komen melken! Ik ben ook reuze benieuwd in hoeveel soorten kakjes jullie al getrapt hebben.

groetjes van tante Nancy, nonkel Patrick
Max, Casper en Thomas

Anoniem zei

Dag allemaal,

Aiai, hier heeft het net geregend. Hopelijk hielden jullie het droog. Fijne dag gehad? Ik ben benieuwd naar jullie verslagje en jullie foto's. Geniet er nog van en tot maandag! Dan verwacht ik al jullie spannende verhalen!

Groetjes
juf Ilse

Anoniem zei

Wow Jules! Zo veel cool foto's! Je hebt daar zeker heeeeeel veeeel plezier! Ik kijk al uit dat je nog eens langskomt en dan bij ons is de boeren-zaakjes komt doen! Heb nog heel veel plezier, Jules!

Veel groetjes, Thomas!

Anoniem zei

hey schatties, hier de mama van lisa schalbroeck.Amai zeg wat heb ik spijt dat ik niet bij jullie daar kan zijn. Zo leuk dat jullie het daar hebben. Lekker eten maken, diertjes verzorgen, potjes bakken enz. Ik ben er zeker van dat jullie het daar heel fijn hebben. Nog heel veel plezier daar en morgen zijn jullie terug thuis waar we jullie natuurlijk heel hard zullen verwennen. Heel veel dikke kussen voor al die lieve brave kindjes maar een extra dikke kus voor mijn allergrootste schattebout Lisa Schalbroeck. vele groetjes van Salisa.