dinsdag 7 oktober 2014

leopold 3 dag 2

Roxy: De kippen zijn heel leuk. Ook de paarden zijn heel leuk, ik mocht zelfs met Jeroen in draf. Liene: De stallen uitmesten vond ik heel leuk. We mochten telkens met de kruiwagens heen en weer. Het eten is ook heel lekker. (Vandaag frietjes!) Andzhela: Ik vond het heel leuk op de kippenwei. Ozan: Ik vond het paardrijden heel leuk. Ik mocht ook met de poney zelf rondwandelen. Manon: Ik vind hier ALLES leuk!!! Nihad: De spelletjes waren superleuk. Ik heb met mijn groep de 2de plaats behaald. Karolina: Ik vond het keileuk om de kleinste kip (Fellaini) op te pakken en de spelletjes zijn ook heel leuk. Dogukan: Ik vond het heel leuk om de schapen eten te geven. Ze waren heel gulzig. Juf Marjan, juf Sarah, juf Kim en zelfs juf Frieda: Wij vinden het hier ook KEILEUK!!! Bekijk hier alle foto's Klik hier!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Ozanekke, we zien dat jullie goed amuseren, leuke foto's van het boerderij. We kijken al naar uit op jouw verhalen van deze leuke trip.
Vele kusjes van uw mama en je zusje Selin. xx Uw papa.

Anoniem zei

He dag rayan, al de kinderen en de juffen natuurlijk.Ik zie dat je al heel veel hebt bijgeleerd. potten bakken , eten voorbereiden, stallen uit kuisen. Amai ik ga veel hulp krijgen als je terug bent want jij doet dat daar heel goed aan de foto s te zien. Fijn te zien dat jullie zo n leuke en vooral leerrijke tijd hebben . Dikke kus van mama en papa

Anoniem zei

Hallo Karolina het gaat er percies heel leuk aan toe. Jullie hebben al heel wat geleerd op de boerderij zie ik en natuurlijk hebben wij je zien genieten van die dieren om je heen.
Dat paardrijden beviel je zeker wel heel erg.
Nog veel plezier met je vriendjes en vriendinnetjes en groeten aan de juffen en
Veel kusjes van Mamma en Pappa

Anoniem zei

Hé Tom, weer een leuke dag gehad. Heb je goed geslapen? Nog een dag ! kusjes Stan, Bert en Maman ! xxx

Anoniem zei

Dag Ira Marie, wat hebben jullie veel plezier gehad vandaag ! Kampvuur, potten bakken, ... geweldig. Geniet nog van een leuke avond en dag morgen. Dikke kus van mama en papa! Hartelijk dank ook aan de juffen.

♥ jou mama ♥ zei

ღ Dag mijn lievelingsprinsesje oumayya ღ
Aan de foto's te zien, hebben jullie vandaag weeral veel plezier gehad en heel veel leuke activiteiten gedaan. Het wordt precies leuker en leuker! Wij missen je enorm, ik denk dat we veel leuke verhalen mogen verwachten bij je tuiskomst. ;-)
Allé nog een fijne avond en amuseer je nog met je klasgenootjes. Tot morgen!
ღღღEen dikke knuffel van abdellah, papa,mama ღღღ
Bedankt aan alle juffen om onze kleuters deze leuke momenten te laten beleven,groeten.

papa, mama, Casper zei

Dag Ado, alweer een "jippie-dag"!!! We kijken uit naar jouw zelf gemodelleerd potje! Morgen zien we jou terug! Dus, een jippie dag voor ons!!! Dikke kussen voor jou, jouw vriendjes en de juffen!!!
papa, mama & Casper

Anoniem zei

Hey Nihadje met mama en papa hier.
we zien dat je het enorm naar je zin hebt geniet er maar van mijn lieve schat.
Juffen wij willen jullie bedanken voor de mooie foto's zo kunnen we onze kapoenen bewonderen.
Nihad we missen je enorm hier in huis.
Tot morgen lieverd dikke kusjes van papa, mama,Dikra en Rayan en ons Mimi geeft jou ook kusjes hihihihi

Anoniem zei


Dag lieve Liene en dag kindjes allemaal, wat een belevenis daar! Koekjes bakken, frietjes eten, stallen uitmesten, dieren verzorgen... allemaal super leuk.
Amuseer jullie nog heel goed en tot morgen!!!
dikke kus van papa, mama, Nina en Sara

Anoniem zei

Dag Line lieve schat! ik werd weeral blij van al die foto's te zien waar jullie zo vrolijk met vanalles bezig zijn daar zeg! Ik hoop dat jullie met een dans rond het kampvuur de dreigende onweerswolken hebben kunnen bezweren die ik daar in de lucht zag hangen! En als het toch regent, dan is dat goed voor de heerlijke modderbrij van het hangbuikzwijntje denk ik. Het was wel wat vreemd om zo maar 1 dochtertje van school te halen vandaag, maar morgen komen we samen om jou! Misschien moet ik een kruiwagen meebrengen voor al je spullen en voor het zelfgebakken brood en koekjes en een gebakken potje, en een pot confituur en wat kippeneieren en hooi en goede mest voor mijn plantjes en schapenwol en.. en... of moet je toch wat daar laten? :-) Geniet er nog van! ik hoop dat je het hier thuis niet te gewoontjes gaat vinden ... dikke kussen van je mama, papa ,Roos en Arno

Anoniem zei

Hoi Aylan, papa hier. Leuk om van je te horen. Ik kom je morgen met een ezel van school halen:)

Anoniem zei

dag Simon,vriendjes en vriendinnetjes, juffen, boeren en boerinnen, die zwijntjes zijn zo schattig, neem je er eentje mee naar huis? Als dat niet lukt ben ik ook heel blij met zo'n zelfgemaakt potje. Dikke kus en tot morgen, mama


Anoniem zei

dag schat sarah en dag kindje en hebben jullie vandag leker friet gegeten wij zij blij dat je morgen terug naar huis youssef heeft jou veel gemist en slaap leker allemal groetje voor juffen dikke knuffel van papa en dikke kusje van mama tot morgen sarah xxx

Anoniem zei

Hoi kinderen, hier ben ik weer. Ik heb jullie net welterusten gewenst en zit nog heerlijk na te genieten van de fijne dag bij jullie. Wat hebben jullie plezier, traantjes heb ik niet gezien alleen maar blije kinderen die druk in de weer zijn. Papa's en mama's moeten niet ongerust zijn. Rayan eet als een paard, vanavond heeft hij de meeste boterhammen gegeten. Ado had zijn laarzen aangetrokken, dus dat is ook in orde. Toch de koffers goed nakijken morgen, een konijntje is rap verstopt tussen al die kleren. Jullie mogen trots zijn op zo'n flinke kinderen. Ze zijn lief voor elkaar, enthousiast en actief, zelfs 's nachts ocharme... Juf Frieda

Saskia zei

lieve kinderen en juffen, fantastisch om te zien hoe jullie genieten van alle activiteiten op de boerderij. Een kampvuur houden, potten bakken, stallen uitmesten,...het ziet er allemaal om ter leukst uit. Maak nog veel plezier en geniet van het leven op de "boere buiten"!veel liefs juf Saskia

Anoniem zei

Goedemorgen allemaal het is... ja ja weer die mama van rayan! Spijtig voor jullie de laatste dag! Profiteer er nog goed van. Geef die dieren allemaal een dikke knuffel en bedank die boer en boerin en al de juffen die dit mede mogelijk hebben gemaakt maar zeer hard. Het was onwaarschijnlijk een ongelooflijk avontuur en voor herhaling vatbaar. Dikke kus en tot straks aan de schoolpoort. Rayan papa komt zeker en ik doe mijn uiterste best xxx

Anoniem zei

Hey Ira-Marietje het ziet er daar heel leuk uit! Veel plezier nog vandaag! Dikke kus Lucca en Maxim

Anoniem zei

Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan . Hoop dat dit niet mijn tweede bericht is. He is met de mama van rayan . Ik wens jullie spijtig voor jullie nog een laatste fantastische dag toe. En wil alle juffen bedanken voor de goede zorgen en om ons zo goed op de hoogte te houden. We waren er precies bij. Rayan papa komt je halen en ik doe mijn uiterste best. Fijn te horen dat je goed hebt gegeten xxx

Anoniem zei

goed morgen sarah en allemaal als goed ik ben blij dat je vandag komt tot straks en bedankt voor juffen dikke kus mama xxx