maandag 6 oktober 2014

leopold 3 dag1

Colette: “Ik vond het heel leuk om paard te rijden!” Line: “De kippen vastnemen vond ik geweldig!” Burak: “Ik heb al een kip vastgepakt, dat was leuk maar ook wel eng!” Wolf: “Het is hier heel leuk! We hebben hier al leuke dingen gedaan!” Olivia Torres: “Ik vond het heel leuk om op de pony’s te rijden!” Sarah: “Het was leuk om op de paarden de rijden, en de konijnen vast te houden!” Zakarya: “De geiten zijn lief en sommigen zijn heel snel!” Lauren: “Ik vond het heel leuk om op het grote paard te rijden!” Felix: “Ik vond het stratego-spel super tof!” Roos Van Gulck: “Ik keek er hard naar uit, en nu dat ik op boerderijklassen ben wil ik het volgend jaar opnieuw gaan!” Bartosz: “De haan vastnemen is heel leuk!” Daan: “Ik heb een leuk bed in de slaapzaal!” Simon: “We mochten hier al vrij spelen op de boerderij!” Vic: “De spaghetti was heel lekker!” Julie: “Ik vond het heel leuk om met de diertjes te spelen!” Carlotta: “De konijntjes zijn heel leuk!” Mathin: “Ik vond confituur maken het leukste!” Yasir: “Het stratego-spel vond ik het allerleukste!” Luca: “Het is hier leuk en we hebben al veel spelletjes gespeeld!” Roos Donvil: “Het is hier leuk, je kan de kippen oppakken!” Olivia Peluso: “Ik ga met de paarden, de kippen en konijnen naar Amerika!” Oumayya: “Ik vind het hier fijn! We maakten al confituur en gaan nog brood bakken!” Ira-Marie: “Dag mama en papa, ik heb de hele tijd gespeeld met de kleinste kip van allemaal!” Ado: “Ik heb al op een paard en een pony gereden, de diertjes zijn lief en het eten was lekker! Tom: “Dag mama en papa, ik mis jullie!” Rayan: “Hallo, het is hier heel leuk en het eten was lekker!” Imran: “Het eten was lekker en de dieren waren mooi!” Najoua: “Het was vandaag een hele leuke dag! Ik mis mama en papa, maar ze zorgen hier goed voor mij!” Aylan: “ Ik heb al een vriendje ontdekt: flapoor het konijn!” Bekijk hier alle foto's Klik hier!

25 opmerkingen:

Anoniem zei

he het is hier met de mama en papa van rayan. wat een leuke foto s en opmerkingen zeg!!! Het ziet er naar uit dat jullie een heel leuke tijd gaan hebben.Dikke kus aan alle kindjes en natuurlijk aan onze kapoen. En een dikke merci aan alle leerkrachten die ons van dag 1 al zo goed op de hoogte houden . tot ziens rayan wij missen u.

Anoniem zei

Boodschap aan rayan , vergeet u jas niet aan te doen en goed eten he! Sorry ik weet dat ik erover zaag maar wij weten ook dat je soms te weinig eet he. dikke kus

Anoniem zei

Tom, wij zien dat jij al heel veel dingen hebt gedaan op de boerderij. Heel leuk ! Genieten !!! Kusjes van Stan, Bert en Maman ;-)

Anoniem zei

Dag Ira Marie, alle vriendjes en vriendinnetjes en juffen. Wat een leuke tijd daar en al zoveel gedaan vandaag ! Geniet nog van een leuke, gezellige avond en slaapwel straks. Lieve kusjes van mama, papa en de broers en vele groetjes aan alle anderen :).

Unknown zei

Dag Roos (Van Gulck)

Uw glimlach toen je op dat paard zat lichtte heel de kamer op hier!
En ze hebben daar ook zo'n zijdehoentje als wij hier hebben! En ook varkentjes. Heten die ook Jonah en Ruben? Of zijn dat de schaapjes? Moet jij trouwens niet afwassen? Of is dat voor een andere keer?
Hier thuis is het stiller dan anders. Daarnet heb ik Jonah gevraagd of ik zijn haar mocht kammen en of hij misschien een kleedje aan wou, omdat ik het enige meisje thuis ben nu jij er niet bent. Hij zag dat niet zitten, maar ik heb wel een dikke knuffel gekregen. Ik moest je trouwens vragen of je écht zoveel keer op een paard hebt gezeten?
Roosje veel plezier! Verzorg die diertjes goed. En ook uw juffen, want zonder die juffen geen boerderijklassen! Dikke Merci voor de juffen!

Dikke knuffels en kussen van uw mama, papa en Ruben en Jonah

Anoniem zei

Het is hier met de Mama van oumayya... Wat een plezier dat je daar hebt wauw en dat voor nog maar de eertse dag.... Wat beloven de volgende dagen nog...... We missen je ennorm veel en je hebt warme groeten van je lieve nichtjes .... Assia Zeineb Lina Mahira. Jouw broertje kan niet wachten tot je er weer bent... Hij kan echt niet zonder jouw. Ik wens jullie nog veel plezier daar en geniet er zeker van!!!!!

Anoniem zei

Zo'n leuke foto's! Het ziet er ongelooflijk plezant uit, zoveel lieve dieren, en vrolijke kindjes.
Liene, geen kip mee naar huis nemen hé.
Geniet nog allemaal heel erg goed en een dikke kus voor Liene van mama en papa, Nina en Sara, xxx

papa, mama, broer van Ado zei

Wauw Ado, jullie hebben al veel gedaan vandaag! Zo veel leuke levende knuffeldiertjes! De foto van jou op de pony is geweldig!
Lijkt alvast een geslaagde eerste dag.
ps vergeet jouw laarsjes niet aan te doen! ;) en Geniet er nog van! wij alleszins wel met het zien van al die blije gezichtjes!
xxx papa, mama, Casper

Anoniem zei

dag sarah wij missen jou heel veel slaap leker wij hou van jou groetje van mama papa en youssef xxx

Anoniem zei

Jongens, wat hebben jullie het al druk gehad en wat klinkt het allemaal spannend! Ik ben nog aan het werken (het is tien over negen 's avonds!) maar als ik straks thuiskom ga ik gauw jullie foto's bekijken.
Mama van Aylan

Anoniem zei

Lieve Julie , als ik naar de foto's kijk lijkt het alsof jullie al enkele dagen daar zijn :-)
Zo'n groot paard zeg, en een mooie kip, je straalt!
Geniet er nog van ginder, slaap zacht en heel veel dikke kussen van papa, mama en Anaïs XXX

Anoniem zei

Aan Wolf en alle andere kindjes; geniet er van want het ziet er allemaal geweldig leuk uit!!
Juffen, super bedankt voor de foto's!

Dikke kus van mama, Anne, Fin & Vic
P.S. Wolf, laat de koeienvlaaien daar, hè! ;-)

Anoniem zei

Dag lieve vriendjes van Leopold 3,
Geniet maar volop van dit prachtig avontuur, misschien kunnen jullie de boerderij al boeken voor de zomer 2015.
en neen Lauren, er is geen plaats in jouw valies voor kippen of konijntjes.
Kusjes van ons allemaal

Anoniem zei

Hallo Wof, ook wij hebben net even de mooie foto's gezien; het ziet er super leuk uit. Ik wou dat ik er ook kon bij zijn met al die dieren.
Hopelijk gaan jullie geen of toch niet te veel regen hebben.
Enne ... je mag van mij gerust een klein koeienvlaaitje mee naar huis nemen hoor hihihi.
Geniet met je klasgenootjes en de juffen van jullie boerderijdagen en we willen heel veel verhalen horen als je terug bent.
Dikke knuf Mami en OpaRik

Anoniem zei

Dag Luca, dat ziet er echt wel een heel leuke boerderij uit. Je hebt die pony's goed gekamd zeg ;)Nog veel plezier en dikke kus van mama, papa en Lisa. Juffen bedankt voor de fotoreportage, we zijn er toch een beetje bij zo...

Anoniem zei

Hallo lieve Yasir,
fijn dat je het daar leuk hebt!
Het is hier heel stil thuis zonder jou!geniet van nog een mooie dag morgen.dikke knuffel van mama,papa en sanaa!

Anoniem zei

Dag Simon, vriendjes en vriendinnetjes, juffen en begeleiders, heel leuk om te zien dat jullie zo veel plezier maken, amuseer jullie nog heel goed en vele groetjes voor iedereen en een dikke knuffel voor Simon.
Anna, Lisa, Mayda, papa, mama en natuurlijk ook je knuffels en onze kippen!

Katrin Smedts zei

Dag Line lieve schat! wat heb ik genoten van al die stralende foto's van jou en je klasgenootjes! Hoe kan je zovéél leuke dingen op éen dag doen: kippen knuffelen, paardrijden, confituur maken, hollen en rollen door de weiden, modderdansen en nog veel meer ...! Dat is wel geweldig geregeld voor jullie van die superjuffen en boer Groenhof (ik ken zijn naam niet...).En wie weet wat kwam er 's avonds nog allemaal bij. Nu lig je wellicht al lekker tussen allemaal vriendinnen in dromenland, morgen toon ik de foto's aan Roos en Arno! We zullen hier in de lente dan ook maar drie knuffelkippen zetten zeker... een heel dikke knuffel van mama, papa, Roos en Arno.

Juf Frieda zei

Hallo kids,
Wat hebben jullie plezier daar. Ik zie alleen maar stralende gezichtjes. Hopelijk hebben jullie flink geslapen want jullie gaan nog veel leuke dingen doen. Hebben jullie nog wat spaghetti overgelaten? Daar heb ik wel zin in als ik dinsdag langskom! Jullie zullen vast veel te vertellen hebben. Dikke knuffel aan iedereen en tot straks.
Juf Frieda

Anoniem zei

Goeiemorgen... tis die mama van rayan weer!!! hoop dat je goed geslapen hebt rayan. wat is het hier rustig zonder je ik kan het niet gewoon worden.Hoop dat jullie vandaag ook een super dag gaan hebben. Ik kan al niet wachten om de foto s te zien straks. Lieve grtjs aan iedereen xxxxx

juf saskia zei

Lieve kids, dat lijkt mij een superfijne dag geweest!
misschien moeten jullie vanaf nu onze Kipjes op school verzorgen nu jullie echte beren en boerinnetjes zijn geworden!!!
Dikke kussen en een lieve knuffel,

juf Saskia

Anoniem zei

dag sarah en juffen dit zijn zo leuke fotos ik ben blij dat je en paarden rijden schat goed eten en nog heel leuke dag voor jullie ik hou van jou dikke knuffel

Anoniem zei

hallo Imran,prachtige foto's, het ziet er daar heel leuk uit,amusement en groetjes aan iedereen. Ik mis je wel,kusjes Mamajoen

Kathleen zei

Dag Felix, alle kindjes en juffen,
wat ziet het er daar plezant uit, een gekke beestenboel met veel kinderen (en af en toe een juf ;-)) ertussen. Hopelijk willen jullie woensdag nog naar huis komen. Maar nu vooral: heel erg genieten!
lieve groetjes van Romy, Rinus, Pieter en Kathleen

Anoniem zei

Dag liefste Karolintje en alle kinderen en de juffen!
Wat zijn de foto's mooi! Je foto me de kip is heel leuk en grappig, je ben precies een echte boerinnetje:)
Wij hopen dat onze brief morgen op tijd aankomt:)
Kusjes van mama en papa.